Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    PR-mannen
    Deltagare

Hej alla.
      I samband med lanseringen av nya WRX STI kommer den Europeiska pressvisningen att hållas i Sverige. Det tycker vi är d—0.o—b
      Till denna skulle vi behöva låna in snygga exemplar av de förra generationerna (inkl. face-lifts). Bilarna ska bara stå i utställningen. Vi behöver ha bilarna på plats sista veckan i mars och är klara med alla länder till påsk.
      Du som har en snygg representant som du kan avvara under ett par veckor i april får hemskt gärna skicka ett mail till mig på tpossling@subaru.se

clasen
      Deltagare

Ska det vara så original som möjligt eller funkar det med uppdaterade bilar också?

PR-mannen
        Deltagare

Ska det vara så original som möjligt eller funkar det med uppdaterade bilar också?

Utsidan ska i alla fall vara “nära” original. Vilka bilar som i slutänden hamnar i utställningen avgörs av Subaru Europe i samråd med fabriken. Vi fick uppdraget att vaska fram lite kandidater.

important
          Deltagare

Jag har en riktigt välhållen sti från 2005 som har subaru rallydekalerna monterade från fabrik. Vart i sverige behövs bilen fraktas?

PR-mannen
            Deltagare

Jag har en riktigt välhållen sti från 2005 som har subaru rallydekalerna monterade från fabrik. Vart i sverige behövs bilen fraktas?

Konferenserna kommer att hållas i närheten av Arlanda Stockholm. Skicka gärna en bild på bilen, så kan jag skicka den till Subaru. Det är fabriken som väljer vilka bilar som ska få vara med. Jag ska bara plocka ut lämpliga “kandidater”.

Andersson
              Deltagare

Uppar denna tråd då jag blev kontaktad av Kjell på Subaru Nordic idag.
                Man söker fortfarande en Sti 03-05 gärna PSE och rallyblå och en 06-07 även den gärna rallyblå. Bilarna kommer vad jag förstått bara stå uppradade och låsta för att pressen ska få fota lite gamla modeller.

PR-mannen
                Deltagare

Uppar denna tråd då jag blev kontaktad av Kjell på Subaru Nordic idag.
                  Man söker fortfarande en Sti 03-05 gärna PSE och rallyblå och en 06-07 även den gärna rallyblå. Bilarna kommer vad jag förstått bara stå uppradade och låsta för att pressen ska få fota lite gamla modeller.

Hoppas någon nappar på detta. Jag lovade (i ett svagt ögonblick) våra vänner i Japan att fixa WRX STI-bilar till “Heritage Corner” på pressvisningen. Vi har en generation 1 och den nuvrande, så det är andra generationen jag i första hand är på jakt efter. Det ska vara en 4dr sedan och den ska vara blå. Gärna så nära originalskick som möjligt.

edbe
                  Deltagare

Hoppas någon nappar på detta. Jag lovade (i ett svagt ögonblick) våra vänner i Japan att fixa WRX STI-bilar till “Heritage Corner” på pressvisningen. Vi har en generation 1 och den nuvrande, så det är andra generationen jag i första hand är på jakt efter. Det ska vara en 4dr sedan och den ska vara blå. Gärna så nära originalskick som möjligt.

Nu ska ju min redan med, men ni kanske skulle behöva locka med något. Det är ju ändå ett par veckor utan våra älsklingar

PR-mannen
                    Deltagare

Nu ska ju min redan med, men ni kanske skulle behöva locka med något. Det är ju ändå ett par veckor utan våra älsklingar

edbe
                      Deltagare

Jo, självklart kommer bilarna att snyggas till innan de ställs ut – och återlämnas. Jag är ganska säker på att organisatören kommer att ta bilder på de utställda bilarna. Kanske till och med en “gruppbild”.

Exakt 🙂 hoppas fler hör av sig för att lämna ut bilarna så min inte känner sig ensam.

Janne248
                        Deltagare

Uppar och flyttar tråden!
                          Den var postad i sektion för andra tekniska frågor, ser ej några tekniska frågor i denna tråd!

Hjälp Subaru Nordic! Ni som har STi’er som efterfrågas hör av er till Subaru Nordic!

Guailo
                          Deltagare

Ev kan min 2006, silver, spec-d,, prodrive vara med. Men blå är den ju inte o ratten är på fel sida…

Hör av er om något sådant är intressant?

Mvh,
                            Peter

Dannesundin
                            Deltagare

Kan ordna fram en Subaru Impreza WRX STI 555 V-Limited i Originalskick, med originalfälgar enda som är bytt är avgasröret mot utsidan. Sitter “trimdekaler” på som ändå ska bort så kan lika gärna ta bort nu. hon är välpolerad. 🙂 Det är en -1996. Just det, en svartlackad grill också så org. började bli lite sleten. och listerna runt dörrarna är plastidippade.
                              Nr 76 av samtliga gjorda.

Bilder finns här:

http://www.garaget.org/?car=303038

OBS: Motorn är rasad behöver således ordnas med transport!!

Sen har jag en blå impreza -06 petter solberg edition. Förändrignar som ni nog inte gillar: Annan kolfibervinge, kolfibergrill, OZ Allagerita-fälgar.

Bilder på nästa pryl:

Igge
                              Deltagare

Hur funkar det med transport?
                                Försäkring?
                                När exakt får man tillbaka bilen?

Har iofs fel färg på min PSE (isblå) men det är ändå frågor som poppar upp

zanoii
                                Deltagare

Bilder finns här:

Bilder på nästa pryl:

Samma länk.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.