SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: 5-årsjubileum BILDER

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
  • Författare
    modulated
    Deltagare

Så nu har unge herr patrick fått ändan ur vagnen, tummen ur röven
      och släppt sargen…. bildtexter till de flesta bilderna är nu
      skrivna.

// Patrick P – går och sover nån timme.

RS
      Deltagare

Nu har jag lagt ut mina bilder också..
        http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=RS-%40-SSI5&page=1

Tyverr lyckas jag inte byta namn på albumet. Alla kan ju inte jobba med data..

Pedersen
        Deltagare

Fyller på med ännu ett album:

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album381

Bilderna finns i 1600×1200 om det är nån som vill ha någon speciell bild. Tyvärr kom jag inte riktigt överens med kameran (låne-kamera) så komposition och skärpa är väl inte helt hundra på alla bilder…

Lefty
          Deltagare

Snygga bilder pojkar!!!

Niklas
            Deltagare

Det är riktigt skoj att se att det blir foton tagna trots att jag inte hade med min kamera. Har legat av mig rejält på den fronten. 🙂

Strats lilla bil är nog fotografernas favorit detta evenemang. Man får gratulera…och fundera på hur man skall slå honom till nästa gång. 😀

Strat
              Deltagare

Strats lilla bil är nog fotografernas favorit detta evenemang. Man får gratulera…och fundera på hur man skall slå honom till nästa gång. 😀

Muhuhoho! Rött är sött? Gult är fult? 😛

/Linslus #1

Edit: Linsmus? 😮 :+

syke
                Blockerad

Vill tillägga att det nu finns två st filmer på http://www.bleh.se (under övrigt). Där ser man ett varv i konbanan med mig (jag slår av lite i slutet), och ett varv med Strat.

GRID
                  Deltagare

Bra jobbat syke, och snygga bilder också.
                    Det ser ut å gå snabbt för strat i filmen 🙂

syke
                    Blockerad

Bra jobbat syke, och snygga bilder också. Det ser ut å gå snabbt för strat i filmen 🙂

Tack!

Strat
                      Deltagare

Kul med filmen! Tror tiden på den vändan var 1.28.7x

Lite tankar om körningen (ursäkter och OT):

Dålig start. Låg på 6500 utan att pumpa gasen.

Hade inte fullt ladd ut på första rakan, hörs väldigt tydligt. 3:an accar snabbare nästan 😮 Ibland får ecu’n för sig underliga saker, eller också hade jag rasat om det laddat fullt :+

Annars känns det väldigt trögt i slalompartierna där man ligger utan ladd i stort sett. Testade aldrig att peta i 1:an, men det skulle nog ha blivit för ryckigt. Testade att blippa med kopplingen senare men det resulterade i kast hit och dit. Fanns inte mer grepp runt konerna men mer fart emellan hade nog inte skadat.

På de sista vändorna gick jag aldrig upp på 4:an, då jag märkte att 3:an (som är lite längre på min) precis gick fram till bromspunkterna.

Manor
                        Deltagare

Det är riktigt skoj att se att det blir foton tagna trots att jag inte hade med min kamera. Har legat av mig rejält på den fronten. :)Strats lilla bil är nog fotografernas favorit detta evenemang. Man får gratulera…och fundera på hur man skall slå honom till nästa gång. 😀

Dekor, dekor och mer dekor på bilen….får nog bli STi dekor på hela sidan & R-däck 😉 😉 till nästa gång.

Janne, coolt…jag vet att du vill…en STi-dekor i antracit :).

mvh Mats N

Janne248
                          Deltagare

Det är riktigt skoj att se att det blir foton tagna trots att jag inte hade med min kamera. Har legat av mig rejält på den fronten. :)Strats lilla bil är nog fotografernas favorit detta evenemang. Man får gratulera…och fundera på hur man skall slå honom till nästa gång. 😀

Dekor, dekor och mer dekor på bilen….får nog bli STi dekor på hela sidan & R-däck 😉 😉 till nästa gång.

MarieT
                            Deltagare

Sådär, då var våra bilder på plats i albumet också! 🙂

Tallarna @ SSI5

/M

SecretAgentMan
                              Deltagare

Självklart använder man klubbens EMINENTA galleri (tack igen till Maxan för server och lina, och OzO för det konstanta pillet med koden).

SGM:s lördagskvalster finns nu på plats (halvdant fotohumör, solen blev för mycket :D).

SGM:s (Kv)alster

/J

Visar 14 inlägg - 16 till 29 (av 29 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.