SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning EBC Belägg sport fjädrar var köpa?

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Simon
    Deltagare

Jag har EBC bromsar framskivor+belägg var köper jag ny belägg till rätt pris?
      Bilen ser så hög ut vilka fjädrar ska jag välja?

down_the_drain
      Deltagare

EBC? hmm e det inte mekonomen som kör m deras grejor? Angående fjädrarna så köpte jag själv H&R som sänker ca 50mm runt om, men om det verklilgen blev 50mm vette fasiken. Kostade väl runt 2000:- el nått liknande. blev jätte stötigt o bra 😛

/Peter

Niklas
        Deltagare

Njurbälte på. 😛

50mm runt om låter väldigt mycket. Hur funkar det på grusvägar där det kan vara lite fula stenar som tittar upp och vägar med farthinder i städerna?

Janne248
          Deltagare

På Mekonomen handlar du EBC prylar lättast. Ca 1900 för Röda belägg fram, ca 3500 för skivor+Gröna bak (Till MY00)
            Minns inte rikigt vad framskivor kostar…tror det var c:a 1500:-/st…orginal skall visst kosta 1050:-/st.

Köp Tein sänker ca 35 mm runtom. De lirar bäst med orginal fjädrar enlig ett jädra gäng engelskmän & folk på detta forum. Jag är nöjd med mina. Kika i mtt galleri & på hemsidan så kan du se bilder.

Simon
            Deltagare

Var köper jag Tein?
              gärna länk:)

down_the_drain
              Deltagare

Stod att de skulle sänka 50mm men det betvivlar jag på. Jag tycker att det blev alldeles lagom. enda problemet är att tänderna hoppar ur munnen på kullerstensvägen 🙂

>Njurbälte på. 😛
                >
                >50mm runt om låter väldigt mycket. Hur funkar det på
                >grusvägar där det kan vara lite fula stenar som tittar upp och
                >vägar med farthinder i städerna?

Janne248
                Deltagare

>Var köper jag Tein?
                  >gärna länk:)

Tein köper du nog i England på Gramhamgodde.

KLICKA HÄR!!! Kika på GGS022

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.