SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: 5-årsjubileum

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 118 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

PS. Gällande diverse Enköpingsstopp så är det locket på! :*

1. http://www.planetsmilies.com/smilies/love/love0082.gif

2. http://www.planetsmilies.com/smilies/love/love0067.gif

3. http://www.planetsmilies.com/smilies/love/love0077.gif

Blev riktigt glad av att se våran Webbpolis så glad i helgen. 😉

Niklas
      Deltagare

Det var många nya ansikten för mig då jag missat de flesta större banträffarna senaste året. Gud vad skoj jag hade från morgon till kväll! Kvarnis var ju bara så härlig när vi var ute och fotograferade på banan med AMS-fotografen. Yonaz som ständigt höll låda. MrClean och MissClean som bjöd på mycket gott bordsällskap på middagen tillsammans med alla gamla rävar vid bordet. Ja, jag tror jag skrattade konstant hela dagen. Jag saknar er redan, allihopa. Längtar till nästa klubbevenemang.

Helgens största händelse måste nog ändå varit att Storm tog ut bilen från parkeringen ut på banan. Konbanan fegade han ur på men rattlås blev det på söndagen. Det är nog första gången han släppt handbromsen på ett SSI-evenemang! 😀 😉 :+

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om helgen egentligen men jag överlåter det till alla andra som vill ge beröm till alla i klubben, till SAD och till vår sköna/snälla/trevliga/roliga/glada/snygga/sönderstressade ordförande.

Grusdraparn
        Deltagare

Kan inte annat än att instämma! LYSANDE arrangemang pöjkar å fleckor!
          Största möjliga eloge kommer på posten till Blocken och hans korianska adoptivpäron Janne med halvlång fru, givetvis sponsrad av http://www.elogeaffärn.se
          Icke att förglömma är alla andra som gjorde det hela möjligt genom diverse insatser som att vakta grindar, vifta med flaggor, ta tider, sälja körv och mycket-mycket mer! TACK!

Framför allt var det ruskigt kul att för första gången få medverka ”paw rihk-titt” under ett SSI-evenemang, och jisses va välkommen man känner sig i detta heltokiga gäng, underbart!
          Jerry har för övrigt en hittelön att inkassera i form av starka gingroggar för mitt borttappade turbotryck som du letade rätt på i form av en lös ic-slang. Groggarna finnes på västkusten i sommar.

/Klas – som numera är fast i subaruträsket

down_the_drain
          Deltagare

Ångrar inte en sekund de 13 timmarna som resan tog tur o retur 🙂
            Vilket jobb Block o Jan har laggt ner på träffen :7
            Brun som bara den blev man oxå om armarna:)

/P ”som inte visste riktigt var han skulle ta vägen mellan alla koner”

wesly 2
            Deltagare

Kan bara instämma !

Ett stort tack till er alla som gjorde detta till en ofantligt trevlig & oförglömlig helg !

MVH
              Jonas

Addson
              Deltagare

Ja vad säger man till såna toppen killar som Block o Janne?
                Jo jag vill bara säga att jag o ”Miss clean som bara stökar ner i min bil” är evigt tacksamma för denna kanon helg!
                och till er andra tack för allt roligt man har fått skrattat o sett på!
                Sen har jag hört fåglarna kvittra i mina ögon att ”Ozo” Ere makrill ska byta sin vindrute streemer till ************ kan det stämma???:7
                Och Matz tack för alla campar historier du gett mig! Det e nästa så att jag ska hänga på en krok och ut o campa i sommar men det e inte så CLEAN`T ha ha!!!
                Peace out!!

Mr Clean!

EDIT: Censurerar så pikandet inte går till överdrift. /Alien 😉

Krigge
                Deltagare

Tackar för ett kanon event! Mycket proffsigt genomfört av samtliga involverade, STORT TACK!!!

ExOrdis
                  Deltagare

Jag säger bara att jag är överlycklig att se Blocken & Co
                    göra det superjobb de gör. Känns rätt bra att staffettpinnen
                    hamnade där den skulle. Kul & grattis, sträck på sig ordentligt!
                    Roligt att det för första gången blev omröstning till en styrelsepost
                    pga flera intresserade anmälda, det bådar gott inför framtiden.
                    Hoppas att styrelsen får en välbehövlig semester efter att ha
                    rott 5:års i hamn galant, och sedan jobbar vidare i samma goda anda
                    som nu. Bankörningarna kanske övergår i lite mer frekventa avancerade förarkurser framöver eller? 😉
                    Imprezaabstinens är inget att leka med…
                    Tack Jeppe, det var riktigt snällt att stilla det värsta. 🙂
                    Kul att se er allihop, förhoppningsvis kommer jag tillbaka
                    till Imprezaträsket så småningom, nu när gasfoten åter är i funktion.

