› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Dyra packboxar Detta ämne har 2 svar, 875 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 4 månader sedan av blurra. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 7 juli, 2003 kl. 13:44 #6970 blurraDeltagare Ringde till en Subaru reservdelsåterförsäljare idag och ville beställa 2 packboxar till växellådan(Dom till utgående främre drivaxlarna). Han säjer då att jag måste köpa en komplett packningsats för x antal tusenlappar, Är det så illa……..? Mvh.Patrik 🙁 7 juli, 2003 kl. 16:16 #83060 SecretAgentManDeltagare Så illa är det…men vad jag vet kostar den packningssatsen ganska precis under tusenlappen? /J 8 juli, 2003 kl. 06:57 #83061 blurraDeltagare Hmm, Jag fick ett pris på 3120:-, får väl ringa tillbaka och kolla vad jag fick pris på??? Dessutom så skulle det ta ett par 3 veckor att få hem.. När det gäller södra halvan av vårt avlånga land, Vilken är den bästa reservdelsleveratörern….? Mvh. Patrik Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.