› SSC › Allmänt snack › Träffar › Efter Butlersaffärnsnackitröllhättastanefterfesttråden
- Detta ämne har 23 svar, 1,253 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 11 månader sedan av
Patrik K.
-
FörfattareInlägg
-
3 december, 2006 kl. 02:10 #14353
Grusdraparn
DeltagareFifasen va trevligt att det gick å få så mycket folk intresserade av spritfest på så kort tid. Dagens längsta-resa-pris går Mr Black! Weeespect! Kvällens panikragg gick till krysstretusen som gick hem med frökenhöger innan vi hann in på utestället, men vi gillar dig ändå!!! :*
/Slaksson
3 december, 2006 kl. 02:13 #145150Blocken
DeltagareFiffan va ql vi haft! 🙂
/Bl’ck
3 december, 2006 kl. 02:31 #145163X3000
DeltagareFifasen va trevligt att det gick å få så mycket folk intresserade av spritfest på så kort tid. Dagens längsta-resa-pris går Mr Black! Weeespect! Kvällens panikragg gick till krysstretusen som gick hem med frökenhöger innan vi hann in på utestället, men vi gillar dig ändå!!! :* /Slaksson
LOL.. Gick ju faktiskt med Tuggarn å tuggade burgare på max i en timme.. Det där med fröken höger vill jag inte kommentera :+ :9 :* 😛 😀
3 december, 2006 kl. 02:32 #145159estic
DeltagareTack grabbar för en trevlig kväll.
/Daniel
3 december, 2006 kl. 02:37 #145167Chewie
DeltagareJa jädrar! Det var en rolig och spontan kväll för mig. Köra upp från Götet till Trollhättan.
Se på lite kokarfilm från året som gått, Block, vicke gõtt ljud från kokarn.
Tack på er alla góa gubbar i kokarklubben!
Och Block oxå!”Sen var det jag som gick hem med X3000! Fast jag fick ätit på Max först!”
Men jag säger en sak. Det här med att dricka alkohol kan inte vara bra, man får ju fläckar….
😀 😀 😀3 december, 2006 kl. 02:42 #145151Blocken
DeltagareJa jädrar! Det var en rolig och spontan kväll för mig. Köra upp från Götet till Trollhättan.Se på lite kokarfilm från året som gått, Block, vicke gõtt ljud från kokarn.Tack på er alla góa gubbar i kokarklubben!Och Block oxå!”Sen var det jag som gick hem med X3000! Fast jag fick ätit på Max först!”Men jag säger en sak. Det här med att dricka alkohol kan inte vara bra, man får ju fläckar…. 😀 😀 😀 http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi955/DSC00660.jpg
Jäääääääääädra allergipriCCar… hmm, kan sol, sommar, västkusten och kokarsemester råda bot? 🙂
Tjing!
/Block
3 december, 2006 kl. 11:13 #145156Grusdraparn
DeltagareGoormööörraa!
Va e det här? Va jag mä tror du? Hade vi kul? Va gör allt kokarfolk här hemma hos mig såhär dax? :+
/K – lite halvseg idag…
3 december, 2006 kl. 11:43 #145168Chewie
DeltagareSAAAAKKKNNNAAARRR EEERRRR!!!!!!!!!
Massa tokiga kokare och trevligt tjôt.
Hämtade damen på vägen hem, dom hade det trevligt igår me´. Fick en finne på huven, de´ni.
Fast efterspelet man hoppats på blev ju inget av. Fick ha våta drömmar om kokare istället:D 😀 😀 😮 😮 😮 :+ :+ :+”Svullna fötter é inge roligt ;( ;( ;( ”
Jag kommer tillbaka på onsdag om det nu finns bilar till oss!!!!GLÖM INTE ATT KOLLA DETTA KLAS!!!!!
/Tuggarn ” 8 kilo lättare sen förra säsongen ”
3 december, 2006 kl. 11:46 #145169Chewie
DeltagareGlömde ju!!!!!
Det var något om gröna äpplen igår……….
Tror det måste redas ut några saker. E alla äpplen lika stora? Hur många får man plats med i näsan….. 😀 😀 😀 😉 😉 😉3 december, 2006 kl. 13:43 #145160Mats
DeltagareNu ska vi se vi inte glömmer något hos Slaksson innan vi åker hem igen.
1. Telfön. Check!
2. Gårdagens fillingar. Check!
3. Partyväskan med 6-leksakerna. Check!
4. Stormmannen med tillhörande kryssbox. Check!
5. Logga ut från bbs:n. Dooh!Mats GBG ?!?
Regionsansvarig Göteborg3 december, 2006 kl. 19:08 #145164specialized
DeltagareJa, fy f-n sicket härligt kalas :7 Så många på så kort tid ;)Rejält sliten idag dock.. Föresten….vad är det för gröna äpplen ni pratar om :+
Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
—————————————
Efternamnen på mina flickvänner är
—————————————
Jpg ,wmv och mpg 😉
—————————————3 december, 2006 kl. 20:56 #145172zwift
DeltagareDet var som fasen då att man skulle missa spritkokar träff igår då,,,
va ju sugen på att sprita men ingen att gå ut me här i Borås,,,var nästan på väg till uddevalla å sprita,,,Tobbe/Borås
3 december, 2006 kl. 22:17 #145157Grusdraparn
DeltagareDet var som fasen då att man skulle missa spritkokar träff igår då,,,va ju sugen på att sprita men ingen att gå ut me här i Borås,,,var nästan på väg till uddevalla å sprita,,,Tobbe/Borås
Det kommer mera, var så säker! 😀
/K
4 december, 2006 kl. 05:49 #145165specialized
DeltagareGlömde ju tacka Dräparn för upplåtelse av festlokal 😉
Riktigt kul att få träffa vår härlige ordis och er andra tokar igen :7
Impregnerande av Blocken att köra genom halva Sverige för att dricka sprit med oss :7Mvh.Mattias – måndagstrött på jobbet 😉
—————————————
Efternamnen på mina flickvänner är
—————————————
Jpg ,wmv och mpg 😉
—————————————4 december, 2006 kl. 09:04 #145152Blocken
DeltagareSupertack allihopa för en trevlig lördagkväll! 🙂
För er som inte var där – det låter som det var värsta sjöslaget, men så var inte fallet… Vi umgicks, drack glögg och åt chokladpraliner – smaskens! 😉
92 mil fram och tillbaka blev det…
Tjing tjing!
/Blocken
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.