Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Surbarbro
    Deltagare

Nu startar jag en tråd, där vi kan skriva vad vi tyckte om träffen.
      Jag blev glatt överraskad att så många dök upp.
      Kul med nya och gamla ansikten, samt att man får en bild på vilka alla är som hänger på forumet.
      Kom gärna med ideer vad vi kan göra till nästa år.
      Mitt spontana är ju att prata med någon bilhandlare, som kanske vill göra något som Nissan.
      Alla ni som var nya, välkommen till klubben. Se nu till att haka på lite träffar.
      Nästa är Ölands skördefest.

Bubu
      Deltagare
        Bubu
        Deltagare

1. På SSC-s facebooksida har jag fått kritik för att jag inte har tagit bild på alla bilar – det är sant. Jag har bara tagit bilder på dem som redan var på plats runt 19.00-19.30, men inte på dem som kom senare, eftersom det har blivit ganska mörkt och dessutom funkade inte ena belysningen. Jag vill föreslå att alla som vill vara med på bilder kommer senast runt kl. 19.00 för att kunna ta bilder när det är ljust.

2. För att alla Subaru ska få plats rekommenderar jag att använda avspärrningsband på “vår plats”. Andra har gjort det, jag tror inte att någon skulle ha någonting emot, vi kan kanske ha båda sidor.

3. Jag tyckte att det var roligt på Arlanda bilfestival att ha ett papper med lite info om bilen (modell, år, info om man vill, vi kan lägga till SSC loggan…).

Zlasher
          Deltagare

Ja bra tips med band att spärra av med. Får fixa lite ball belysning, lite stolar och grill till nästa år också.
            Så vi kan hänga ordentligt. Sen precis som Katrin säger så ska vi nästan ta och höra med någon subaru återförsäljare om de inte kan ställa upp med lite saker. Typ tält och ev någon ball demo bil. Barkarby träffen börjar ju bli riktigt stort på allvar nu och är en bra plats för många att mötas på. Tror ändå att det finns ett rätt stort intresse av våra bilar för andra. Så rätt smart att ha lappar i rutan med lite rolig info om dem!

Var skoj att träffa er som vanligt. Och även kul med så många nya ansikten och bilar=)

tendency
            Deltagare

Det var riktigt kul att träffa er alla. 🙂 Första gången på Barkarby för mig, det var bra! Och tur hade vi med vädret. Kunde inte bli ett bättre avslut på denna sommarsäsong!

Bra tips som har dykt upp. Tycker också att det skulle vara skoj om en Subaru ÅF kunde ställa upp med lite grejer, tält, bil, info.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.