SSC Allmänt snack Träffar Efter Butlersaffärnsnackitröllhättastanefterfesttråden

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
  • Författare
    Grusdraparn
    Deltagare

Fifasen va trevligt att det gick å få så mycket folk intresserade av spritfest på så kort tid. Dagens längsta-resa-pris går Mr Black! Weeespect! Kvällens panikragg gick till krysstretusen som gick hem med frökenhöger innan vi hann in på utestället, men vi gillar dig ändå!!! :*

/Slaksson

Blocken
      Deltagare

Fiffan va ql vi haft! 🙂

/Bl’ck

X3000
        Deltagare

Fifasen va trevligt att det gick å få så mycket folk intresserade av spritfest på så kort tid. Dagens längsta-resa-pris går Mr Black! Weeespect! Kvällens panikragg gick till krysstretusen som gick hem med frökenhöger innan vi hann in på utestället, men vi gillar dig ändå!!! :* /Slaksson

LOL.. Gick ju faktiskt med Tuggarn å tuggade burgare på max i en timme.. Det där med fröken höger vill jag inte kommentera :+ :9 :* 😛 😀

estic
          Deltagare

Tack grabbar för en trevlig kväll.

/Daniel

Chewie
            Deltagare

Ja jädrar! Det var en rolig och spontan kväll för mig. Köra upp från Götet till Trollhättan.
              Se på lite kokarfilm från året som gått, Block, vicke gõtt ljud från kokarn.
              Tack på er alla góa gubbar i kokarklubben!
              Och Block oxå!

”Sen var det jag som gick hem med X3000! Fast jag fick ätit på Max först!”

Men jag säger en sak. Det här med att dricka alkohol kan inte vara bra, man får ju fläckar….
              😀 😀 😀

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi955/DSC00660.jpg

Blocken
              Deltagare

Ja jädrar! Det var en rolig och spontan kväll för mig. Köra upp från Götet till Trollhättan.Se på lite kokarfilm från året som gått, Block, vicke gõtt ljud från kokarn.Tack på er alla góa gubbar i kokarklubben!Och Block oxå!”Sen var det jag som gick hem med X3000! Fast jag fick ätit på Max först!”Men jag säger en sak. Det här med att dricka alkohol kan inte vara bra, man får ju fläckar…. 😀 😀 😀 http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi955/DSC00660.jpg

Jäääääääääädra allergipriCCar… hmm, kan sol, sommar, västkusten och kokarsemester råda bot? 🙂

Tjing!

/Block

Grusdraparn
                Deltagare

Goormööörraa!

Va e det här? Va jag mä tror du? Hade vi kul? Va gör allt kokarfolk här hemma hos mig såhär dax? :+

/K – lite halvseg idag…

Chewie
                  Deltagare

SAAAAKKKNNNAAARRR EEERRRR!!!!!!!!!

Massa tokiga kokare och trevligt tjôt.
                    Hämtade damen på vägen hem, dom hade det trevligt igår me´. Fick en finne på huven, de´ni.
                    Fast efterspelet man hoppats på blev ju inget av. Fick ha våta drömmar om kokare istället:D 😀 😀 😮 😮 😮 :+ :+ :+

”Svullna fötter é inge roligt ;( ;( ;( ”
                    Jag kommer tillbaka på onsdag om det nu finns bilar till oss!!!!

GLÖM INTE ATT KOLLA DETTA KLAS!!!!!

/Tuggarn ” 8 kilo lättare sen förra säsongen ”

Chewie
                    Deltagare

Glömde ju!!!!!

Det var något om gröna äpplen igår……….
                      Tror det måste redas ut några saker. E alla äpplen lika stora? Hur många får man plats med i näsan….. 😀 😀 😀 😉 😉 😉

Mats
                      Deltagare

Nu ska vi se vi inte glömmer något hos Slaksson innan vi åker hem igen.

1. Telfön. Check!
                        2. Gårdagens fillingar. Check!
                        3. Partyväskan med 6-leksakerna. Check!
                        4. Stormmannen med tillhörande kryssbox. Check!
                        5. Logga ut från bbs:n. Dooh!

Mats GBG ?!?
                        Regionsansvarig Göteborg

specialized
                        Deltagare

Ja, fy f-n sicket härligt kalas :7 Så många på så kort tid ;)Rejält sliten idag dock.. Föresten….vad är det för gröna äpplen ni pratar om :+

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
                          —————————————
                          Efternamnen på mina flickvänner är
                          —————————————
                          Jpg ,wmv och mpg 😉
                          —————————————

zwift
                          Deltagare

Det var som fasen då att man skulle missa spritkokar träff igår då,,,
                            va ju sugen på att sprita men ingen att gå ut me här i Borås,,,var nästan på väg till uddevalla å sprita,,,

Tobbe/Borås

Grusdraparn
                            Deltagare

Det var som fasen då att man skulle missa spritkokar träff igår då,,,va ju sugen på att sprita men ingen att gå ut me här i Borås,,,var nästan på väg till uddevalla å sprita,,,Tobbe/Borås

Det kommer mera, var så säker! 😀

/K

specialized
                              Deltagare

Glömde ju tacka Dräparn för upplåtelse av festlokal 😉
                                Riktigt kul att få träffa vår härlige ordis och er andra tokar igen :7
                                Impregnerande av Blocken att köra genom halva Sverige för att dricka sprit med oss :7

Mvh.Mattias – måndagstrött på jobbet 😉

—————————————
                                Efternamnen på mina flickvänner är
                                —————————————
                                Jpg ,wmv och mpg 😉
                                —————————————

Blocken
                                Deltagare

Supertack allihopa för en trevlig lördagkväll! 🙂

För er som inte var där – det låter som det var värsta sjöslaget, men så var inte fallet… Vi umgicks, drack glögg och åt chokladpraliner – smaskens! 😉

92 mil fram och tillbaka blev det…

Tjing tjing!

/Blocken

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.