› SSC › Annonser › Säljes – Delar › Dogbox, 5-växlad värsting.
- Detta ämne har 65 svar, 4,671 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
Davve.
-
FörfattareInlägg
-
6 september, 2007 kl. 11:50 #181660
Blocken
DeltagareHmm Bilden är från 2004.. Finns dom där dryckerna kvar är du ingen redig Norrlänning.. 😉
Det är ju precis vad han är… 2004 = påsk 2001 hos Kvarnis 😉
Hoppas han blir desto snabbare på strippen 😉
/Blackster
6 september, 2007 kl. 12:04 #181668Kvarnis
DeltagareSkål påalla snåla och osnåla kookarrreee3ee elelelelrerererlelelel.. whisky is teh ####… SNart ska det åkas till övik, då är det ryskt vatten på flaksa som gäller hos kvanris doktorn elllelrlelrelrelrelrelr 😀 :* :7 🙂 /r
JA 😀 så blir det, jag slösar ingen dyr malt på dom som inte förstår sig på’t 😉 😉 :+ http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album168/PICT001.sized.jpgVM i OT :D/Kvarnis drickar gärna dyr Islay, mest för den goda smakens skull 😀
Hmm Bilden är från 2004.. Finns dom där dryckerna kvar är du ingen redig Norrlänning.. 😉
Gammal bild… ser nog inte utt så där längre :D, var för trångt då man aldrig vill ha mindre än 210 sorters singel malt att tillgå, sen ska ju ha en 10l ful sprit oxå om man ska lite fest en helg.
Tur mat har en jordkällare oxå 😀
/Kvarins vill minnas at than tog med 3 flaskor sprit till träffen i sommar…lr hur var det Raul… :+
6 september, 2007 kl. 12:07 #181669Kvarnis
DeltagareGrattis Raul (thumbs up)!!! Du föresten, har en mindre smickrande film på dig påsättandes Johan i ett heeeelt nyktert tillstånd 😉 … vad kna den vara värd? :+ en dogbox kanske? he he he he// Patrik K – youtrube nästa
Ha ha Tack Patrik 🙂 Ang filmen, jag bjuder en halv dogboxdrevsats till att börja med 😉 😀
Koskenkorva & princesstårta i Ludvika anytime polarn! 😀 ;)/Dalakokarn
Låter som en date Blocken :7 :* Kvarnis: ska nog allt se till tömma lite av ditt skåp vid nåt tillfälle med. Du bara tittar på grejerna ju 😉 😀 /r
Nä men vi brukar ju dela på en flaska lr två och kome inte å säg att du vet vad du driker efter första flaskan.
Block ver iofs hur jag bjuder på Whisky 😉
/Kvarnis.. snål… jo man måste tänka på % :+
6 september, 2007 kl. 20:10 #181695Patrik K
DeltagareGrattis Raul (thumbs up)!!! Du föresten, har en mindre smickrande film på dig påsättandes Johan i ett heeeelt nyktert tillstånd 😉 … vad kna den vara värd? :+ en dogbox kanske? he he he he// Patrik K – youtrube nästa
Ha ha Tack Patrik 🙂 Ang filmen, jag bjuder en halv dogboxdrevsats till att börja med 😉 😀
HA ha ha ha ja jag ska tänka på´t 😉 Kan vara så att den hamnar i det privata arkivet för ett senare tillfälle =) Vad vet som kan visas på en SSI träff eller så :+
Vi ses snart hoppas jag, om du kommer förbi Västeråstrakterna kanske man kan dra ihop ngr o ta en fika, slå mig en pling när du vet!
// Patrik K – som siktar in sig på en tur i Raulkokaren 😛
6 september, 2007 kl. 21:06 #181689STIred
DeltagareHA ha ha ha ja jag ska tänka på´t 😉 Kan vara så att den hamnar i det privata arkivet för ett senare tillfälle =) Vad vet som kan visas på en SSI träff eller så :+ Vi ses snart hoppas jag, om du kommer förbi Västeråstrakterna kanske man kan dra ihop ngr o ta en fika, slå mig en pling när du vet!// Patrik K – som siktar in sig på en tur i Raulkokaren 😛
No p. bjuder gärna på en åktur vid första bästa tillfälle 🙂
/r
7 september, 2007 kl. 09:07 #181662Manor
DeltagareDet jag fortfarande inte får ihop är om Äljen är en halvkana d i c k…och varför han alltid tappar tvålen 😀 :+.
