SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: 5-årsjubileum

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 118 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Det här var absolut det bästa jag gjort med klubben sedan jag blev medlem 2002. Jag ångrar inte en sekund att köpte bilen, gick med i klubben och åkte till Västerås i helgen! FAN SÅ SKOJ! Riktigt roligt med så många glada människor på samma plats. Bankörningen gick väl sådär men jag gick ut för att ta det lugnt och inte bli sist. Efter att klockan visa 00:00 så drar man iväg, glömmer allt om att ta det lugnt och pressar järnet så mycket man kan på gamla slitna Pirellipuckar. Vad var det Yonaz sa idag, ”väh viils arr jast spinning araånd!”. Skulle vara skoj att se vad fräschare däck och kanske bättre väghållning kunde gjort men men. 🙂

Tusen tack till alla som lagt ner så mycket tid på detta. 😮

Tack för den goooooda maten på lördagkvällen, satt som en Subarukeps! :9

Två tusen tack till Block, Subaru och SAD. :*

PS: Det är lustigt att den mest uppmärksammade skåningen bor i Stockholm. 😉

PPS: Daniels kommentar vid grinden imorse var ju helt jävla klockren. Kommer fram till en anonym Opel Astra med dam som kör och han säger ”skall ni in här…” sen upptäcker han mig i bakrutan och säger ”…jasså, är det du, in med er.” 😀 :+ 😀

PPPS: Kristina sa att vi mötte ”Er’e Makrill?!” bilen på väg från Västerås mot Stockholm. Ozo körde alltså mot Västerås på E18. Typ att han varit i Enköping. Undrar vad han gjort där. 😉

syke
      Blockerad

TUSEN TACK BLOCK, SAD OCH ÖVRIGA INBLANDADE!!!

Jag kan inte annat än att hålla med Alien, det här var så jävla roligt!!!

Niklas
        Deltagare

Skall vi göra om det till en årlig tradition? Problemet är att folk vill köra typ Mantorp, Kinnekulle osv också. Man kanske kan göra en bantad version av helgens evenemang. Konbana, årsmöte och middag. Om det är två dagar så kör man konbana igen. En bana som inbjuder till någon timmes rattlås om så önskas. Där kör man stege, snabbast över mållinjen vinner. Då slipper vi bry oss om tidtagning på denna delen.

Under söndagen letade jag som många fick höra efter griml0cks kniv som jag fick låna av honom. Slarvniklas hade gjort av med den. Sökte genom hela gräsplätten där bilarna stod parkerade utan att finna den.
          Lyckligtvis hittade jag den hemma i bilen, den låg mellan förarstol och handbroms. PEWH! Skickar på posten imorgon! 🙂

Isol
          Deltagare

Tack till BLOCKEN & JANNE och alla andra inblandade!!

Nu senaste timmarna har jag åkt runt västerås med AMSs fotograf i takluckan 🙂 Tack för en kanonhelg!

rallymarkus
            Deltagare

Ja det är bara tacka alla inblandade för en toppen helg 🙂

synd bara att man vart lite sliten idag kan inte förstå, var de nåt man drack :+

Men vilket superkäk otroligt gott..

Det besvärligaste partiet i konbanan var ju vändningen då det var nästan tajt för att bara svänga runt, då jag inte ville pilla på handbraken, men det ska ju vara besvärligt blir ju roligare så 🙂

GRID
              Deltagare

Ja jag vill också tacka, trotts att jag blev tvungen att åka lite tidigt, å missade maten också :/
                Här finns lite bilder från lördagen iaf
                http://www.3dluvr.com/grid/temp/Photo/cars/SSI_5ar/allimages.php

/GRID

X3000
                Deltagare

Bara att hålla med va dom andra har sagt.. Toppen konbana, fint väder, god mat, läskande Öl, läckra bilar, trevligt folk. Helt enkelt perfekt.. Tack tack tack till er som gjorde detta arrangemang till en toppen helg.. :7 :*

Det enda som jag skulle vilja ha nästa gång (om det blir nån vilket jag hoppas) är en liten utfart som man kan åka in å ut från området när man vill..

estic
                  Deltagare

Jag vill också passa på å tacka blocken,styrelsen,SAD och alla medlemar för denna trevliga helg.

