SSC Annonser Säljes – Delar Dogbox, 5-växlad värsting.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 66 totalt)
  • Författare
    STIred
    Deltagare

Hoppas inte Raul blir sur nu när jag lurat på han en dogbox oxå tur att inte vet att jag tog % på försäljningen 😉

Ha ha visste jag aldrig skulle litat på en snål norrlänning 😉 :*

OT rockar, här får ni tjata så mycket ni vill – för det är MIN tråd! 😀

.:D :*

/r

Strat
      Deltagare

Snål är man i småland. Norrläningar är… eh… också snåla. 😛

Blocken
        Deltagare

Din gamla SnapOff-mockaratt passar som fisken i handsken i tjänste-9-5’an förresten 😉 😛

/Klick

…………………..
          ThaiPerr!

Strat
          Deltagare

Din gamla SnapOff-mockaratt passar som fisken i handsken i tjänste-9-5’an förresten 😉 :P/Klick…………………..ThaiPerr!

Va!? Har du kvar den? Jag bjuder 999:- 😉 Mitt airbag system är ändå pajt…

/Claes

Blocken
            Deltagare

Va!? Har du kvar den? Jag bjuder 999:- 😉 Mitt airbag system är ändå pajt…/Claes

Dream on… 😉 😛

4000kr så är rattkokarn din 😉

/K.o.k.a.r.n.

Strat
              Deltagare

…och i värsterås är man snålast. :* 😉

STIred
                Deltagare

Skål påalla snåla och osnåla kookarrreee3ee elelelelrerererlelelel.. whisky is teh ####… SNart ska det åkas till övik, då är det ryskt vatten på flaksa som gäller hos kvanris doktorn elllelrlelrelrelrelrelr 😀 :* :7 🙂

/r

STIred
                  Deltagare

På väg upp ska jag nog stanna hos JerrySAMpussas lite med :* 😀
                    Skål!!

/r

griml0ck
                    Deltagare

Ni är för härliga grabbar 😀 Nu fick man lite kul läsning på jobbet 😀

Patrik K
                      Deltagare

HA ha ha ha ha 😀 😀 😀

Underbar läsning … made my day :7

Grattis Raul (thumbs up)!!! Du föresten, har en mindre smickrande film på dig påsättandes Johan i ett heeeelt nyktert tillstånd 😉 … vad kna den vara värd? :+ en dogbox kanske? he he he he

// Patrik K – youtrube nästa

Blocken
                        Deltagare

På väg upp ska jag nog stanna hos JerrySAMpussas lite med :* 😀 Skål!!/r

Koskenkorva & princesstårta i Ludvika anytime polarn! 😀 😉

/Dalakokarn

…………………..
                          ThaiPerr!

Kvarnis
                          Deltagare

Skål påalla snåla och osnåla kookarrreee3ee elelelelrerererlelelel.. whisky is teh ####… SNart ska det åkas till övik, då är det ryskt vatten på flaksa som gäller hos kvanris doktorn elllelrlelrelrelrelrelr 😀 :* :7 🙂 /r

JA 😀 så blir det, jag slösar ingen dyr malt på dom som inte förstår sig på’t 😉 😉 :+

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album168/PICT001.sized.jpg

VM i OT 😀

/Kvarnis drickar gärna dyr Islay, mest för den goda smakens skull 😀

STIred
                            Deltagare

Grattis Raul (thumbs up)!!! Du föresten, har en mindre smickrande film på dig påsättandes Johan i ett heeeelt nyktert tillstånd 😉 … vad kna den vara värd? :+ en dogbox kanske? he he he he// Patrik K – youtrube nästa

Ha ha Tack Patrik 🙂 Ang filmen, jag bjuder en halv dogboxdrevsats till att börja med 😉 😀

Koskenkorva & princesstårta i Ludvika anytime polarn! 😀 ;)/Dalakokarn

Låter som en date Blocken :7 :*

Kvarnis: ska nog allt se till tömma lite av ditt skåp vid nåt tillfälle med. Du bara tittar på grejerna ju 😉 😀

/r

Strat
                              Deltagare

Whisky är aldrig OT.

Pasi_k
                                Deltagare

Skål påalla snåla och osnåla kookarrreee3ee elelelelrerererlelelel.. whisky is teh ####… SNart ska det åkas till övik, då är det ryskt vatten på flaksa som gäller hos kvanris doktorn elllelrlelrelrelrelrelr 😀 :* :7 🙂 /r

JA 😀 så blir det, jag slösar ingen dyr malt på dom som inte förstår sig på’t 😉 😉 :+ http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album168/PICT001.sized.jpgVM i OT :D/Kvarnis drickar gärna dyr Islay, mest för den goda smakens skull 😀

Hmm Bilden är från 2004..
                                  Finns dom där dryckerna kvar är du ingen redig Norrlänning.. 😉

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 66 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.