SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: FjortisTräff i stockholms området!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 51 totalt)
  • Författare
    Bodyshot
    Deltagare

Alltid roligt med träffar, jag kommer ihåg min första faktiskt! Vega baren, 2006, Blå GT med 4700mil på mätaren, VF34,Fmic bränsletrycksreg, HKS Hi power hela vägen från turbon, OMP race stolar, ja visst var man ball då 😉

Kommer ihåg första gången jag såg ”SVARTEN”, jävlar vad avis man blev på det skicket alltså!

Nästa sommar ska jag vinna er ljudtävling!!!! 😀

TKarlsson
      Deltagare

Visst är det kul. Hoppas att du kommer bli en flitig deltagare i framtiden då, Mr. Kroppsträff!

Ang. ”ljudtävlingen” så var det Mickes egen bedömning, och inget som grundades på fakta. Högt lät Tommies kärra i alla fall. Om det är något att bräcka, så kör hårt =)

Nu vet inte jag vem eller vad Svarten är, men ditt åk just nu är ju inte dåligt direkt. Är du kanske rent av förbi din förebild?

Bodyshot
        Deltagare

Tjena! Visst kommer jag vara med på lite tillställningar alltid 🙂

ang bodyshot så menas det inte kroppsträff, utan en bodyshot är ett väldigt exotiskt uttryck för att dricka shots på/från någon het/läcker tjej/killes kropp 😉 Ibiza 4 life!

Ang Svarten så går det nog att söka på den här på forumet, den var ruskigt fin.

Visst är jag förbi min förebild, jag vill inte ha ett monster, utan en 500-600hk bil med MYCKET körbarhet och en fin kurva utan massa turbolagg.

tIIMMY
          Deltagare

Bara för jag fixat en evo betyder det inte att jag lämnat forumet 😉

Av någon anledning lät min hej kom och hjälp mig högt och jag vann ljud tävlingen. Får väl se vem som vinner nästa gång 🙂

Hade kommit och sladdat runt lite om de inte vore så att jag skulle ställa av och smeka motorn i vinter samt lite annat som ska i bilen så jag tar täten nästa sommar 😉

EDIT: Fan vad nostalgisk ja blev när jag såg gamla bettan! mysigt värre 🙂

Mvh
            Tommie

TKarlsson
            Deltagare

Kul Bodyshot! 🙂

Ibiza? Vem faan kör Seat?! ;P
              Skämt å sido, vet mycket väl vad du menar med den typen av dricka. Förstod bara inte att det var just det som ditt nickname refererade till.

500- 600 kusar.. Jag drömmer om 400. En vacker dag..

Tommie, kul att se dig här igen också!

Bjäbb bjäbb. Så där låter alltid Evo- åkare. ”Jag ska bara”. Sedan står bara bilen där. 😛
              Hoppas att du har rätt i alla fall, så att vi får se dig igen 🙂

Mumin
              Deltagare

håller med Karlsson där 400 räcker :7

Bodyshot
                Deltagare

håller med Karlsson där 400 räcker :7

400hk är överskattat, det är faktiskt ganska segt, det har jag haft i både evo 9 och i min evo 10, samt Audi Rs4-07, det är faktiskt tråkigt!

Med 500-600hk i impreza/Evo så börjar Porsche ägarna svettas 😉

TKarlsson
                  Deltagare

Äsch, 100 häst i varje hörn får räcka.
                    Får fila mera på körningen för att bli snabbare. Det är ändå inte rakorna som är det roliga, i min mening.

Sedan skall det ju tilläggas att jag kör min bil varje dag. Så det är ingen ban bil som jag vill bygga. Utan en rapp pendlarbil / sommarbil och vinterbil =)

Bodyshot
                    Deltagare

Anledningen till att jag uppgraderar min bil från 420hk till över 500hk är att jag blev ifrånåkt av en gul Porsche GT2, och det var fan inte lite, utan den killen hade marginal!

Nästa gång vi ses nästa sommar så ska han få se på fan 😉

karlzzon.
                      Deltagare

Äsch, 100 häst i varje hörn får räcka. Får fila mera på körningen för att bli snabbare. Det är ändå inte rakorna som är det roliga, i min mening.
                        [/div

Precis vem håller på o kör fort rakt fram???? raksträckan är en transport till nästa sväng!!!!!

TKarlsson
                        Deltagare

Klart, det är aldrig kul att bli avhängd.
                          Jag körde ifrån en Porsche GT2. På Nynäsvägen. Det regnade som fan den kvällen. Man får välja sina tillfällen 🙂

Karlzzon, du kör ALLTID fort. Oavsett om det svänger eller inte.
                          En dag ska jag bli lika snabb som dig! :7

tIIMMY
                          Deltagare

Kul Bodyshot! :)Ibiza? Vem faan kör Seat?! ;PSkämt å sido, vet mycket väl vad du menar med den typen av dricka. Förstod bara inte att det var just det som ditt nickname refererade till. 500- 600 kusar.. Jag drömmer om 400. En vacker dag.. Tommie, kul att se dig här igen också!Bjäbb bjäbb. Så där låter alltid Evo- åkare. ”Jag ska bara”. Sedan står bara bilen där. :PHoppas att du har rätt i alla fall, så att vi får se dig igen 🙂

Hehe, listan blev lite längre än vad jag trodde så de blir nog inge åka 2lax10.. men vi ses 2011 kanske 🙂

Mvh
                            Tommie

Mumin
                            Deltagare

smsa låna smsa låna smsa låna 😛

spara cash nu tommie så kör vi satan i vinter!

TKarlsson
                              Deltagare

Hahaha!

Det är ju bra att bilen kommer stå. Då blir det inga soppa kostnader. Sedan är det nudlar och gröt på Tommies meny, varje dag. Frulle, lunch och middag! Se så, jobba övertid nu! Sälj dig till tanter på nätterna!

tIIMMY
                                Deltagare

Hahaha! Det är ju bra att bilen kommer stå. Då blir det inga soppa kostnader. Sedan är det nudlar och gröt på Tommies meny, varje dag. Frulle, lunch och middag! Se så, jobba övertid nu! Sälj dig till tanter på nätterna!

Haha, soppakostnaderna är ju inget emot va man ska lägga ner på delar 😀

Nudlar o gröt is the #### 😉

Kan tyvärr inte sälja mig.. är förlovad sen ett tag tillbaka 😛

Mvh
                                  Tommie

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 51 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.