Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    pettsun
    Deltagare

Var ute i går och rastade hunden hos morsan och just nedan för hennes hus finns bro, så jag tänkte gå ner dit och låta hundkraken skita.
      När jag gick kom ner mot bron så såg jag att nån hade hängt upp en räv i bakbenen under bron. Inte lite sjukt.

Så min fråga är vad fan ska jag göra? Vill ju inte att den ska hänga där. Ringde polisen och frågade med dom var bara dryga som vanligt och sa att ville jag inte ha den hängande där så kunde jag skära lös den och gräva ner den.

Man ska inte ringa Naturvårdsverket eller nå liknande så dom får ta hand om den?

Tobben
      Deltagare

Enda nog att göra är att du skär ner den och gräver ner den men var försiktig och använd handskar ifall den har skabb. Sjukt? ja verkligen..

pettsun
        Deltagare

tänker inte skära ner den. är inte nog man för de..
          Men den måste ner, då det är cirka 50m från huset och hundarna rastas dagligen där. Risken finns att dom blir smittade av nå skit, sen är det väl inte en allt för rolig syn att mötas varje morgon 🙂

Markus
          Deltagare

Grilla? 😉 Rätt sjuka människor det finns. Även om den kanske hittades död…

abacus
            Deltagare

Skär ner den och bränn kadavret

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.