SSC Annonser Säljes – Delar Ecu med ECUTEK licens

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    lunkan
    Deltagare

Tänkte bara kolla om det finns nåt intresse på en ECU med ECUTEK licens i? Sitter i min bil nu men jag har växt ur den och skulle behöva ett eftermarknadssprut. Den måste mappas för din bil.

Pris:Bud

Skicka Pm om ni är intresserade.

goldog
      Deltagare

PM skickat 🙂

lunkan
        Deltagare

Ni är några som frågat om pris så 7500:- skulle jag vilja ha för ECU´n med licensen.

Licensen är fortfarande giltig fast boxen byter ägare!

Om ni som är intresserade har bråttom så funkar det inte för mig då jag måste kolla med Per på Autotech om när han har tid och jag vet att han har massor att göra en månad framåt minst, mycket rally bilar som ska igång till maj. Har vi otur så blir det i slutet av sommaren men jag ska kolla med Per dom närmaste dagarna vad han säger.

goldog
          Deltagare

EcuTeK-licens samt individuell programmering (mappning)

Pris: 8.800 kr
            Pris för SSi-medlemmar: 7.900 kr

enligt. JRM’s hemsida…
            Är inte det samma som du säljer fast inklusive en mappning ?

lunkan
            Deltagare

Jag säljer licensen och ECU´n (boxen), så om man av nån anledning vill ta bort trimmet så byter man tillbaka till sin orginalbox och kan då sälja boxen vidare. Priset är ju vad jag vill ha sen är det upp till er att buda 😉

lunkan
              Deltagare

Åker till UK några dagar så ni vet om ni inte får något svar! Ska kolla på nån tråkig forbollsmatch (M. united-Arsenal), kan det vara nåt att ha?? 😉

lunkan
                Deltagare

6500:- någon? Annars så får den sitta sommaren ut innan jag byter sprut.

lunkan
                  Deltagare

Har ett bud på 5000:- nån som kan tänka sig att betala mer? Ringer o bokar en tid hos Per imorgon måndag så då får vi ett datum närboxen är tillgänglig.

lunkan
                    Deltagare

Har ett bud på 5000:- nån som kan tänka sig att betala mer? Ringer o bokar en tid hos Per imorgon måndag så då får vi ett datum närboxen är tillgänglig.

lunkan
                      Deltagare

Såld 🙂

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.