› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack Bilsportmässan -06
- Detta ämne har 33 svar, 2,168 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 11 månader sedan av
555_STI.
-
FörfattareInlägg
-
27 november, 2006 kl. 07:57 #14351
Blocken
DeltagareBerätta hur ni hade det och visa era bilder, tack!
🙂
/Block – nyfiken
27 november, 2006 kl. 09:14 #145088Ubbe
DeltagareAlltid trevligt att träffa folket från SSI. Mässan framkallade mest en massa gäspningar.
Intressant att snacka lite med KW’s distributör men annars var det mest en massa dunka-dunka och dekaler.
Ger den 2 rattmuffar.
//U
27 november, 2006 kl. 11:34 #145077Janne248
DeltagareLite bilder kommer.
Efter att sett mässan ifjol, sett Elmia i fyra dagar och bilsalongen så börjar det bli lite samma-lika hela tiden. IM montern var nog roligast. PEAN hade inte nå prylar och sälja på plats och ingen mässrabatt, men jag lär nog handla från dem iaf.
Roligast var nog och träffa lite SSI folk faktiskt.27 november, 2006 kl. 11:40 #145069Blocken
DeltagareHur många blev ni? Räckte biljetterna? Några nya ansikten? Fyllde ni McD? Berätta berätta!
/Black
…………………..
Thai-Perr27 november, 2006 kl. 11:46 #145078Janne248
DeltagareTror vi blev 36 st. Biljetterna räckte (tack IM!). Fyllde halva McD. på morgonen som bara serverar frukost till kl 11:00.
Griml0ck dök upp med ett nytt ansikte, tror hennes namn var Malin(?) och en ny kokare. Type RA -00 WRC Limited Edition. Trevlig sak.27 november, 2006 kl. 12:55 #145100Niklas
DeltagareBilderna jag sett från mässan (på Zatzy) så är det samma bilar till 90% som man redan sett ett antal gånger plus några nya stjärnskott. Nä, det är väl som jag alltid sagt, Elmia är den mässan man skall gå på för att se flest nyheter, sen är mässorna efter det bara en upprepning / repris av Elmia för det är ju under vintern det byggs, inte under sommaren och hösten.
PS: Ubbe, dekaler kan gå nog så fort. 😛
27 november, 2006 kl. 15:06 #145089Patrik K
DeltagareJag skulle vilja tacka Jeppe, o så IM förståss, för fixandet inför (jag har säkert missat ngn så tack ni med :7 )
Bilder har bla. jag, ska det bli ngn gemensam plats vi läggert på? Janne? Tillträde o så mena jag då =)
Redigt sliten efter den hårdaste helgen i mannaminne men avslutningen av den med SSI-folk o lite bilar, i den ordningen, gjorde iaf att jag kände mig nöjd :7
Owe & oooot
// Patrik K – som mest går o drömmer om ny bil
27 november, 2006 kl. 16:01 #145099PPP
DeltagareRedigt sliten efter den hårdaste helgen i mannaminne
Ja, jag kommer ihåg dig, en tapper man med en stor kaffe på McD! 🙂
Som nykomling både i SSI och på Bilsportmässan var det intressant att gå omkring och titta. Och att träffa lite folk från SSI! Fast, jag får nog medge, att de som blev mest fascinerade av själva mässan var nog barnen på tre respektive fyra år. (De var mycket stolta över sina nya T-shirts, för övrigt.) Min fru påpekade att hon hela tiden hade titelmusiken till ”The Fast and the Furious” ringande i huvudet (den spelades också där i något bås). För mig som inte sett det förut var det även lite imponerande att se en radda med Imprezas bredvid varandra på McD och på mässparkeringen. Jag ska nog försöka gå nästa år också.
Till sist, får jag instämma i att tacka Jesper för arrangemanget!
// Per
27 november, 2006 kl. 16:43 #145084MDE
Deltagarehallå grabbar!! detta ska ju vara mässa för dom som håller på med bilsport!
Det hör man på namnet BILSPORT! så glöm bling bling bilarna vad dom gör där kan man undra?,ballaste bilarna missar folk som vanligt! tex rally/rallycross monstren, dock kan jag hålla med om utbudet o kika på var alltför litet,men det delades ut 200medaljer på mässan till gräddan av motoreliten i sverige så snacka lite med några av dom ger en del trots allt!/MDE(bilsportare)
27 november, 2006 kl. 20:07 #145068OzO
DeltagareDenna fastnade i min mobilkamera. Grymt sugen på att handla kittet och bygga ihop och pinna runt på närmsta go-kartbana… 😀
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi2ozo/20061128_010.jpg
Lagom stor mässa, men bort med stereoavdelningen för det har inget med bilsport att göra. Jag fastnade i MacTools monter och kom nästan hem med en lyft. Väl hemma har jag nog kommit på att den inte är helrätt till en stor jänk.
Stort tack till Jeppe (och styrelsen!) för mässbiljetterna! Undrar om vår T-shirt syntes på mässan (Fy till dom som öppet hånar dess utseende! :()? 😉 Vi glömde gruppfotot, men vi delades (naturligt) upp smågrupper och stötte på varandra stup i kvarten… 😀
/G ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
27 november, 2006 kl. 22:38 #145094IMPREZA FOREVER
DeltagareJa det var trevligt att träffas igen och nu på Huvudstadens planhalva
Samlingen på Gyllene måsen före va mäktig med 15 imprezor i rad med nån lucka som upptogs av nån bil av annat märke.Bilmässan var riktigt ok då det var riktigt länge sen jag va ner senast på bilsalongen tror det var 97.
Som så lätt det blir när man går in så splittras man ganska direkt
men man mötte nån ibland som man hejjade på så det gick bra än då.
Jag fotade ut hela mitt lilla minne på kameran men det blev en hel del kort i allafall.
Hoppas OZO får tid att fixa mitt galleri så ska jag uppdatera med alla foton jag fick med
mig hem.Riktigt roligt var det,men synd att det inte blev en samling
med hela gänget vid subaru montern då hade det blivit outstanding.För övrikt var det riktigt bra.Och kul att träffas.
Mvh/Björn.
http://www.garaget.org/?car=3641527 november, 2006 kl. 22:59 #145079Janne248
DeltagareJag har skapat ett album under ”Aktiviteter”. Det finns här!!!! Två sub-album finns skapade som är öppna för alla (om jag gjort rätt) så fyll på med era bilder där och döp om titeln till erat namn.
Jag skall lägga in några av mina bilder så fort jag får tid!
28 november, 2006 kl. 12:16 #145081griml0ck
DeltagareTror vi blev 36 st. Biljetterna räckte (tack IM!). Fyllde halva McD. på morgonen som bara serverar frukost till kl 11:00.Griml0ck dök upp med ett nytt ansikte, tror hennes namn var Malin(?) och en ny kokare. Type RA -00 WRC Limited Edition. Trevlig sak.
Catrine heter hon. RA:n blev för övrigt en äkta svensk imorse (gick igenom besiktningen) 🙂
28 november, 2006 kl. 12:51 #145083jeppe
DeltagareTack själv allihopa som kom
så här många vill jag att vi är på varje Stockholmsträff ! 😀28 november, 2006 kl. 12:56 #145085Mats
DeltagareGrattis till besiktningen.
Hur löste det sig med intyg?? Behövde du några??Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.