› SSC › Allmänt snack › Träffar › Efter traggel SYD träffen 2004-10-02
- Detta ämne har 13 svar, 840 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 11 månader sedan av
Assazel.
-
FörfattareInlägg
-
2 oktober, 2004 kl. 20:14 #13867
down_the_drain
DeltagareHel kul träff igen må jag säga!!!!! Räknade m 4-5 bilar.Hela 7 dök upp !!!! 🙂 Helt klart kanon killar !!! Fast food på McDonalds?!?! Det skall väl gå snabbt eller? Ni fattar killar! Fast glassen var god! Tack Mats 😉
O bilar som dök upp var:
3 st GT
1 st PSE
2 st WRX
1 st Legacy TurboVädret kan vi inte heller klaga på, riktigt varm o skönt! Passande väder till installationen av baslådan i Staffans bil.DUNKA DUNKA DUNKA !! Lärde ni er något? :)LIte synd att ett par bilar försvann lite tidigare. Vände juh på ett par huvuden i lilla Svalöv:)
Tack killar för en väldigt trevlig eftermiddag!! Det gör jag gärna om.Blev en nätt lite tripp på ca 26 mil för min del 🙂
Bilder ligger i Regions mappen http://www.impreza.nu/ssi2/expo/skane/P ” installations muppen tackar för sig o återgår till bira drickandet:) ”
2 oktober, 2004 kl. 22:04 #135377Blocken
DeltagareÄääääuu sa’ goott att ni fått igång intresset i Södern! 🙂
Hoppas ni får en svinkall vinter så ni får prova bilarna på is’n oxå 😀
/AB
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
3 oktober, 2004 kl. 00:22 #135379Assazel
DeltagareÄven jag tackar för en trevlig kväll! Riktigt nice väder blev det ju oxå!
Tack än en gång Peter. Blev ett jävla Hallåå i bilen sen…
(skicka nr via PM sen)Hoppas ni gilla snabbturen i Metropolen Svalöv. För att inte nämna hänget vid Pressbyrån. haha… cool.. Ryktet om fem Subarus i Svalöv kommer ligga kvar länge. Framöver låter det : ”Tror det blir en fin skörd iår, och förresten såg du de fem subarusarna…?” haha 😀
Och Agentens historier om att sova i skogen efter en redig fylla går inte av för hackor den heller!! haha…
Ser fram emot en ny träff snart!
Kommer sova gott nu efter en Fernet Branca!
//S
3 oktober, 2004 kl. 07:22 #135382down_the_drain
DeltagareOj vad många smilgubbar jag hade i min första post :););) 😀 😛 :7 :9
/P
3 oktober, 2004 kl. 10:19 #135383down_the_drain
DeltagareJo Agentens historier var nice. Fan han super värre än vad jag gör:) Nitad en vecka i streck o sova under stjärnorna ute i skogen. lol Min idol:)
Staffan – Tycker du inte att dunket räcker så skaffa en likadan baslåda till.Använde bara en kanalen på ditt slutsteg.Busenkelt att koppla in ytterligare en baslåda :9
Jo, svalöv var en lustig lite håla, speciellt den tjejen i 20års åldern som stod o sög på tummen på sin balkong?!?! 🙂/P
3 oktober, 2004 kl. 11:16 #135387MR2Matte
DeltagareTjena, det var jag som åkte med Anton (Riskokare) i den vita Legacy Turbon, (Mathias med Toyota MR2an)
Ville bara säga tack allihop för en trevlig dag igår!
Och tack Mats för åkturen i din Impreza, jävla drag där va i den!
MVH
Mathias3 oktober, 2004 kl. 13:00 #135384down_the_drain
DeltagareSå…? när skall du byta bil då?? Subban var väl ett givet val? 🙂
/P
>Tjena, det var jag som åkte med Anton (Riskokare) i den vita
>Legacy Turbon, (Mathias med Toyota MR2an)
>
>Ville bara säga tack allihop för en trevlig dag igår!