/Daniel

Tallen
                    Deltagare

Tack ALLA som gjorde detta möjligt!

Speciellt tack går till Våran Ordis Anders Block och
                      till ”styvpappan” Janne på S.A.D. OCH till alla som ställde
                      upp som funktionärer.

Jag har haft SKITSKOJ! 😀 😀 :7 :9

Även superkul att träffa Groover,Kroken,Kvarnis,Grusdräparn,K&N, Housewagon Mätz, mfl,mfl.
                      Ja, helt enkelt alla! För lite skitprat mm,mm. 😀

Vi skutsade också runt på journalisten/fotografen som ska göra reportaget åt AMS.
                      Så nästan hela Tallrallyt vart fotosafari men det är det värt! Enligt uppgift från
                      SAD Janne så kommer det bli hela 6 sidor 😮 i tidningen!!!

/Tallen, numera Regionsansvarig Värsterås. Häng dom högt,
                      Ta socker, hårdrock osv. :+

syke
                      Blockerad

Vad är AMS för tidning?

Niklas
                        Deltagare

Grymma bilder GRID! Skoj att du varjefall fick med min bil! 😉

Lt Dan
                          Deltagare

Jösses vilket kalas!
                            Blocken, vilken kille, hade jag bara 10% av den mannens energi…
                            Har stormtrivits, har inte ett endaste lust att gå till jobbet imorrn…vill bara köra och mingla!!
                            Tackar alla otroligt fina människor som var där och alla som gjorde träffen möjlig 🙂

Mvh Dan – helt slut 🙂

thehook
                            Deltagare

Jä jäklar vilken resa!!! 😀 😀 😀

Skoj från första minuten till sista, ja förutom att jag försov mig på morgonen och fick ligga och mala till Worstersås själv då, men den extra sömnen gjorde bara nytta!! 😛

Det finns inte ord att uttrycka tack till Blocken och SAD Janne, jösses vilka lirare!!! 😀 😀 😀 😀 😀 Med sånna eldsjälar så kan det inte bli fel!!

Listan på alla som har jobbat stenhårt och gjort detta till ett fantastiskt evenemang kan göras otroligt lång, ja, jag tror fanemig att alla som var på evenemanget förtänar att omnämnas! 😀

Det var inte sista konbanekörningen för mig, kanske inte sista rattlåset heller 😉 😛 😀 :+

Mvh / Krooken – har kräftans vändkrets i hårfästet!

daniel83
                              Deltagare

PPS: Daniels kommentar vid grinden imorse var ju helt jävla klockren. Kommer fram till en anonym Opel Astra med dam som kör och han säger ”skall ni in här…” sen upptäcker han mig i bakrutan och säger ”…jasså, är det du, in med er.” 😀 :+ 😀

Det säger jag bara en sak på ORDER från Block.
                                Bara Imprezor fick släppas in men i ditt fall så fick det bli en specialare. Ledsen Block.

Sen kan jag väll bara säga vad alla andra har sagt.
                                Väldigt roligt att träffa nytt folk och alla som man har skrivit,ringt,Pm:at mm.

Tack så mycket Block och Janne på SAD.Toppen helg.:7 :7

Dessutom vill jag tacka Tallarna för Tallrallyt väldigt roligt det också. 😀 😀 😀

När man ändå håller på.
                                MatsN för vissningen av husvagnen,kaffet och eftersnacket mm. Väldigt trevligt

Maten var väldigt god också.

Och alla andra också som var med i helgen.
                                Tackar så mycket.Ångrar inte en sekund att jag köpte bilen och gick med i SSI. Tackar

zOdi
                                Deltagare

tack för det bästa bilevenemanget jag har vart på hittills 😉

bilder ifrån mazz.nu killarna finns här : http://www.mazz.nu/index.php?cat=subaru_05

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 118 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.