SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Banträff: Gelleråsen 2011-07-17

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Daniel666
    Deltagare

Måste tacka Andersson igen för den underbara kvällsmaten, smakade toppen som alltid.

Sen vet jag att ni har fått en trogen bankörare med… Vince, någon som känner han??

Som jag sa förut till er som va där, tack för ännu en riktigt trevlig helg.

\\Daniel

Koffe
      Keymaster

Tack själv!
        Som jag sa så tyckte jag det var ett mycket bra arr! Allt flöt på bra från incheckning och besiktning till körpass och flaggvakter.
        Men ni stängde ju en timme för tidigt… Jag å Arne var sugna på några varv i regnet 😉

Du kan vara nöjd med debuten som banträffsansvarig helt enkelt 🙂

//Koffe

challe
        Deltagare

Japp det va kul att vara med på gelleråsen även fast jag o Tobias inte hade nån bil att köra med, nu fick man ju all tid i världen för att strosa omkring i depån och snacka med folk 🙂
          Tack Andersson för den utsökta grillmaten kvällen innan och för att det alltid är lika kul att sitta och lyssna när du lägger iväg med dina rövarhistorier om hur du har ihjäl dom stackars grisarna 🙂

Tack även till fordfolket, det blir alltid kul när ni är med (konstigt):rolleyes:

Vince
          Keymaster

Måste tacka Andersson igen för den underbara kvällsmaten, smakade toppen som alltid.

Sen vet jag att ni har fått en trogen bankörare med… Vince, någon som känner han??

Som jag sa förut till er som va där, tack för ännu en riktigt trevlig helg.

\\Daniel

Tack Daniel (och hela FCS) för en riktigt bra träff.

Den där Vince vet jag däremot ingenting om….vad är det för snubbe?? 😀

Daniel666
            Deltagare

Vi får ta reda på vem det är så det blir svartflagg nästa gång.. Kan ju inte ha fransoser på banan, det funkar ju inte 😉

Vince
              Keymaster

Vi får ta reda på vem det är så det blir svartflagg nästa gång.. Kan ju inte ha fransoser på banan, det funkar ju inte 😉

Håller helt med 😀

Mortil
                Deltagare

De va riktigt kul i söndags. kommer lätt dyka upp på Kinnekulle också. MEN då ska ja va med och köra.

Tjejen tackar för bra sällskap på banan och att hon ska köra igen.

roadtip85
                  Keymaster

Tack alla för en trevlig träff!
                    Första gången för mig på Gelleråsen! Rolig bana, men konbana slår nog ändå lite högre! 😀

Nästa träff (Grängesberg?) vill vi se Pontus kärra också!

Andersson
                    Deltagare

Tack ska ni ha klart jag fixar kött, grillat är godast!
                      Kul bana om man bara kunnat utnyttja bilen, inte många varv man fick köra utan att man hade en bromskloss framför 🙁
                      Bra ordnat fordfolket, inget att klaga på även om det va första gången för dig Daniel.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.