- Detta ämne har 28 svar, 1,054 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 3 månader sedan av syke.
-
FörfattareInlägg
-
23 augusti, 2005 kl. 07:18 #185828KvarnisDeltagare
Kan iofs bli så att jag kommer i en sprit bil …:o men det lär ju märkas 😉 😀
23 augusti, 2005 kl. 10:47 #185845Janne S.A.D.DeltagareKan iofs bli så att jag kommer i en sprit bil …:o men det lär ju märkas 😉 😀
Går det spinna ringar med den är det ok hihi….
Glömde i tidigare inlägg att planerna för bakörningen är INTE hos oss på S.A.D utan på en motorbana någonstans i Sverige.
Janne
23 augusti, 2005 kl. 10:59 #185846Janne S.A.D.DeltagareKan iofs bli så att jag kommer i en sprit bil …:o men det lär ju märkas 😉 😀
Går det spinna ringar med den är det ok hihi….Glömde i tidigare inlägg att planerna för bakörningen är INTE hos oss på S.A.D utan på en motorbana någonstans i Sverige.Janne
Vad tror ni om Midlanda Motorpark som plats för bankörning???
Janne
23 augusti, 2005 kl. 14:17 #185837daniel83DeltagareKan iofs bli så att jag kommer i en sprit bil …:o men det lär ju märkas 😉 😀
Går det spinna ringar med den är det ok hihi….Glömde i tidigare inlägg att planerna för bakörningen är INTE hos oss på S.A.D utan på en motorbana någonstans i Sverige.Janne
Vad tror ni om Midlanda Motorpark som plats för bankörning???Janne
Inget är ju omöjligt för mig.
Vore roligt faktiskt att åka ditt.23 augusti, 2005 kl. 14:22 #185822LegacyLarsaKeymasterVänsterbromsning på snö,is,grus
Lära sig gå med sladd innnan kurvan, och noter skulle vara kul att kunna! även kunskaper som kartis är av intresse…Rally ÄR roligt!
/Lars
23 augusti, 2005 kl. 14:54 #185824Janne248DeltagareVad tror ni om Midlanda Motorpark som plats för bankörning???Janne
Låter gott om det är på en helg, då kan man hälsa på päronen 4 mil norr om banan och bo där på samma gång. Se till att det bara blir i oktober innan man behöver vinterdäck där uppe.
//Janne – som kört på midlanda banan i år och som lär vara PÅ på detta 🙂
27 augusti, 2005 kl. 10:31 #185829KvarnisDeltagareKan iofs bli så att jag kommer i en sprit bil …:o men det lär ju märkas 😉 😀
Vad tror ni om Midlanda Motorpark som plats för bankörning???Janne
Funkar kung kan vi ha en Whisky provning nån dag innan hos mig 😉 😀
Är ju bara ditt RH för min del 🙂
29 augusti, 2005 kl. 13:40 #185833LeftyDeltagareMidlanda låter mkt intressant! Men gärna nästa sommar… nu börjar de bli att man är upptagen rätt mkt och vädret är ju inte det bästa här framöver 🙁
30 augusti, 2005 kl. 09:12 #185847Janne S.A.D.DeltagareHej
Mycket välkommna alla som nu anmält sig till förarutbildningen den 17 september.
Hitills har vi fått in betalning för 10 bilar med förare samt en Co-driver.
Inte riktigt fullt alltså, det betyder att om någon ångrar sig så finns det plats för 5 bilar till.
Ring mig på 070-593 63 63 för efteranmälan.
Janne Lindqvist
30 augusti, 2005 kl. 13:50 #185830KvarnisDeltagareVi syns väl nästa vecka Janne kommer ner på Söndag och stannar tom Lördag har Block bestämt 😮 , du hade lite roliga aktiviteter i slutet på nästa vecka hörde jag 😀
16 september, 2005 kl. 11:34 #185825jrabergDeltagareVänsterbromsning på snö,is,grusLära sig gå med sladd innnan kurvan, och noter skulle vara kul att kunna! även kunskaper som kartis är av intresse…Rally ÄR roligt!/Lars
Tycker samma lika här faktiskt, kanske inte så hård prio på noter men vore kul att lära sig.
-JR
18 september, 2005 kl. 10:37 #185839STIredDeltagareHej Subaruvänner.Anmälningstidens slut närmar sig, fortfarande några platser lediga.Så passa på att gå steg I kursen nu.Jag tittar just nu på möjligheterna att arrangera trackday enbart för Subaru Impreza bilar.Tanken är heldag. Teori Spårval växlingsteknik bromstekniksamt en jäkla massa bankörning med mig som instruktör.Dom som går steg I har givetvis förtur.Jag tänkte någon gång i början mitten oktober.
Låter utmärkt, fixar ni en liknande kurs till våren så kan jag signa redan nu 🙂
18 september, 2005 kl. 10:40 #185841thorlakeDeltagareJag e PÅ!
/FD konvältande elev 🙂
18 september, 2005 kl. 11:10 #185820sykeBlockeradJag lär också vara på. Tycker dock det skulle minst lika skoj att få leka / lära på asfaltsplätten i farter 30+, så man vet vad som händer när man provocerar bilen i sådana farter.
T.ex undanmanöverövningen var första gången jag gjorde så kraftiga rörelser i så pass hög fart, skulle gärna testa mer sånt!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.