7 september, 2007 kl. 09:21 #181653Strat
DeltagareDet jag fortfarande inte får ihop är om Äljen är en halvkana d i c k…och varför han alltid tappar tvålen 😀 :+.
Du behöver inte få ihop nåt. Bara acceptera. Det blir bäst för oss alla.
7 september, 2007 kl. 13:47 #181704Niklas
DeltagareDet jag fortfarande inte får ihop
Du har väl aldrig fått ihop nått, du ber alltid Jerry om hjälp för att få ihop saker. ”You’re rubber – Jerry is glue.”
7 september, 2007 kl. 15:21 #181675Mats
DeltagareSkål påalla snåla och osnåla kookarrreee3ee elelelelrerererlelelel.. whisky is teh ####… SNart ska det åkas till övik, då är det ryskt vatten på flaksa som gäller hos kvanris doktorn elllelrlelrelrelrelrelr 😀 :* :7 🙂 /r
JA 😀 så blir det, jag slösar ingen dyr malt på dom som inte förstår sig på’t 😉 😉 :+ http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album168/PICT001.sized.jpgVM i OT :D/Kvarnis drickar gärna dyr Islay, mest för den goda smakens skull 😀
Hmm Bilden är från 2004.. Finns dom där dryckerna kvar är du ingen redig Norrlänning.. 😉
Gammal bild… ser nog inte utt så där längre :D, var för trångt då man aldrig vill ha mindre än 210 sorters singel malt att tillgå, sen ska ju ha en 10l ful sprit oxå om man ska lite fest en helg.Tur mat har en jordkällare oxå :D/Kvarins vill minnas at than tog med 3 flaskor sprit till träffen i sommar…lr hur var det Raul… :+
det var nog 3flaskor sprit, det jobbiga var mäbgden bland-virke som blev över. Vem drack skiten rent??
1,2,3 SUPA…
Detta måste förövrigt vara en av de bästa till salu trådarna ever!
Mats
Type R ’997 september, 2007 kl. 16:57 #181646SecretAgentMan
DeltagareApropå Mats – NU JÄVLAR blir det raggarställ till vintern du! 😀 :7 Öppen DCCD – teh sh1t or not?
/J
7 september, 2007 kl. 17:04 #181647SecretAgentMan
DeltagareHur ser man att Mats kör?
…
……
………..
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album450/IMG_2389.sized.jpg
Notera den klassiska ”volvo 740 med svetsad bakdiff” attackvinkeln på framhjulen, lelle öppen dccd. 😀
/J
7 september, 2007 kl. 17:04 #181672Grusdraparn
DeltagareRAUL! Nu får du släppa loss Späschelajjst från handklovarna så han kan komma hit och dricka lite pilsner och rökiga maltdrycker! :9
Schkåål och grattis till en tokhård lödda! Skall allt pilla lite på’n i slutet av oktober 🙂
/K
7 september, 2007 kl. 17:08 #181673Grusdraparn
DeltagareMats vet även hur man snabbast byter riktning på motovägen 😮 😀
/K – och Kryssträtysen har fått en förevisning i rondellkörning av undertecknad, lelle svettigt :+
Edit: Appropå öppen DCCD
7 september, 2007 kl. 18:11 #181690STIred
DeltagareRAUL! Nu får du släppa loss Späschelajjst från handklovarna så han kan komma hit och dricka lite pilsner och rökiga maltdrycker! :9 Schkåål och grattis till en tokhård lödda! Skall allt pilla lite på’n i slutet av oktober :)/K
Ha ha tack dräparn 🙂 Du får pilla så mycket du vill 😀
Ha det gott i trollhätan ikväll. Fråga specchlajzd om planerna vi har med dig och 90 sängen.. Haaaa haaaa 😀 😉
schkåålll!!Mats: puss på dig 1 2 3 suuuupa, ska du flytta hem snart lrlrlrl ?
/r
7 september, 2007 kl. 18:41 #181674Grusdraparn
DeltagareFråga specchlajzd om planerna vi har med dig och 90 sängen.. Haaaa haaaa 😀 😉 schkåålll!!
/rAsg* 😀
Det va d första han berättade när kom, lelle sugen va han också :+/Klas-klar-klar
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.