SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack Bilsportmässan -06

Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Om det hade blivit några kort ja men batterierna var ”exhausted” efter att ha laddat dom fel,men asa runt med kameran fick man göra ändå. Men minnena efter en trevlig dag finns kvar iaf

MVH Andersson
      Full fart, spar tid!

daniel83
      Deltagare

Hejsan!

Bättre sent än aldrig. Som det heter.

Fanns endel intressanta saker.Men det mesta har man sett sen tidigare.
        IM montern var väldigt bra faktiskt.Trevlig personal.

Tack till er alla.
        Tack även till Jesper för en bra träff.
        Tycker dock att man kunde ha bestämmt en tid som man träffades på.
        Tex vid resturangen och alla satte sig ner och tog en kaffe eller vad man nu ville ha, och pratade ut om mässan lite.
        Bara ett tips.

Såg till några bekanta ansikten iaf på mässan.

Det var allt för mig.

//Daniel

Janne248
        Deltagare

Jaha! Nu har jag fått upp någar bilder också!

HÄR!!!!

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album569/mini_DSC09553.thumb.jpg
          Vill ha knappen
          http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album569/mini_DSC09556.thumb.jpg
          SSi’are

Inte många 🙁 Hade tänkt fota mer, men efter inköp av STi paraply så blev det mycket att bära och … ja det blev inte mer kort.

Håller med Daniel ovan, vi skulle bestämt möte i något fik typ 2h efter vi gick in och sammals alla igen. Hade varit kul!

555_STI
          Deltagare

Tack att ni ordnade billjetter.. var schysst att se några Imprezor till. Fast ni Svenska kanske kan lär er att var lite mer pratsam med nya 😉

Var bättre än att ni la ut mycket penga på tältet.. jag tyckte att alla imprezor var mer imponerande än resten av mässan =) Förutom att jag träffade J-Tech som hade ett lovande DogBox setup.

Vi gick nästan vilse in till Health Mässan av misstag efter också.

Nu bilen är avställd när jag fixar en del saker över vintern *suck* fast snart åker jag till England för att hämta alla delar. Blir roligt.

Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.