SSC Annonser Säljes – Delar Div delar till GC8 bl.a (motorhuv, fjäderben, downpipe etc)

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
  • Författare
    tendency
    Deltagare

Pris på huv?

800kr, prutbart vid smidig affär.

weddmark
      Deltagare

pm

Tyrfing
        Deltagare

Tjo, Intresserad av att köpa avgassystemet i mars, har du möjlighet att hjälpa till att få på det? (flyttar till By Kyrkby i mars och kommer ha värmegarage)
          Tänkte ha det när jag ska regbesikta min TypeR (också en 99)

tendency
          Deltagare

Tyrfing: Tyvärr kommer jag inte ha möjlighet till det, kommer att ha fullt upp med annat eftersom jag ska utomlands. Men det är rätt lätt ditskruvat. 🙂

Tyrfing
            Deltagare

Ok som sagt, hojtar till mars om när jag kan hämta det. får tillgång till huset 1:a mars.

tendency
              Deltagare

Ok som sagt, hojtar till mars om när jag kan hämta det. får tillgång till huset 1:a mars.

Absolut, det är bara att hojta till, om det finns kvar!

tendency
                Deltagare

Fjäderben sålda! Se första inlägget för att se vad som finns kvar.

tendency
                  Deltagare

LMM såld! Avgassystem, motorhuv och blinkers kvar.

iapple
                    Deltagare

tjena kan man få en bild på den Kompletta motorhuven? är mycket intresserad!

Tyrfing
                      Deltagare

Tjo, efter mycket tjafs med diverse myndigheter har jag äntligen fått igenom mitt CSN.
                        Finns det någon dag jag kan plocka upp avgassystemet om det är kvar?

tendency
                        Deltagare

tjena kan man få en bild på den Kompletta motorhuven? är mycket intresserad!

Tjena! Helt missat detta. Fortfarande intresserad? Jag har huven inplastad ståendes i mitt garage.

tendency
                          Deltagare

Tjo, efter mycket tjafs med diverse myndigheter har jag äntligen fått igenom mitt CSN.
                            Finns det någon dag jag kan plocka upp avgassystemet om det är kvar?

Finns kvar. Absolut, det styr vi upp. 🙂 Skickar mitt mobilnummer via PM.

tendency
                            Deltagare

Avgassystem sålt till Tyrfing. Det som finns kvar är:

Höger blinkers kofångare (passar GC8/GF8 99-00)
                              Pris: 100kr

Komplett motorhuv (passar GC8/GF8 99-00)
                              Fixar bild på själva huven vid intresse, har den inte hemma. Huven köptes av en viss person i klubben som lackerade den i någon blå färg – ser ut som skit. Rostfri åtminstone. Perfekt att foliera! Har bara stått efter jag mottog den då denna person hade svårigheter att skicka alla delar till mig… En skruv av på ena luftventilen.
                              Pris: 800kr?

tendency
                              Deltagare

Motorhuven såld!

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.