SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Fika/Gokart i Jönköping.

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Tack J-köping för en trevlig och välordnad träff, nu väntar vi bara på att det vita ska falla. Då blir det åka av 🙂 :7 😀 Full fart, spar tid!

Tyckte nog det gick brett nog ändå? Kan inte vara mågna dubb kvar i dina däck :PResan hem gick bra mot den varma famnen? ;)/P som vet att min bil går lika bra om inte lite bättre än en JRM-Trimmad sti 2.0 med orginal snurra…

Några dubb har jag nog kvar har inte vågat titta 😀 Vi får väl köra strippen E-boda -07 eller?

Full fart, spar tid!

Pasi_k
      Deltagare

Tack J-köping för en trevlig och välordnad träff, nu väntar vi bara på att det vita ska falla. Då blir det åka av 🙂 :7 😀 Full fart, spar tid!

Tyckte nog det gick brett nog ändå? Kan inte vara mågna dubb kvar i dina däck :PResan hem gick bra mot den varma famnen? ;)/P som vet att min bil går lika bra om inte lite bättre än en JRM-Trimmad sti 2.0 med orginal snurra…

Några dubb har jag nog kvar har inte vågat titta 😀 Vi får väl köra strippen E-boda -07 eller?Full fart, spar tid!

Kan var en elelr anan dubb kvar. .:D

Nää.
        Men nått med rullande start såå man inte sliter för hårt på grejerna. .:P

Mvh PAsi.

Andersson
        Deltagare

Några dubb har jag nog kvar har inte vågat titta 😀 Vi får väl köra strippen E-boda -07 eller?Full fart, spar tid!

Kan var en elelr anan dubb kvar. .:DNää. Men nått med rullande start såå man inte sliter för hårt på grejerna. .:PMvh PAsi.

Men vi kan väl vänta tills 18 tummarna är på igen så är jag på x( x( 😀

Full fart, spar tid!

Rallyrille
          Deltagare

Hallå igen!!
            Fanns det någon mer som hade bilder från träffen? 🙂
            Tänkte fixa ihop ett kul tack-kort till HaBil!
            Mvh. Rille

Pasi_k
            Deltagare

Hallå igen!!Fanns det någon mer som hade bilder från träffen? 🙂 Tänkte fixa ihop ett kul tack-kort till HaBil!Mvh. Rille

Provade lägga upp lite här om dagen men mådde inte hundra såå jag gav upp..
              Ska ske lite försök ikväll igen..
              Filmen ska läggas upp i det närmaste med. 😛

Davve
              Deltagare

Fint med film 🙂

Pasi_k
                Deltagare
                Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.