SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor E-bay Intercoolers?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    LinkanGBG
    Deltagare

Tjenare, kollar runt en del på diverse grejjer på Ebay och har fastnat för Intercoolerkiten,

Är det någon här som kör med ett kit från ebay? och hur tusan kan dom vara så billiga?

vad skiljer Ebay Kiten från kiten som säjs för dubbla priset på t.e.x realcars hemsida?

tacksam för svar

Mvh

Nyfiken Henke^^,

Vio
      Deltagare

vad skiljer Ebay Kiten från kiten som säjs för dubbla priset på t.e.x realcars hemsida

Skulle tippa på att det som skiljer är att realcar vill ha vinst på det de säljer..

Jag handlar mycket på ebay och kan rekommendera det starkt, räkna dock med att du får lägga på tull om du köper utanför EU, jag har fått göra det en gång av tio som jag handlat från USA/Kina/Japan.

LinkanGBG
        Deltagare

Skulle tippa på att det som skiljer är att realcar vill ha vinst på det de säljer..

Jag handlar mycket på ebay och kan rekommendera det starkt, räkna dock med att du får lägga på tull om du köper utanför EU, jag har fått göra det en gång av tio som jag handlat från USA/Kina/Japan.

okej:) dessa fanns i england. handlat avgassystem från england innan blev ingen tull lr ngt:) tack för svar

LinkanGBG
          Deltagare

men ändå helt okej grejjer eller? sålänge man inte bygger mördarmaskin hehe

Rednavas
            Deltagare

Jag köpte fmic för inte så längesen. behövdes lite småmodifikationer även om det stod att det inte skulle behövas men blev bra tillslut! skulle vara god för 650hk så är väl inte bara skräp iaf ;p kostade 178£ + 39£ frakt, inte farligt 🙂

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.