› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: 5-årsjubileum
- Detta ämne har 117 svar, 7,009 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 8 månader sedan av
Tallen.
-
FörfattareInlägg
-
20 juni, 2005 kl. 21:08 #138709
RS
DeltagareMåste också tacka alla som har jobbat för den här träffen. grymt skoj helg har det varit. Trots att man var tvungen att köra 170mil för att få vara med.. 🙂 kommer en massa bilder också när jag får tid..
20 juni, 2005 kl. 21:09 #138694Tallen
DeltagareVilken superduper ide’ Klas! :7
Det måste funderas vidare på, Hmmm…
/D
20 juni, 2005 kl. 21:25 #138722dragster
DeltagareVill också passa på och tacka alla inblandade för ett riktig kanon helg. Välgigt bra uppstyrt, allting.
MVH Roger
21 juni, 2005 kl. 06:23 #138742Niklas
DeltagareSjälvklart kan man ha en vintergrej också men då en del inte kör med bilarna på vintern så är det nog bättre att lägga klubbens stora evenemang på sommaren och samköra med årsmötet för maximal närvaro på mötet.
Isåkaträffar ordnas ju spontant av medlemmarna i klubben. Att ha 30-40 Imprezor på isen vet jag inte om det är så lyckat. När vi var ca 15 i Stockholm så kändes lagom utan att bli för trångt på banan då alla ville åka.
/N – som eventuellt ställer av bilen kommande vinter för att förbättra ekonomin 🙁
21 juni, 2005 kl. 07:49 #138701Lefty
DeltagareDet finns alternativ att köra i Norrland… men då får man räkna med att åka en bit 🙂 *host* precis som vi har gjort för att få träffa ER och köra lite.
http://www.ebbenjarka.se – De kommer att köra 7 st stora banor nästa år, inräknat med raksträckan där man kan köra konbana ;).
http://www.ebbenjarka.se/images/ebbetrksm.jpg – bild från banorna för 2 år sedan…
Inga problem att köra 30-40 bilar där, det finns plats 😀Fast å andra sidan antar jag att de blir för långt för de flesta… men de hade varit jäkligt skoj. Är god bekant med ägare nu efter att ha spenderat varje helg där ute i vintras 🙂 Så att boka in oss är nog inga ropplems. Tuta om ni vill se mer bilder därifrån, det är myckeeet vackert där ute.
21 juni, 2005 kl. 09:43 #138736Isol
DeltagareNär kommer resultaten upp?
21 juni, 2005 kl. 10:19 #138638SecretAgentMan
DeltagareDet sades på eftersnacket, när folk får tid över i stort sett. 🙂
/J
21 juni, 2005 kl. 14:14 #138683modulated
DeltagareTacklista :
Block&Janne – Urgött arangemang!
Mr. Krook – Min kökompis, kul att se dig återigen på banan!
Grusdräparn – Tack för skjutsen på fel sida 😉
Tallarna – Tallrally III, suveränt, synd bara att solstinget kom ;(.
SGM, Rallymarkus & Kvarnis med k – Tack för knuffen i rätt riktning ;).
Holm – 2.43, det klarar du aldrig!
Alrik & SGM – Kameravakter med all den äran när det kördes bil.Sen ett stort tack till alla andra goa gubbar å gummor som det
tjötades med och umgicks med, ni är faen helt otroligt goa å galna. :7Har säkert glömt att nämna någon om jag känner mig själv rätt ;).
Fina bilder ni har skickat upp hittills förrexten. Mina bilder hoppas
jag få upp ikväll, men man vet aldrig, men har iaf konstaterat att
jag inte är någon bra fotograf.Vad solbränd man blev efter helgen, tur att man har en sån förstående
flickvän som inte alls skrattar åt att man ser ut som en kräfta eller
borrar in naglarna i de röda armarna. ;).// Patrick P – vrölnöjd med helgen, men fortfarande hur trött som helst.
21 juni, 2005 kl. 15:51 #138639SecretAgentMan
DeltagareJag har ju feteglömt att tacka Larsan och Patrick för taxiservice, gingroggar på mig nästa gång Patrick, och Larsan får vi mappa lite extra bra åt! 😀
/J – nyligen hemkommen från badrumsaffarn.se… 😮
21 juni, 2005 kl. 20:41 #138655Blocken
DeltagareVi skaffade visst ett par nya sponsorer genom träffen också!
-Tack till Landrins Bil/Subaru Sverige.
-Tack till TomTom Navigatorer! Håll utkik på sponsorsidorna i höst.
-Tack till Tefcar Västerås! Håll utkik på sponsorsidorna i höst.
-Tack till BVS Västerås! Håll utkik på sponsorsidorna i höst./Blocken
21 juni, 2005 kl. 23:30 #138702Lefty
DeltagareDet är la gött de 🙂
Nu finns det bilder från oss i eftersnack bilder-tråden! Kika in… det är de värt! 😀
22 juni, 2005 kl. 06:59 #138666simo
DeltagareMåste bara tacka Jeppe o Tommy för en grymt kul eftermidda bland konerna 🙂
Tack Kvarnis för plockepinn körningen jag fick ägna mig åt i din nya kokare :7/Ulrik
22 juni, 2005 kl. 10:50 #138743Niklas
DeltagareKanske dags att ta fram en liten ny klubbdekal: ”Hur ha’ ja’ råd me’ den här?!” 😀
/N – skrattar gott av att sett Leftys filmer
22 juni, 2005 kl. 11:11 #138703Lefty
DeltagareJag tar två isåfall 😀 hohoho det är en gammal klassiker!
22 juni, 2005 kl. 12:04 #138695Yonaz
DeltagareTack SSI!
Konbanan var super kul, premiär för undertecknad kapade många sekunder under eftermiddagen.
201m racet var trevligt det också även om MADDE körde min bil mest (och bäst?).
Att se en flicka gå iväg med 4 spinnande hjul på varvstopp är en ny upplevelse för mig. Kul!
Vem var mest nervös, Madde, jag eller Jerry? 😛
Marie gjorde vad hon kunde, Tallen får trimma mera!
Middagen var kanon, bra mat och gott sällskap runt bordet. KN & Jag stöttade upp bardisken så att den inte skulle välta resten av kvällen. Vi måste gjort ett bra jobb för tjejerna serverade oss dricka på löpande band.Tack till Ander Block! (ta mig fan helt otroligt)
Tack till Janne på SAD! (Nu vet alla hur hundarna låter i Norrköping)
Tack till Göran (Super kul tipspromenad)
Tack till Tallarna (Tallrallyt som jag aldrig körde)
Tack till Nicklas (Klibba kungen)
Tack till Kvarnis & Olle (Gott sällskap under helgen)
Tack till Madde (Nu vet jag att launchcontrollen fungerar)
Tack till Kroken (Du tog mer & mer & mer)
Tack till SSI (Förtroende som sponsor ansvarig)
Tack till Landrins (Trevligt folk i tältet, grupp köp på fury hat kommer)
Tack till Flygfältet (bilen går snabbare utan fronläpp)
Tack till ALLA ni andra som står ut med Yonaz/Holm eviga tjôtandeJag har haft super kul hela helgen.
Mina bromsar tog HELT slut efter 10 varv på Svistad i igår (- var inte de nya? – Jo, men jag har varit i Västerås) 😀
Företagshälsovården får ta en titt på min armbåge. Lite ont efter två bra försök på 2,43 :+/ S. Holm
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.