SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: 5-årsjubileum

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 118 totalt)
  • Författare
    Yonaz
    Deltagare

Ni som FILMADE under helgen!

Jag vill låna era band, PM eller epost till mig så får ni postadress. Givetvis får ni portot betalt om ni vill ha det.

/J

zOdi
      Deltagare

Nu börjar iaf jag bli otålig med tids sammanställningen på konbanan och 201 meter, e det på G ? 😉 :7

Blocken
        Deltagare

Japp japp!

Tidssammanställningen för superspecialen är sammanställd. Ska bara hitta en bra plats att ha den på… Jag kontaktar webmästersarna så hittar vi på en bra lösning.

🙂

Tjing!

/Black

Min STi

simo
          Deltagare

Lite funderingar kring körningen…
            Efter att ha gjort ett par varv i banan så började jag att studera hur andra körde,
            detta gav flera för mig mycket bra uppslag som hjälpte mig att förbättra tiden.
            Till att börja med Ozo, sicka starter :o, insåg snabbt att det fanns mycket tid att tjäna där.
            GrimlOck, självklart ska man åka så rakt som möjligt i första konen. Tack för de 🙂
            Efter Blockens körning så visste jag att det gick att bromsa mycke senare än vad ja tidigare gjort.
            En annan grej som visade sig mycket effektiv var att vänsterbromsa i de längre konpartierna,
            var mycket lättare att hålla jämn o hög fart

/K&N – som längtar till nästa kona

Blocken
            Deltagare

Lite funderingar kring körningen…Efter att ha gjort ett par varv i banan så började jag att studera hur andra körde, detta gav flera för mig mycket bra uppslag som hjälpte mig att förbättra tiden.Till att börja med Ozo, sicka starter :o, insåg snabbt att det fanns mycket tid att tjäna där.GrimlOck, självklart ska man åka så rakt som möjligt i första konen. Tack för de :)Efter Blockens körning så visste jag att det gick att bromsa mycke senare än vad ja tidigare gjort.En annan grej som visade sig mycket effektiv var att vänsterbromsa i de längre konpartierna, var mycket lättare att hålla jämn o hög fart/K&N – som längtar till nästa kona

…men ändå fegade du vid vändningen? 😉 😛

/Black – längtar oxå

Min STi

simo
              Deltagare

….men ändå fegade du vid vändningen? 😉 :P/Black – längtar oxåMin STi

De handlade inte så mycket om fega, handbromsen ville bara vara med
                vid första varvet sedan orkade den inte mer 🙁

/K&N

Strat
                Deltagare

Handbroms vill iaf inte jag använda på en GT. Inte på asfalt, och på halt underlag tenderar man att bromsa en hel del fram också. På bilar med DCCD är det hur lugnt som helst, då den öppnar diffen. Lyx. Intressant läsning: http://wallace.as.arizona.edu/~cgroppi/DCCD_FAQ/DCCD_FAQ.html

🙂

zOdi
                  Deltagare

Japp japp!Tidssammanställningen för superspecialen är sammanställd. Ska bara hitta en bra plats att ha den på… Jag kontaktar webmästersarna så hittar vi på en bra lösning.:)Tjing

Hittat nån platts än ? sorry för tjat, men vafan jag e ju nyfiken på hur man stog sig mot restan av medlemmarna 😉 :*

Blocken
                    Deltagare

Zodi, PM’a ditt startnummer så ska du få tider.

/Bläck

Min STi

Blocken
                      Deltagare
                        OzO
                        Deltagare

:+ Tider kommer upp inom kort… verkar vara viktigt…

_______________________________________________________________________________
                          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                          Deltagare

Inte värst. 😉

Strat
                            Deltagare

:+ Tider kommer upp inom kort… verkar vara viktigt…_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Inte alls, inte alls 😛

wesly 2
                              Deltagare

ja nu får allt tiderna komma … gör nyfiken 😉

SecretAgentMan
                                Deltagare

OzO har fullt upp med pre-powermeet-fix, och lär inte vara tillbaka i verkligheten innan måndag kväll kantänka. 😀

Den som väntar på någon som gått etc.

/J

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 118 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.