- Detta ämne har 6 svar, 1,128 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 11 månader sedan av Manor.
-
FörfattareInlägg
-
13 december, 2005 kl. 21:17 #11361christopherDeltagare
Kolla även filmen som är i 3 olika kameravinklar!!!
Inte alla som komenterar rullningen som han gör….
/
fraSSe14 december, 2005 kl. 07:42 #123763StratDeltagare😀 Skulle inte våga åka med honom då det låter som att han skulle vilja göra det igen 😮 😉
14 december, 2005 kl. 10:18 #123767NiklasDeltagareSnacka om skillnad på kartläsare och förare. Föraren låter som han tyckte det var skitcoolt och kartläsaren är väldigt proffisionell.
Sju varv räknade jag det till, jisses…
14 december, 2005 kl. 19:30 #123764BlockenDeltagareÄr det fler än jag som saknar Collin McRae i en Subaru. Petter i all ära, men Collin är nog den roligaste föraren som jag har sett i en Subaru. De andra dönickarna som har kört parallellt med Petter…hur roliga är de på en skala (och det inkluderar dem i den senaste svenska satsningen). Nä, in med Collin McRae så att det blir lite drag i rallycirkusen igen…eller kanske t.o.m låta Travis köra ett av rallyna :). Gigi Galli är en annan rolig rallyförare, inte först men stenhård attack hela tiden.mvh Mats N
Tycker Äljen skulle få köra WRC :+
/Black’nLäcker
15 december, 2005 kl. 10:42 #123768NiklasDeltagareFy fan, då skulle ni få se reaktioner bakom ratten. Konstant utpipade ljud om det inte går bra. 😀
19 december, 2005 kl. 06:19 #123765ManorDeltagare..men HALLÅ, ni vet väl vem Travis Pastrana är? Ni måste väl ha åtminstone av misstag ha sett honom på exempelvis Extreme Channel? Han är helt överjävlig på cross, och har väl i principt “ägt” den scenen sedan länge. Här pratar vi om en kille som gjorde bakåtvolter när andra fjantade sig med “heel clickers” och “supermans”…typ. Det verkar ju onekligen som om han har fallenhet även för rally, och är redan en av USA:s snabbaste rallyförare (vilket iofs kanske inte säger så mycket…). Det måste vara ett genidrag av Subaru att få honom att köra deras bilar även om han så skulle krascha i varje start. Sju varv i en rallybil med bur är väl en lagom början på dagen för honom…
Är det fler än jag som saknar Collin McRae i en Subaru. Petter i all ära, men Collin är nog den roligaste föraren som jag har sett i en Subaru. De andra dönickarna som har kört parallellt med Petter…hur roliga är de på en skala (och det inkluderar dem i den senaste svenska satsningen). Nä, in med Collin McRae så att det blir lite drag i rallycirkusen igen…eller kanske t.o.m låta Travis köra ett av rallyna :). Gigi Galli är en annan rolig rallyförare, inte först men stenhård attack hela tiden.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #123766MickeMDeltagareAj!
Och så undrar man ju hur en standard-Impreza klarat det där, med
tanke på att det finns folk som kör fort på allmän väg också!7,75 varv är rätt saftigt.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.