SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack Bilsportmässan -06

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Tror vi blev 36 st. Biljetterna räckte (tack IM!). Fyllde halva McD. på morgonen som bara serverar frukost till kl 11:00.Griml0ck dök upp med ett nytt ansikte, tror hennes namn var Malin(?) och en ny kokare. Type RA -00 WRC Limited Edition. Trevlig sak.

Catrine heter hon. RA:n blev för övrigt en äkta svensk imorse (gick igenom besiktningen) 🙂

Härligt, äntligen, grattis! Projekttråd! 🙂

/Black

…………………..
      Thai-Perr

griml0ck
      Deltagare

Grattis till besiktningen.Hur löste det sig med intyg?? Behövde du några??Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

Jo fast jag blev 2700 kr fattigare för 2 rader text från IM 🙁 Får väl vara glad det bara var två saker dom ville veta.

Härligt, äntligen, grattis! Projekttråd! :)/Black…………………..Thai-Perr

Kommer väl upp en när jag får tid. Tänkte skriva en import guide så fler kan komma över till the right sida 😛

Mr Walle
        Deltagare

Trots att mässan var riktigt dålig (kan bero på en extrem baksmälla 🙁 )blev söndagen ganska ok
          man fattar varför man har lite svårt att släppa taget och sluta glutta och skriva på ssi forumet trots att man sålt bilen.
          För min del var det ssi som gjorde mässan värd att gå på.
          impreza blir det garanterat igen!!!

Blocken
          Deltagare

Trots att mässan var riktigt dålig (kan bero på en extrem baksmälla 🙁 )blev söndagen ganska ok man fattar varför man har lite svårt att släppa taget och sluta glutta och skriva på ssi forumet trots att man sålt bilen.För min del var det ssi som gjorde mässan värd att gå på.impreza blir det garanterat igen!!!

Hääääääääääärligt Walle! Så ska’re låta! 🙂

/Black

PS. Gillar RS200’an på bilderna – smaskens fillibajs :+

…………………..
            Thai-Perr

IMPREZA FOREVER
            Deltagare

Trots att mässan var riktigt dålig (kan bero på en extrem baksmälla 🙁 )blev söndagen ganska ok man fattar varför man har lite svårt att släppa taget och sluta glutta och skriva på ssi forumet trots att man sålt bilen.För min del var det ssi som gjorde mässan värd att gå på.impreza blir det garanterat igen!!!

Hääääääääääärligt Walle! Så ska’re låta! :)/BlackPS. Gillar RS200’an på bilderna – smaskens fillibajs :+…………………..Thai-Perr

Ja du Blocken jag har set den med Hasse Möller(Ägare)åkt backtävling med den besten upp för Järvsö backen och Backen i Norrköping. det är nånting jag verkligen saknar för det är en
              enorm maskin i den :7 :7 :+ :+
              Han bara duttade på gasen och vann hela skiten ändå. :+ :+ :+

Jag har nog lite fler bilder frå den tiden som jag ska leta reda på.

/Björn

Blocken
              Deltagare

]Ja du Blocken jag har set den med Hasse Möller(Ägare)åkt backtävling med den besten upp för Järvsö backen och Backen i Norrköping. det är nånting jag verkligen saknar för det är enenorm maskin i den :7 :7 :+ :+ Han bara duttade på gasen och vann hela skiten ändå. :+ :+ :+Jag har nog lite fler bilder frå den tiden som jag ska leta reda på./Björn

Jaaaa va kul, leta gärna reda på bilderna 🙂

Själv minns jag när det stod ’Loranga’ på bilen och Möller fightades i Dynamitloppet mot Stig Blomqvist, Per Eklund, Anders Carlsson och Martin Schanche med flera… :7

/Bläck

…………………..
                Thai-Perr

Blocken
                Deltagare

Mera tjôt om mässan nu hörrni! Det brukar ju bli en tråd som är 4-5 sidor lång… och bilder, bilder, bilder tack! 🙂

Behöver skicka tackmail till IM nämligen…

Tack på förhand,

Block & övriga styrelsen

IMPREZA FOREVER
                  Deltagare

]Ja du Blocken jag har set den med Hasse Möller(Ägare)åkt backtävling med den besten upp för Järvsö backen och Backen i Norrköping. det är nånting jag verkligen saknar för det är enenorm maskin i den :7 :7 :+ :+ Han bara duttade på gasen och vann hela skiten ändå. :+ :+ :+Jag har nog lite fler bilder frå den tiden som jag ska leta reda på./Björn

