SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: EDPS Tullinge 2/7

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 46 totalt)
  • Författare
    Yonaz
    Deltagare

Jannes bilder på plats!Dock så är de i lite o-ordning (icke kronologisk) pga Remote Gallery saken inte ville som jag tror jag.

Bra jobbat Janne!
      Vilken linslus undertecknad är :+ 😀

/J

Strat
      Deltagare

Kommer-inte-ihåg-vem: ”Vad krävs för att få köra?”

Blocken: ”Hjälm och eh.. långa uh.. armar och ben.”

😀

Yonaz
        Deltagare

Jannes bilder på plats!Dock så är de i lite o-ordning (icke kronologisk) pga Remote Gallery saken inte ville som jag tror jag.

Jag lånade några bilder av dig Janne 😉 Bråkade lite med våra Ford kamrater : http://www.fmcs.nu/forum/showthread.php?t=22402&page=2 :+

Niklas
          Deltagare

Ser ut som om ni hade en trevlig dag där på Tullinge och i ”skogen”. Tack för bilderna Janne, känns nästan som man var där…

Manor
            Deltagare

Hej !

Jag fick hem Bilsport nummer 16 i brevlådan idag. Inte en bild på klubbens utställning, utan bara en notring om att vi vann :-(. Den enda Subaru Imprezan på bild var Eric Petterssons röda GT-99 från Flen som körde strippen på 13,67 (stort grattis till dig).

mvh Mats N

Manor
              Deltagare

Fullast på festen var Husvagnskungen! Och han drack Cola…? :+(Har bilder men sitter med modem så vi får se när dom anländer upp

…jag var inte full…jag hade bara rökt på en bärfis i Yonaz ”Honda-pipa” :D. Jag antar dock att det var en och annan i gänget som hade blykeps på morgonen…eller hur ;).

mvh Mats N

Manor
                Deltagare

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album387OBS!!! Se till att ge albumet ett *vettigt* namn så vi vet vems bilder det är! :)/J

Kalasbilder Jerkyl som vanligt :). Ägaren (tillika föraren) av den vita Porschen är en gammal bekant till mig. Han undrade om Mr.Clean var min son (…är det jag som är gammal eller Mr.Clean som är ung :P). Vi svarade på samma gång…näää, men vi har samma PAPPA (en av mina sponsorer efter det att lackningen av kjolar och vingen är klar ;))….mohahahahaha.

Ha det gött alla glada.

mvh Mats N
                  PS. Yo Mr.Clean…du har ett PM ;).

Manor
                  Deltagare

Evo-gänget lyste väl också med sin frånvaro. är mvh Mats N

Det var några Evo bilar där faktiskt fast dom var ca 8st inte lika bra organiserat som vi.

…det var väl bristen på organisation som jag syftade på ;).

mvh Mats N
                    PS. Daniel, TA UT INSATSEN…så man hör dig 🙂

Manor
                    Deltagare

Yo !

Härlig heldag på Tullinge med ”efter grillning”. Helt enkelt en j-kligt bra dag :).

Kul att klubbens anslutning och gemenskap gav utdelning i ett 1:a pris av Bilsport. Uppslutningen från ett Ford-gäng var 2 bilar. Evo-gänget lyste väl också med sin frånvaro. Vi är helt enkelt det bästa och mest sammanhållna gänget :).

Roligt att träffa lite nya klubbisar(Ubbe&Lotta m.fl). Får det lov att vara en arraksboll ;)?

mvh Mats N

Manu_Sti
                      Deltagare

Nej, den slirar, jag körde lugnt på väg tillbaka, 4e växel, och tryckte ner gas pedalen när jag komm till 110 vägen, och då turbo och varv gick upp och ner igen…
                        Då tänkte jag direkt att kopplingen slirar, växlings punkten på pedalen är nästan på toppen…

daniel83
                        Deltagare

Evo-gänget lyste väl också med sin frånvaro. är mvh Mats N

Det var några Evo bilar där faktiskt fast dom var ca 8st inte lika bra organiserat som vi.

LegacyLarsa
                          Keymaster

Tjusigt!

Det är så en slipsten skall dras….

/L

OzO
                            Deltagare

Vill också säga tack till dom som fixade området på Tullinge och alla goa som släpar med sig tält, flaggor, T-shirts, fikabullar, mm. Det blev ju succé med tanke på våran stora fina pokal! 😀

Finfint att se Subarus på strippen med! Behöver jag påminna om att min startmotorbult har nu åkt 11.62?

Extra kul att så många stannade kvar till slutet och hakade på hem till torpet för lite grillning. Mycket trevligt! Hade ingen aning om att det fanns så många stolar hemma… 🙂 Fullast på festen var Husvagnskungen! Och han drack Cola…? :+

(Har bilder men sitter med modem så vi får se när dom anländer upp)

_______________________________________________________________________________
                              ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

SecretAgentMan
                              Deltagare

Jaaa jäääädrar i det! 😀 Sicket karategôtt gäng ni är! 🙂
                                Inte ens framhjulsdrift UÖ kan sänka humöret en sådan dag!

Ni som har agerat flottografer – se till att använda vårat fina album! ->

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album387

OBS!!! Se till att ge albumet ett *vettigt* namn så vi vet vems bilder det är! 🙂

/J

Maddis
                                Deltagare

Kul att så många var där och att vi verkar vara en av dom mest aktiva klubben i landet.:-) Sen var man själv kanske inte den mest sociala, var mest och kollade på racen. Får se till att bättra mig till nästa gång.;-) MVH Roger

Det är bara att droppa förbi i hyddan!!! 😀
                                  Det severades arraksbollar, två sorters chokladkakor och sillunch…. plus en massa goa skratt (och skugga).

Jag hade kanonkul! Tack alla för en skojig dag (och grillkväll).

/M

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 46 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.