SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: 5-årsjubileum

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 118 totalt)
  • Författare
    FeA
    Deltagare

OJ OJ OJ..! Jäklar så sköj vi har haft! Riktigt roligt att träffa så mycket folk från hela landet.

Ett STORT tack till Janne (SAD), och framförallt Block som har lagt ner så mycket arbete för att göra detta till en kanonhelg!
      Tack alla funktionärer, och damer/flickor i ”receptionen”.
      Tack alla trevliga och roliga människor.
      Tack Ulrik för en god match mellan konerna!
      Tack solen, keep up the good work!
      Tack Best Western hotel, och Sara i receptionen 😉 😀
      Tack Werdshuset för riktigt god mat!
      Tack Arosfestivalen (hette den så?) för aphårda karuseller! 😮
      Tack Pub Oliver Twist för alla dessa olika ölsorter! :7
      Och slutligen tack til allt & alla andra som jag ev. inte kommer på just nu..!

/FeA – Trött, sliten, bränd men ändå jävligt glad

modulated
      Deltagare

TACK!

Skriver mer imorgon!

// Patrick P – temporärt återupplivad kräfta.

Pedersen
        Deltagare

Perfekt sammanfattning! Instämmer 🙂

OzO
          Deltagare

För de som vill lägga upp lite bilder i galleriet finns länk nedan. 🙂

>> GALLERIET

(återkommer straxt… skall bara gäspa 1000 ggr)

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Blocken
            Deltagare

Kul! Ni verkar nöjda! 🙂

Skriver mer imorrn – avslutade precis dagen med skyltinplockning…

ZzZzzZzzzZZZZzzzzZZZz :+

Kram & gonatt,

Anders Block

alrik
              Deltagare

Superkul helg!

Tackar gänget bakom planering och arrangering av helgen och alla deltagare!

Kanske skulle lägga in länken till Galleriet i första inlägget?

/ Mikael – Trött som tre

Davve
                Deltagare

Den här träffen kommer att sitta länge i själen, Grymt skoj!

Tack ALLA som gjorde denna träff möjlig. Ett Speciellt JÄTTE TACK till Block & JANNE på SAD.

D/- det är inte bra med betal-tv på hotellet 😉

Malmros
                  Deltagare

Ja, det är bara att hålla med alla föregående talare! Riktigt roligt har det varit!!!!

Ett stort tack till alla som gjorde det möjligt!

/M

Mats
                    Deltagare

Tack Block och SAD-Janne + alla andra som lagt ner blod svett och tårar i detta evenemang. För att inte tala om Blocks härliga solbränna.
                      Starkt jobbat grabbar.
                      Hoppas vi kan fixa ihop nåt sånthär oftare. Inte kanske i samma storlek men samma upplägg ungefär.
                      Tack än en gång till alla som känner sig berörda.

Kan tillägga att min Impreza-abstinens inte blev bättre efter denna helg. Kvarnis: Jag slår dig en pling sen när blir dags…}( 😀

Mats GBG
                      Svart e snyggast

simo
                      Deltagare

Ett STORT TACK till Blocken o Co som gjorde de möjligt!

Tack till Jerry o Madde, som fick stå ut med mig ytterligare en helg!

/Ulrik – som ska tvätta bilen idag 😮

SecretAgentMan
                        Deltagare

…tvätta bilen? 😮 😀 Du är alltid välkommen K&N – som sagt, det är bara att bjuda igen! 😀

Tack till alla som ramlade förbi och gjorde helgen lyckad!

…och vad skulle vi gjort utan våran housewagonmätz? DEFI!!! Utan dig är inte våra träffar värda att besöka! 😀

Madde tjötade länge om darrande kopplingsben – Yonaz – vad har du ställt till med? (nu blir det justerbara stolsunderreden och kraschkurs i doglåda :D) Ohyggligt hyggligt av dig, jag lär bjuda på en grogg eller 2 till skouno (och när fesken’ är klar så blir det till att låna ut den för en provtur)!

/J – trött, solbränd, glad, semester, och galet imponerad av folks framfart i helgen!

syke
                          Blockerad

När kommer tiderna upp tro? 😛

… imponerande att ingen har frågat det än!

Strat
                            Deltagare

Vilken fantastisk helg! Block, du måste ju ha tagit världsrekord i nåt, eller kanske allt, med detta arr? TACK! Stort tack till Janne och SAD också!

Vilket otroligt härligt gäng vi är! 😀 :*

OzO
                              Deltagare

Det konstigt att en bil kan styra ens liv så mycket… hade jag varit utan denna blåa pil hade jag gått miste om en hel del. De bästa kompisarna (och det är många), de roligaste träffarna (inte så få dom heller) och en hel del oväntade men skojjiga saker som dyker upp då och då! Bilanvändandet i all ära men det är ändå umgänget (som iofs inkluderar en hel del bilåkande) som är viktigast/roligast för mig. (Bevisligen kan jag dock inte hantera min egen bil och tvärtom (till andras stora förträt) :+)

Jag vill också tacka alla som hjälpte till under helgen! Framförallt till alla funktionärer!! Vårt urspungliga mål var att minimera arbetet för oss under helgen så att alla skulle hinna köra så mycket som de ville och inte känna stress över ”påtvingat” arbete. En träff av denna storlek är dock svår att hålla utan frivillig hjälp, trots inhyrda proffs. Därför är eran hjälp ovärderlig!!

Husvagnskosten på värdshuset var världklass! *mums* Likaså drinkarna, speciellt de rosa! 😉

Underbart att man fortfarande stöter på Imprezamuppar som man såg under sina första tid som Imprezaägare för 5-6 år sen (en del har numera mer skägg än förut!) Lika kul är det att se nya ansikten och inse att dom är lika galna dom (Mr. Clean & Co)! 😀

Efter en bilhelg så funderar jag alltid på samma sak… varför måste man alltid gå upp innan tuppen och varför är man helt slut och kräftröd (*aj*) när man kommer hem? Nån mer som ”sjukanmälde sig” idag…? :+

PS. Gällande diverse Enköpingsstopp så är det locket på! :*

_______________________________________________________________________________
                                ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Kvarnis
                                Deltagare

Ja vad säger man

FY F-N SÅ JÄVLA BRA DET HÄR BLEV DÅ, HAR HAFT EN GRYMT ROLIG HELG

Stort tack till alla som kom och som körde…trodde aldrig så många och skule komma :), lite slött med körning på söndag en enligt Janne och mig…blev kanske lite för mycke dricka&sol på lördagen…;)
                                  För banzai starter fick man ju se många av på lördagen 😀

Block och Janne …ja vad säger man …f-n man blir ju tår öggd om man tänker på vilket jobb ni gjort…
                                  ETT stort
                                  http://plissken.fatalunity.com/gallery/misc/forumicons/notworthy2.gif

PÅ ER !!!!

/Kvarnis lelle sleten efter någar mil hem i går ..så åker och skruvar i garaget

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 118 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.