Den sista flygeln är inte vikt ännu…

Ozo, go for it!

griml0ck
                    Deltagare

Grymt kul träff! Mera konbana till folket! Blox o alla som hjälpt till o ordna träffen ska ha grymt me respekt. Bjöd ju heina på en tequila men han skulle ju tydligen köra 😉

Alien: fixa fram min fickkniv nu din tjuv! 😉

Brosan har tagit ca 2 gig me bilder o filmer. Så de blir väl en presentation av de snart.

Lefty
                      Deltagare

Tjipp nu är man hemma 🙂

Jaaa… jag faller in i ledet jag med och tackar ALLA som gjorde denna träff möjlig. Jag ljuger då INTE när jag säger att detta är de bästa jag har varit på 🙂 Hur skoj som helst, hur mkt skönt folk som helst 😉 o fruktansvärt bra arrangerat!

Jag har svårt att beskriva hur skojsigt de var 🙂 De var värt alla mil bakom ratten(styvt 200mil landade det på, tror jag 🙂 ).

Återkommer med länk till bilder…!

Nano
                        Deltagare

kalajs kul träff. Ett stort tack till block, janne och alla andra som gjorde denna träff möjlig.

MVH
                          Mårten

Blocken
                          Deltagare

Sådär ja… då var man tillbaka i vardagen och har fått jobba ”på riktigt” igen (halvtid 12 timmar) :+ och kunnat smälta det som var bra och det som var mindre bra.

-Funktionärspassen! Synd att inte alla hade intresse av att hjälpa sina kompisar få körtid. Ser det som en självklarhet att ställa upp för varandra i fortsättningen. Till nästa gång ska det styras upp ordentliga listor innan. Ett stort tack till er som ställde upp som funktionärer! Tack till FeA som vaktade ända fram till Tallrallyt började! (Ber om ursäkt för att vi glömde bort dig)

-HusvagnsMääääätZ, du är klubbens solstråle som alltid är gladast 😀

-TJEJERNA! Va’ goa ni e’! 😀 :7
                            Madde funktionerade sig hela lördagen, snodde Yonaz’ nycklar och testade launchcontrollen på söndagens rattlås!
                            Fru Tall gjorde en stooooor insats i receptionen genom att pricka av medlemmar och dela ut roadbooks samt ratta Tallexpressen som om hon aldrig gjort annat både i SuperSpecialen och i Rattlåset!
                            Maria körde båda ”fam Impreza”’s Silverkokare med finfina tider!
                            Linda testade den tuffa mörkblå Enköpingskokarn!
                            Kul och imponerande att ni kör och dessutom gör det så bra! Fram med fler tjejer i klubben! Givetvis glömde jag detta under slutsnacket på söndagen när det delades ut specialpriser, f’låt, men PM’a era adresser så ska jag skicka en av Subaru sponsrad enkel överraskning/present till er!🙂

-Tidtagningen kunde funkat bättre, men vi löste det rätt smidigt ändå hoppas jag ni tyckte. Till nästa gång är den bättre justerad och har säkert en stor anslagstavla så alla tider blir lättöverskådliga 🙂

-Tack Patrick som offrade hela sin lediga fredag med att hjälpa till som allt-i-allo! Underbart Patrick, hoppas jag får ”hjälpa tillbaka” nån gång 🙂

-Tack övriga som bidragit med något i förberedelserna – AlienDiCE, Kaarlo, SGM, OzO, Tallarna, Dlehtihet osv…

-Tack Swedish Active Driving!

Vad vill ni göra nästa år? 😀

Go’natt!

/Blocken

Grusdraparn
                            Deltagare

Vad vill ni göra nästa år? 😀
                              Go’natt!/Blocken

En mindre vintervariant på isen kanske? :7 givetvis med tidtagning så man har något att förbättra sig mot.

/K

SecretAgentMan
                              Deltagare

JAAAAAAAAAA!!!! Isåka, fulldubb, korvgrillning och spanska kartläsare!!!! :7 😀

/J

Blocken
                                Deltagare

JAAAAAAAAAA!!!! Isåka, fulldubb, korvgrillning och spanska kartläsare!!!! :7 :D/J

Det hör ju till ordinarie vinterprogram a’la Värsterås… 😀

/Luis Moya

Min STi

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 118 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.