SSC Allmänt snack Träffar EFTERSNACK: Dalaträff 30/10

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 68 totalt)
  • Författare
    ExOrdis
    Deltagare

Det finns inga bilder där??

>Tack för visat intresse! Utan er har det inte blivit något!
      >Tider och bilder kommer under morgon dagen eller senast under
      >veckan som kommer.
      >
      >Några förhandsbilder finns dock
      >
      >HÄR
      !

ExOrdis
      Deltagare

;( ;(

Varför missar man detta?

Gaahh x(

Strat
        Deltagare

Otroligt kul! Tack till Janne, Larsa, Manuel, Grover och alla andra 🙂 Riktigt rolig bana, även om det var lite läskiga partier här å där. Men det gick ju bra för alla 🙂

Tack Perra för åkturen! Den går otroligt fint!

Detta måste vi som sagt göra om hur många gånger som helst 😀

Groover
          Deltagare

Riktigt, riktigt sköj att se alla alla gasglada fröjdas igår.
            Det var besvärligt att inte kunna va me och köra själv:-(
            Vi har tur att det finns folk som vill-och kan fixa till så här roliga träffar (Janne,Larsa)…. och sen dyker Manu upp med sin proffsiga tidtagningsanläggning:o som grädde på moset.
            Jag ser fram emot nästa gång. Då j****r ska jag oxå va me å köra}(

Den som ingen turbo har…
            han får åka utan bar……..

Niklas
            Deltagare

Stort tack till arrangörerna Janne och Larsa och till ägarna av Grängesberg halkbana. Detta var absolut det bästa jag deltagit i sedan jag köpte bilen. Arrangemanget slår rattlås och banträffar hur lätt som helst! Jag ser fram emot nästa evenemang av liknande modell!

Hade varit skoj med bättre däck. Mina gamla Pirellidäck understyrde i varje kurva om man inte tog det riktigt lugnt…sen är man feg och vill inte överdriva på banan heller men det gick bättre och bättre.
              Upptäckte dock att mina Pagidbromsar mådde mycket bra av behandlingen på banan. De inte vibrerar längre nu dagen efter (hade problem med det innan). Tydligen skall de behandlas med hård fot och inte Svenssonköras i vanlig trafik.

PS: Tack till alla trevliga människor på träffen! Tack för åkturerna Manuel och Claes!

PPS: Synd att jag inte blev klar med buren till träffen som jag hade hoppats, men jag skall lägga upp bilder när det är färdigbyggt och målat så ni får se. 😉

Manu_Sti
              Deltagare

Det var jätte kul att du ville vara med i bilen, Alien, och alltid kul att träffa dig och alla Subaru ägare, och din näst sista körning var ganska kul o se… 😀

Manuel.

Niklas
                Deltagare

Tyst nu, min avåkningspirruett skulle inte lämna träffen sa vi ju… eller? 😀

Skyller på för bra start, för hög fart in i slalomdelen samt kalla bakdäck. 😉

Blocken
                  Deltagare

>
                    >Skyller på för bra start, för hög fart in i slalomdelen samt
                    >kalla bakdäck. 😉

FÖR bra start? ;):):D:+ *asg* Kan du lära mig hur man gör en sådan? 🙂

Ser fram emot bilder på din stenhårda cromemoly-bur! Är den FIA-godkänd? ;):P

/Black&Lecker

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

rallymarkus
                    Deltagare

japp äntligen tid o skriva lite.. Ett stort jätte tack till arrangörerna o alla inblandade:)
                      Alltid kul o jaga dom bortsprungna sekundrarna, men denna gång så hittade jag inte igen alla:D
                      O sen så gick de ju utmärkt o åka med lite ställ också alltid kul men tyvärr inte snabbt:D

Blocken
                      Deltagare

>japp äntligen tid o skriva lite.. Ett stort jätte tack till
                        >arrangörerna o alla inblandade:)
                        >Alltid kul o jaga dom bortsprungna sekundrarna, men denna gång
                        >så hittade jag inte igen alla:D
                        >O sen så gick de ju utmärkt o åka med lite ställ också alltid
                        >kul men tyvärr inte snabbt:D

Du menar:
                        http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album231/IMG_8680_copy.jpg

/Black 😀

Blocken
                        Deltagare

>>Ska se om det blev några bilder som är värda att lägga upp.
                          >>
                          >HAHA! Antingen får jag gå en fotokurs, eller så får jag köpa
                          >dyrare ljuskänsligare objektiv – för detta blev sk1t! :+

Hmm, några bilder blev halvhyfsade – håll till godo 🙂
                          Konbana

/AB

PS. Inga fler som har bilder? Tallarna – video? 🙂 DS.

Blocken
                          Deltagare

Nästa gång tänkte jag klättra upp högst upp på denna byggnaden och fota – blir det bra tror ni? Hur högt kan det vara? 2-3 meter? :+
                            http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album231/IMG_8759_copy.thumb.jpg

PO
                            Deltagare

Kanon kul! Stort tack till alla!

/PO – varm å go om fötterna

Niklas
                              Deltagare

>Nästa gång tänkte jag klättra upp högst upp på denna
                                >byggnaden och fota – blir det bra tror ni? Hur högt kan det
                                >vara? 2-3 meter? :+

Ser ju inte ut att vara mer än ungefär 2 tum högt.
                                😛

Niklas
                                Deltagare

>FÖR bra start? ;):):D:+ *asg* Kan du lära mig hur man gör en
                                  >sådan? 🙂

Det gäller att inte hålla för högt varvtal när du kör iväg. Det skall vara precis på gränsen till motorstopp…typ. 😉

>
                                  >Ser fram emot bilder på din stenhårda cromemoly-bur! Är den
                                  >FIA-godkänd? ;):P

Klart att den är, varjefall av SamBon och dessutom läcker den inte vatten. 😉

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.