SSC Annonser Säljes – Delar Dogbox, 5-växlad värsting.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 66 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

Är ½ priset vad det kostat med jobb :), du kan alltid lägga utt den på 22B med Jerry, jag menar finns nog en del som är villiga att slanata där, då det rea 😀

SecretAgentMan
      Deltagare

Ingen som behöver den absolut hårigaste lådan som går att uppbringa för bilar med lite orra under huven?

Kan leveras med 20G och en dawes förinställd på 1,6 bar mot en extra kostnad på 10000:-. 😀 😉

/J

SecretAgentMan
        Deltagare

Till er som haft fräckheten att föreslå byten rakt av mot eran 6-petare…satt jag i eran sits skulle jag vilja det med. 😉

Att byta en låda jag kan få tag i för 25′ (plus frakt, säg 30 totti), mot en låda som är prutad och klar för 50′ (vilket är *väldigt* billigt för just den här), och inte tro sig behöva lägga pengar mellan på…

😀

Joråsatte…

😀

/J

.zip
          Deltagare

Hahahaha klockrent 🙂

STIred
            Deltagare

Till er som haft fräckheten att föreslå byten rakt av mot eran 6-petare…satt jag i eran sits skulle jag vilja det med. ;)Att byta en låda jag kan få tag i för 25′ (plus frakt, säg 30 totti), mot en låda som är prutad och klar för 50′ (vilket är *väldigt* billigt för just den här), och inte tro sig behöva lägga pengar mellan på…:DJoråsatte…:D/J

Hörde du hade en seriös spekulant på lådan 😉 Nån som vill stoppa den i en gammal röd STItraktor eller nåt sånt 😀
              Btw. Tiltonkopplingen är ca 22cm i diameter.

/r

Niklas
              Deltagare

STIred: Tyvärr, det är jag som skall ha Jerrys låda. Du har nog missuppfattat det lite. Jag pratade med Jerry så sent som igår kväll och han sa ”joråsatte” när jag erbjöd honom ta dogboxen om han fick mina original MY00 bakljus och fyra Kumho sommardäck med ungefär 2mm mönster kvar…men då självklart att han körde hem och lämnade lådan hos mig också för lite får han göra för en sån bra deal.

Jodå, så är det visst…eller joråsatte som de säger.

/N – mr skam 😀

PS: Lycka till med den röda. :*

STIred
                Deltagare

Alien: No hard feelings, vet att du är en sjysst kille så det är helt ok om han valde sälja lådan till dig. Jag tycker iaf. att du kunde krävt att han monterar lådan åt dig med 😉 😀 :*

Nu borde det iaf inte vra jättelångt kvar innan den röda traktorn är klar. De flesta delarna finns iaf. Fast ska inte säga för mycket…

/r

Niklas
                  Deltagare

Nä, det är väl Kvarnis som skruvar så den blir väl klar lagom tills pension. 😉

Lycka till!

/N –

STIred
                    Deltagare

Nä, det är väl Kvarnis som skruvar så den blir väl klar lagom tills pension.

Haa haa… de e sant de då får du vänta läääääääääängeee 😀

Lycka till!/N –

Tack 🙂

/r

SecretAgentMan
                      Deltagare

Lådan verkar vara såld…till ett blivande monster. :7

/J

STIred
                        Deltagare

Lådan verkar vara såld…till ett blivande monster. :7/J

Jepp stämmer bra har också hört att den var såld 🙂

/r

Kvarnis
                          Deltagare

Hoppas inte blev till älgtärningen !! 😮 han vet ju inte hur man använder så där tuffa prylar 😉

.zip
                            Deltagare

Nu rackarns. Ska det bli en dekalsmetad raket?

//.zip

SecretAgentMan
                              Deltagare

Den kan ha gått till en bil som ser till att det blir 6-petad DCCD i Silverpilen… 😉

En spritt galen rumänsk halvkanadick som egentligen vill bo i norrland – räcker det med hintar? 😀

/J

Manor
                                Deltagare

Den kan ha gått till en bil som ser till att det blir 6-petad DCCD i Silverpilen… ;)En spritt galen rumänsk halvkanadick som egentligen vill bo i norrland – räcker det med hintar? :D/J

F-n är Äljen från Rumänien…det hade jag ingen aning om. Jag trodde han var skåning som via Göteborg ville bo i Stockholm :+.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 66 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.