SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: bilsportmässan den 24 november

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Ascool lösning på bågen (och det var en orange dräpare med, man blir alldeles tårögd! 😀 ).Verkar ha varit lite roligare mässa än det normala, kul bilder OzO!/J

He he tog ett fint kort på den bara för din skull Jerry, den kommer i albumet sedan så du får dräggla lite mer, hade ju inte möjligheten att fota utan publik, men tror den blev bra ändå :+

Som sagt, stämmer in o lovorden:

Tack IM för åter igen, ett underbart trevligt bemötande – Tack Carolina, Hasse & Nicklas och Ramona & Miriam.

Tack Maria – du är för snäll och go, vi ses och hörs igen!

Här är mina bilder! http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=Patrik-K%B4s-bilder

// Patrik K – som hann till dansen och tackar farbror blå att han höll sig undan… :+

Yonaz
      Deltagare

Goa bilder Patrik och Janne 😀

Subarumicke
        Deltagare

Bästa under dagen:+ IM fika+ IMs muffins+ IMs trevliga personal+ KGK/Autoexperten fika+ KGK/Autoexpertens chokladrullar+ KGK/Autoexpertens chokladpyramider+ MY08 STi-baken:DLite minus- MY08 STi-fronten- MY08 STi-priset- MY08 STi-inredningen- Mässans hamburgare och resturangavdelningFortfarande blir man jäkligt sugen på att bygga en ”kit-car”, dvs en hundkoja med Honda Type R motor i t.e.x., gatreggad.Tyckte mässan var bättre i år än förra. Fast hoppades på ännu mera verktyg och ”garageinredning”. Vill-ha-faktor på ett stort svart MacTools skåp är stort… och en servicelastbil vore nice.Det är nåt fel med min mobil… en massa mms dök upp från ingenstans med suspekta filmer och skällsord… :+/G_____::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

Dina + består mest utav att äta,dricka kaffe?? 😉

OzO
          Deltagare

Dina + består mest utav att äta,dricka kaffe?? 😉

Ja, precis! 😀

Okeyrå… några + kan jag ge gula Ford GT:n, kit-car-hundkojjorna, att det inte var en j-vla massa basdunkdunk överallt, flames-lack på både den vita BMW:n och gamlingen som stod utanför entrén, samt de som hade fixat knappar till extraljusen i montrarna som man kunde trycka på 🙂

/G – alltid kaffesugen
            _____
            ::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

CharolinaH
            Deltagare

Hej alla goda och glada!

Då var man hemma på kontoret igen efter en lyckad mässa!

Trevligt med alla som kom till uppslutning i vår monter. Ska bli kul och se lite bilder sen som en del av er tog 🙂

Yonaz
              Deltagare

Hej alla goda och glada!Då var man hemma på kontoret igen efter en lyckad mässa!Trevligt med alla som kom till uppslutning i vår monter. Ska bli kul och se lite bilder sen som en del av er tog 🙂

Här har du Patrik och Jannes bilder från mässan: http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album719

🙂

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album721/mini_DSC01942.jpg

Andersson
                Deltagare

Hemma i småland igen 96 mil mässa, släktträff och pendeltåg på 19timmar,varför ska man slösa med tiden. Tack alla SSIare, Maria o IM för en trevlig lördagsutflykt. Synd bara att inte ”Rocky” kunde ordna barnvakt så vi kunde druckit konjak på hotellet 😉
                  Ser fram emot nästa träff och en prissänkning på MY08an 😉

MVH C Andersson / Mr Konjak
                  ”Man är inte full förrän
                  man ligger på golvet
                  och måste hålla i sig!”

GRID
                  Deltagare

Tack igen för biljetterna Maria, och mässan var bättre än när jag var där för 2 år sen, än fast vi inte såg nån ”live-show”, såg inte många SSIare heller, förutom Janne å nån mer, men vi var bara där på förmiddan också så.
                    Det blev inte så mycet bilder, å ännu mindre bra bilder, men här är två som inte känndes som vanliga mässbilder iaf 🙂

http://www.3dluvr.com/grid/temp/Photo/cars/BSM07_01___.jpg

http://www.3dluvr.com/grid/temp/Photo/cars/BSM07_02___.jpg

Surbarbro
                    Deltagare

Jag får väl instämma med de övriga.
                      Får tacka för biljetter och bra rabatter.
                      Kan ju inte hålla mig borta från alla verktyg.
                      Kul att se så många kända ansikten och självklart alla nya.
                      Många kramar blev det.
                      / Catrine

MariaimprezaGT
                      Deltagare

nån mer än jag som var på live action arenan å såg en F1 bil sladda runt? å en formel renault, å dragracing bil med big block v8.. plus lite mer?

Var rätt gött ljud i F1 bilen.. höhöhöh :7

Maria

Audi is teh ####!!

alrik
                        Deltagare

nån mer än jag som var på live action arenan å såg en F1 bil sladda runt? å en formel renault, å dragracing bil med big block v8.. plus lite mer?Var rätt gött ljud i F1 bilen.. höhöhöh :7MariaAudi is teh ####!!

Jopp, såg även Realcar skylinen men det blev problem med den 2 ggr om. Vet inte om den kördes något mer efteråt.

/Mikael

thorlake
                          Deltagare

Ja tack Maria för biljetten!

Hade sjuk familj därhemma så det blev till att göra en snabbvisit för att inte hamna i onåd. 🙂
                            Men det skakades tass med en del gamla uvar helt klart. Kul å se en del bekanta ansikten å nya med för den delen.

Å ja, Griml0cken nu är min rockar samling iaf komplett. skaffade 3:an i helgen. 😉

/Ghost of Hendrix

Blocken
                            Deltagare

Som Janne248 säger:
                              Ett jättetack till Maria/Autoexperten för biljetter och Charolina/IM för gott fika! Det är ett nöje att samarbeta med er! 🙂

Kul att träffa er övriga medlemmar i IM’s monter! Mäktigt med så många Kokarfanatiker på en och samma ställe :7

Håjj!

/Bloxter

MariaimprezaGT
                              Deltagare

nån mer än jag som var på live action arenan å såg en F1 bil sladda runt? å en formel renault, å dragracing bil med big block v8.. plus lite mer?Var rätt gött ljud i F1 bilen.. höhöhöh :7MariaAudi is teh ####!!

Jopp, såg även Realcar skylinen men det blev problem med den 2 ggr om. Vet inte om den kördes något mer efteråt./Mikael

Han fick låna en mustang av motorcentralen istället.. Kändes dock lite tung å slö där inne?

Maria

Audi is teh ####!!

Janne248
                                Deltagare

Janne fyllde inte år men har hittat någon att byta ring med (grattis), klart vi var tvungna att sjunga iaf.

Tack tack! 🙂

Annons i tidningen ”där hemma där jag kommer ifrån”

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.