>
>Och tack Mats för åkturen i din Impreza, jävla drag där va i
>den!
>
>MVH
>Mathias3 oktober, 2004 kl. 17:48 #135381RISKOKARE
DeltagareTackar för en jätte trevlig träff. Himmla skoj att få träffa er:)
Fotona blev ju kanon ju:) och robin o matte kom till insikte med vilken bil som e den enda rätta också;-) 😀/Anton:)
3 oktober, 2004 kl. 17:50 #135388MR2Matte
Deltagarehahaha! jag kommer inte överge min toya än iaf! 😛
3 oktober, 2004 kl. 18:09 #135378Wallinen
DeltagareKanondag!!
En riktigt bra träff enligt mig.
Lite snack och kik på andra bilarna, en tur i PSE (tack Micke), en runda i Lund med avslutande fotosession ute i industriområdet och sen en snabb avstickare till alla festers mecka… Svalöv.
Var ju ett grymt drag runt Pressbyrån!Sugartummen var fin den men enligt Staffan kan hon höra hemma i gruppboendet och hade förmodligen ingen avsikt med gesten:-)
Peter, precis när vi lämnade sugartummens område stod det två småkillar på trottoaren, jag hade rutan nere så jag hörde den ene säga när du körde förbi – den är fräck den.. en sån vill jag ha.
MR2Matte, så lite så… kul att du uppskattade turen.
Tack till alla andra som var med.
/W
3 oktober, 2004 kl. 18:23 #135389Niklas
DeltagareTrevliga bilder! Skoj värre! Ser fram emot Beach 2005! :7
Det räcker att läsa inläggen om Agentens historier här så börjar man fnissa för sig själv.
Andra klassiker från honom är ”när han skall beställa pyttipanna i Stockholm och tjejen i kassan frågar do you speak english?” samt när han skulle beställa korv med mos vid hamnkiosken i Ystad och ber om ”en grillad med puré”! 😀 🙂
3 oktober, 2004 kl. 20:54 #135386Micke I
DeltagareTack för det trevliga träffen och det perfecta vädret!
Killar ni missa ju banträffen på sturup ida, det var sjukt roligt
att gå på brett och äta däck:)
Men där va en gt som ja fick leka lite katt och råtta med:) men på nästa banträff vill ja ha lite flera subarus på banan.4 oktober, 2004 kl. 06:20 #135385down_the_drain
Deltagarefrågan e om de menade min läckra blåa hårfärg eller min ooootroligt vackra bil 😉
>Kanondag!!
>
>En riktigt bra träff enligt mig.
>Lite snack och kik på andra bilarna, en tur i PSE (tack
>Micke), en runda i Lund med avslutande fotosession ute i
>industriområdet och sen en snabb avstickare till alla festers
>mecka… Svalöv.
>Var ju ett grymt drag runt Pressbyrån!
>
>Sugartummen var fin den men enligt Staffan kan hon höra hemma
>i gruppboendet och hade förmodligen ingen avsikt med
>gesten:-)
>
>Peter, precis när vi lämnade sugartummens område stod det två
>småkillar på trottoaren, jag hade rutan nere så jag hörde den
>ene säga när du körde förbi – den är fräck den.. en sån vill
>jag ha.
>
>MR2Matte, så lite så… kul att du uppskattade turen.
>
>Tack till alla andra som var med.
>
>/W4 oktober, 2004 kl. 07:15 #135380Assazel
DeltagareLedsen att behöva säga det Peter men det va min bil de mena. Min gick så fort att deras ord inte hann ikapp minen och utrycken att det SÅG UT som om de tittade på din. Men som sagt optiska illusioner uppstår lätt när den mörkblåa faran drar förbi… Man kan jämföra det med ett Viggen. Först tittar men på var ljudet kommer ifrån, men då blir det automatiskt lite bakom planet /bilen. 😀 😀 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.