SSC Annonser Säljes – Delar EcuTec 2 box till gt 99-00 säljes

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    imp_gt
    Deltagare

kom igen nu, vem vill inte ha 40hk typ gratis ? 😉

Det är ju bara å sälja EcuTec boxen vidare när man byter bil…

imp_gt
      Deltagare

EcuTec 2 box till gt 99-00 säljes

Passar alla GT imprezor mellan 99-00
        nypris 8800:- eller 7900:- för SSI-medlem se länk:
        http://www.jrm-racing.se/p2399/p_frame_framesetpage_swe.php

Installerar du hos JRM så programerar de i din befintliga box, här har du chansen att köpa en extrabox med EcuTec 2 i så kan du behålla din orginalbox vid sidan av.

Kan uppgraderas/mappas hos JRM till EcuTek 3 om man skulle vilja det.
        Då betalar man bara timkostnade ( runt 2000:- ) för mappningen licensen är ju redan betald.

Pris: 7000kr

imp_gt
        Deltagare

EcuTec 2 box till gt 99-00 säljes

Passar alla GT imprezor mellan 99-00
          nypris 8800:- eller 7900:- för SSI-medlem se länk:
          http://www.jrm-racing.se/p2399/p_frame_framesetpage_swe.php

Installerar du hos JRM så programerar de i din befintliga box, här har du chansen att köpa en extrabox med EcuTec 2 i så kan du behålla din orginalbox vid sidan av.

Kan uppgraderas/mappas hos JRM till EcuTek 3 om man skulle vilja det.
          Då betalar man bara timkostnade ( runt 2000:- ) för mappningen licensen är ju redan betald.

Pris: 7000kr

Niklas
          Deltagare

Ni som läste mitt inlägg, glöm vad jag skrev. Blandade ihop TEK2 och TEK3. Sorry.

Micke81
            Deltagare

kom igen nu, vem vill inte ha 40hk typ gratis ? 😉 Det är ju bara å sälja EcuTec boxen vidare när man byter bil…

Vad kan du gå ned till, tycker 7′ är för mkt för en extra box som inte behövs, allt går ju att återställa med sin egen box om man vill…

down_the_drain
              Deltagare

kom igen nu, vem vill inte ha 40hk typ gratis ? 😉 Det är ju bara å sälja EcuTec boxen vidare när man byter bil…

Vad kan du gå ned till, tycker 7′ är för mkt för en extra box som inte behövs, allt går ju att återställa med sin egen box om man vill…

Vadå onödigt? det e juh tek2 licensen som du pröjsar för.

/P

imp_gt
                Deltagare

Tror du inte förstått fördelen på riktigt…

Om du köper hos JRM programerar dom i din befintliga box, vill du sen återställa bilen så kan du självklart åka till JRM och be dom göra det men vad har du kvar då ? ingenting.

Om ni köper denna box och vill återställa senare så sätter ni tillbaka eran orginalbox och vad har du kvar då ? Jo en box med EcuTec 2 licens i att sälja för 7000:- 😉 alltså har ni åkt trimmat gratis..

e du med ? :+

imp_gt
                  Deltagare

En Ecutek är inget en köpare av en bil skulle betala extra för i 90% av fallen. Så då har man ju torskat dom 8000:- när man lämnar JRM

Alltså tjänar man en hel del på att återställa bilen och sälja licensen sepparat som man kan göra i detta fallet med 2 boxar

Jaja, vad jag vill komma fram till är att 7000:- är ett kap 😀

Micke81
                    Deltagare

Vadå onödigt? det e juh tek2 licensen som du pröjsar för./P

Vaknat på fel sida…Har inte sagt att det är onödigt så dröm vidare. Jag ställde en fråga utifrån mitt tänkande och har nu fått svar, vad ditt inlägg har med min fråga att göra förstår jag inte…

/Micke

Micke81
                      Deltagare

En Ecutek är inget en köpare av en bil skulle betala extra för i 90% av fallen. Så då har man ju torskat dom 8000:- när man lämnar JRMAlltså tjänar man en hel del på att återställa bilen och sälja licensen sepparat som man kan göra i detta fallet med 2 boxarJaja, vad jag vill komma fram till är att 7000:- är ett kap 😀

Lycka till med försäljningen men ett kap kan nog diskuteras 😀 Billigare än standard-pris, absolut!! För rätt köpare är allt värt ett visst pris.

/Micke

Puut
                        Deltagare

Du har PM! 🙂

MVH Patrik

Bodyshot
                          Deltagare

Är boxen såld? Pma annars.

Manor
                            Deltagare

Jag undrar också om boxen är såld…

mvh Mats N

imp_gt
                              Deltagare

Hela bilen är såld inklusive boxen

men jag har en orginalbox liggandes kvar 🙂

Manor
                                Deltagare

Hela bilen är såld inklusive boxenmen jag har en orginalbox liggandes kvar 🙂

Vad ska du ha för den?

mvh Mats N – som tror att en originalbox kan bli ett samlarobjekt 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.