Jaaaa va kul, leta gärna reda på bilderna :)Själv minns jag när det stod ’Loranga’ på bilen och Möller fightades i Dynamitloppet mot Stig Blomqvist, Per Eklund, Anders Carlsson och Martin Schanche med flera… :7/Bläck…………………..Thai-Perr

Har lagt in en till bild på RS 200an Under huven(GOOD LIKE)

Bilsportmässan Länk:
                    http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album568

Patrik K
                    Deltagare

Grattis till besiktningen.Hur löste det sig med intyg?? Behövde du några??Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

Jo fast jag blev 2700 kr fattigare för 2 rader text från IM 🙁 Får väl vara glad det bara var två saker dom ville veta.

Härligt, äntligen, grattis! Projekttråd! :)/Black…………………..Thai-Perr

Kommer väl upp en när jag får tid. Tänkte skriva en import guide så fler kan komma över till the right sida 😛

Det vore toppen du :7

Men jag kommer nog o hälsar på ngn dag o klämmer o känner lite på bilen =)

// Patrik K – mkt att stå i innan somamren för då j-vlar

Surbarbro
                      Deltagare

Hallå alla imprezaälskare!
                        Kul att så många kom och att jag för en gång inte var ensam kombi. Se till och kom på konban- och isträffar också.
                        Urkul!

Sen vill jag såklart tacka Jeppe och styrelsen för biljetterna.
                        Det var jättetrevligt att träffa så många nya ansikten.
                        Problemet är ju bara att komma ihåg alla namnen.

Sen Johan, bra val på tjej( Ett trevligt namn också, ett säkert kort)
                        Ser fram mot nästa träff!

Ses/ Catrine

dejpan
                        Deltagare

Hallå alla imprezaälskare!Kul att så många kom och att jag för en gång inte var ensam kombi. Se till och kom på konban- och isträffar också.Urkul!Sen vill jag såklart tacka Jeppe och styrelsen för biljetterna.Det var jättetrevligt att träffa så många nya ansikten. Problemet är ju bara att komma ihåg alla namnen.Sen Johan, bra val på tjej( Ett trevligt namn också, ett säkert kort)Ser fram mot nästa träff!Ses/ Catrine

jag som trodde jag skulle vara den enda kombin. skit kul att träffa lite andra impreza åkare var första gången jag var på en sån här träff, men de kommer bli fler gånger efter det här

Blocken
                          Deltagare

jag som trodde jag skulle vara den enda kombin. skit kul att träffa lite andra impreza åkare var första gången jag var på en sån här träff, men de kommer bli fler gånger efter det här

Härligt härligt, välkommen till SSI! Det blir ännu roligare när vi använder bilarna på nån svänga-aktivitet i vinter… 🙂

/AB

…………………..
                            Thai-Perr

Blocken
                            Deltagare

36 biljetter, men bara 13 bilder? Är det fullt på disk nu igen eller är ni bara slöa att ladda upp? 😉

Björn är ett föredöme med sina 12 bilder.

/Black

…………………..
                              Thai-Perr

Patrik K
                              Deltagare

Jag har skapat ett album under ”Aktiviteter”. Det finns här!!!! Två sub-album finns skapade som är öppna för alla (om jag gjort rätt) så fyll på med era bilder där och döp om titeln till erat namn.Jag skall lägga in några av mina bilder så fort jag får tid!

Nu har jag lagt upp mina bilder men JANNE … du har lagt ett album i albummet o det går inte att välja ngn frontbild ;(

// Patrik K

Blocken
                                Deltagare

Jag har skapat ett album under ”Aktiviteter”. Det finns här!!!! Två sub-album finns skapade som är öppna för alla (om jag gjort rätt) så fyll på med era bilder där och döp om titeln till erat namn.Jag skall lägga in några av mina bilder så fort jag får tid!

Nu har jag lagt upp mina bilder men JANNE … du har lagt ett album i albummet o det går inte att välja ngn frontbild ;( // Patrik K

Härligt, kanon!

Efterlyser dock en bild på flera SSI’are i samma t-shirt – finns det en sådan så vänligen maila till styrelsen@impreza.nu – tack!

Mvh Block

…………………..
                                  Thai-Perr

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.