SSC Annonser Säljes – Delar Dogbox, 5-växlad värsting.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 66 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Manor: Ville och ville. 😉

Kvarnis: Du kan vara lugn, jag bara skojjade. Så du kommer inte få en ny kund som stressar dig till att behöva göra mer än de i Norrlands Guld reklamen. 😀 😛

STIred
      Deltagare

En spritt galen rumänsk halvkanadick som egentligen vill bo i norrland – räcker det med hintar? :D/J

Ha ha stackarn verkar helt förvirrad den jäveln 😉 😀

/r

SecretAgentMan
        Deltagare

Jag sitter och funderar på att byta växellåda i Silverpilen – doglådan är kul att köra aggressivt, men det är inget att åka med längre sträckor, så tankar finns på en 6-petare.

Det är den stora, elaka PPG-satsen (dreven sitter på splinesade axlar, 2-delad ingående axel med olika härdning, etc) med stålgafflar och alla 5 växlar rakskurna och försedda med dogringar.

Quaife ATB framdiff och standard GT centerdiff, 3,9:1 fram, 1,1:1 i mitten och 3,545 bak – som en standard GT, WRX och europeisk STI.
          Drevningen på lådan är god för 246 kmh vid 7000 rpm på en GT med 205/50×16.

Den har suttit i Silverpilen i ett par år, och aldrig strulat.

50.000:- prutat och klart för en av Sveriges absolut elakaste växellådor till kokarn’ (det är en stadig bit under vad den kostat).

Inga pengar, ingen affär, chattpolare har jag inget behov av, etc.

Snabba affärer kan göra att jag är mer kreativ med fraktmöjligheter..

/J

STIred
          Deltagare

F-n är Äljen från Rumänien…

Niiice, Alien är en landsman 😀 😉 Alien. jag vill kramas nu :* :7

/r

Niklas
            Deltagare

F-n är Äljen från Rumänien…

Niiice, Alien är en landsman 😀 😉 Alien. jag vill kramas nu :* :7/r

Bara kom, jag har precis tappat tvålen. :9

Kvarnis
              Deltagare

Jag tror att jag jobbar en en mer än vad du gör(antal timmar), både i på jobbet och hemma 😛

Dock så jobbas det lite med bilar just nu, men när alla delar dyker upp så tar det inte mer än 2-4 veckor att riva ner och bygga upp en
                helt ny, och då görs det mesta jobbet på helger.

/Kvarnis med +200timmar övertid/år och är sin egen hantverkare 😀

Blocken
                Deltagare

Aldrig förr har OT varit mer tillåtet i SGM’s säljestrådar som nu! :7 😉 😀

Kvarnis med +200timmar övertid/år och är sin egen hantverkare 😀

Norrlandstimmar – är dom kortare än rikssvenska timmar, med tanke på hur j-la länge du håller på med garage, hus och 6-sekunders-Kokarn? 😉

/Black – duckar :+

Blocken
                  Deltagare

En spritt galen rumänsk halvkanadick som egentligen vill bo i norrland – räcker det med hintar? :D/J

Ha ha stackarn verkar helt förvirrad den jäveln 😉 😀 /r

ELLER ELLER ELLERRRRRRRRRRRRR!! Grattis RauLKokarn! Helrätt med den goe lådan i Rö’ingen.

/Bläck – lånar gärna ut lyften åt SGM om det är det som krävs för att hinna åka Kokarsteydsch

…………………..
                    ThaiPerr!

Niklas
                    Deltagare

Haha, försök inte luras Kvarnis. Vi har norrlänningar här på jobbet så jag vet hur ni jobbar. 😛

Det är skillnad på att vara på jobbet och jobba. 😉

Strat
                      Deltagare

Vad försöker du säga, Mr FORUM DINOSAUR? 😛 😀

/Claes

Kvarnis
                        Deltagare

Haha, försök inte luras Kvarnis. Vi har norrlänningar här på jobbet så jag vet hur ni jobbar. :PDet är skillnad på att vara på jobbet och jobba. 😉

Mer OT 😀

LOL, precis därför anställer vi i norr aldrig nå söder i från dom vet f-n inte hur man jobbar 😉

Block, tycker jag byggt garaget snabbt, har gjort det helt själv utan att tagit en dag ledigt och det är nu klart, och
                          då har jag gjort allt från scratch…vet inte hur många här som provat på att bygga garage eller hus.

Bilen är en anna 5:a men va f-n får man inga delar så läger man tid på nått annat, du vet iofs själv hur det är att jobba mycket 😉

Sen så är det dax för liet OT i trådarna tycker det varit för lungt nu ett tag.

Hoppas inte Raul blir sur nu när jag lurat på han en dogbox oxå tur att inte vet att jag tog % på försäljningen 😉

/Kvarnis saknar Alien vs Block tiden :+

SecretAgentMan
                          Deltagare

OT rockar, här får ni tjata så mycket ni vill – för det är MIN tråd! 😀

Äljen – alla vet att du aldrig fått något gjort. 😉 Kvarnis – du är en sävlig norrlänning (samma-lika med struten), alla vet att hårda killar från sourhammer är kungar på att trippelarbeta dygnet runt! 😛

/J

LegacyLarsa
                            Keymaster

Block, tycker jag byggt garaget snabbt, har gjort det helt själv utan att tagit en dag ledigt och det är nu klart, och då har jag gjort allt från scratch…vet inte hur många här som provat på att bygga garage eller hus./Kvarnis saknar Alien vs Block tiden :+

Jådå, nog vet jag en del om husbygge från scratch, det tar tid.
                              ..å Jerry, trevligt med dccd i silverpilen..

/Lars

STIred
                              Deltagare

Bara kom, jag har precis tappat tvålen. :9

.:D :7 :*

Ha ha ännu en OT urflippad tråd 😀

/r

STIred
                                Deltagare

ELLER ELLER ELLERRRRRRRRRRRRR!! Grattis RauLKokarn! Helrätt med den goe lådan i Rö’ingen./Bläck – lånar gärna ut lyften åt SGM om det är det som krävs för att hinna åka Kokarsteydsch…………………..ThaiPerr!

Jättetack Blocken 🙂 :* Känns grymt bra… Nu är gäler det bara skruva ihop alla delar mer eller mindre. Får se hur JRM sköter sig 😉 😀

/r

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 66 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.