SSC Annonser Köpes – Delar Div. GT-prylar m.m

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    goldog
    Deltagare

Söker div grejer för o skojja till subban:

* Goodridge-kit (bromsslangar)
      * Avgasbandage
      * Soppa pump, walbro-kit över kanske ?
      * Mätarhållare (för 1-2st mätare)
      * White Krängningshämmare fram & bak

goldog
      Deltagare

Mätarhållare inköpt.
        Avgasbandaget och Bromsslangarna löste Maria billigt o bra, men resten eftersöks fortfarande!

goldog
        Deltagare

Wallbro-kit hittade jag för 700:- hemma o klart från usa så de tror jag inte ni slår…
          Har ni inget annat roligt över till GT’n då?

555_STI
          Deltagare

Wallbro-kit hittade jag för 700:- hemma o klart från usa så de tror jag inte ni slår…Har ni inget annat roligt över till GT’n då?

Bränslepump har jag över en 255l variant helt ny om du inte vill vänta för tull, och allts om händer med köp från USA så kan du lägga till en hundralapp och få den direkt 🙂

Om du är sugen på en FPR och du har en 92-96 bil så har jag en sån helt ny också :
            http://www.flat4online.co.uk/catalog/product_info.php?pName=aeromotive-fuel-pressure-regulator-impreza-9296&cName=impreza-9200-fuel-pressure-regulators

goldog
            Deltagare

Wallbro-kit hittade jag för 700:- hemma o klart från usa så de tror jag inte ni slår…Har ni inget annat roligt över till GT’n då?

Bränslepump har jag över en 255l variant helt ny om du inte vill vänta för tull, och allts om händer med köp från USA så kan du lägga till en hundralapp och få den direkt :)Om du är sugen på en FPR och du har en 92-96 bil så har jag en sån helt ny också : http://www.flat4online.co.uk/catalog/product_info.php?pName=aeromotive-fuel-pressure-regulator-impreza-9296&cName=impreza-9200-fuel-pressure-regulators

De lovade att skicka den som ”Comercial sample” värde 19.99$ så tullen blir väll inte så hög förhoppningsvis!
              Hade du sagt tidigare att du haft den så, jag skickade in min order i måndags! Tack ändå! 🙂

goldog
              Deltagare

Btw, så är de årsmodell 00 som gäller, sorry om jag missat de!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.