SSC Allmänt snack Träffar Efter Butlersaffärnsnackitröllhättastanefterfesttråden

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Det kommer mera, var så säker! :D/K

Ja nästa gång hänger jag på om det finnes plats för en pratglad och biltokig Västeråsare/Stockholmare/Värmlänning :+

Vore kul o träffa er glada tokar i den södra regionen.

Klas & Mats (o så Block, Jonas, Storm, Johan mfl.), jag ska göra allt i min makt för att komma över till den ”rätta sidan” inan sommaren, få se om jag lyckas … går inte en dag utan ett besök på autotrader eller pistonheads 😛

Ha det bäst allihopa!

// Patrik K – sugen är bara förnamnet!

Grusdraparn
      Deltagare

BigButtKjellvås: Som sagt det kommer fler tillfällen, mer eller mindre förberedda.
        There’s no wrong side, only the right side 😉 Slå till nu! Tror en RA skulle passa som handen i handsken.

Hmmm…fick ett samtal från sambon idag, hon undrade vad vårt fläktfilter gjorde inne i städskrubben??? 😀 😀 😀
        Det luktar Mr Black lång väg! Men å andra sidan så är det inte det enda som luktar Black, du borde söka läkarhjälp!

/K – har vädrat i två dagar nu…

Blocken
        Deltagare

BigButtKjellvås: Som sagt det kommer fler tillfällen, mer eller mindre förberedda.There’s no wrong side, only the right side 😉 Slå till nu! Tror en RA skulle passa som handen i handsken.Hmmm…fick ett samtal från sambon idag, hon undrade vad vårt fläktfilter gjorde inne i städskrubben??? 😀 😀 :DDet luktar Mr Black lång väg! Men å andra sidan så är det inte det enda som luktar Black, du borde söka läkarhjälp!/K – har vädrat i två dagar nu…

ASGARV 😀

Hälsa…

/Block …*brrrp*

…………………..
          Thai-Perr

Mats
          Deltagare

Ja va faan hade du käkat egentligen. Du luktade som ett helt cellulosa fabrik. O de e inte lite de.

Mats GBG
            Regionsansvarig Göteborg

Blocken
            Deltagare

Ja va faan hade du käkat egentligen. Du luktade som ett helt cellulosa fabrik. O de e inte lite de.Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

Sjöman :+ *hick*

/A
              …………………..
              Thai-Perr

Mats
              Deltagare

ASG
                Ja va ska man göra när man frågar servitrisen om hon vet vad man vill ha o hon svarar sjöman. Då e de bara ti o beställa…

Mats GBG
                Regionsansvarig Göteborg

Blocken
                Deltagare

ASGJa va ska man göra när man frågar servitrisen om hon vet vad man vill ha o hon svarar sjöman. Då e de bara ti o beställa…Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

Japp, skyll mig själv :+

…………………..
                  Thai-Perr

specialized
                  Deltagare

Ja fy f-an..sicka mökar du drog Blocken 😮 Du måste ha börjat ruttna inifrån 😀
                    Äter du mycket sopor i västerås ? 😉 😀

Mvh.Mattias
                    —————————————
                    Efternamnen på mina flickvänner är
                    —————————————
                    Jpg ,wmv och mpg 😉
                    —————————————

Patrik K
                    Deltagare

BigButtKjellvås: Som sagt det kommer fler tillfällen, mer eller mindre förberedda.There’s no wrong side, only the right side 😉 Slå till nu! Tror en RA skulle passa som handen i handsken.

Ja då var man avslöjad då … Slak :7 (Vet du föresten vad som hände med BBB:n? – som var orsaken till ovanstående =))

Jajjebox, har satt sikte på en RA, kanske en Type_R beroende på vad som plånboken mäktar med. Har ungefär hälften nu o spacklar o slipar som f..n för att bli klar så mäklarna kan bidra med resterande del =) Annars blir det väl till att sälja kroppen … som han säger i filmen – ”kom igen då … 200 kr, jag kan ju även dansa” :+ :+

Planerar förutom en sprit/inflyttningsfest ett 30-årskalas här i Västerås så då hoppas jag på anslutning från sydligare trakter 😉

// Patrik K – mina två nybästa vänner heter pistonhead och autotrader

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.