› SSC › Allmänt snack › Träffar › Eftersnack: FjortisTräff i stockholms området!
- Detta ämne har 50 svar, 3,190 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 10 månader sedan av
Mumin.
-
FörfattareInlägg
-
14 december, 2009 kl. 20:22 #153040
Mumin
DeltagareImorgon dom som känner för det sladda sig lite om det snöar på.. var ute idag och funkade men ingen hit:-(
har iaf 4-5 subbor som kommer vara i täby området.. vill säga täby galopp och arninge.. kanon ställen!
det snöar på som satan, så runt 20:00 tiden kommer vi vara vid galoppen så glid förbi alla imprezor som fortfarande är påstälda 😛
man kan ju inte låta 740 mupparna äga stället 😛15 december, 2009 kl. 10:18 #153025TKarlsson
DeltagareMumin! Ring mig 😀
070 230 85 84 !
15 december, 2009 kl. 10:30 #153041Mumin
Deltagaresmacka på vinter däcken TK din mupp 😛
// Johan
15 december, 2009 kl. 13:51 #153056MagicMike
DeltagareJa – det är bra Subaruväder helt klart !
Vid varje rödlys sitter man o biter i ratten, och undrar
varför det tar så lång tid för bilen framför att komma iväg.
😀//M
15 december, 2009 kl. 13:52 #153057MagicMike
DeltagareJa – det är bra Subaruväder helt klart !Vid varje rödlys sitter man o biter i ratten, och undrarvarför det tar så lång tid för bilen framför att komma iväg. 😀 //M
Följdfråga – varför blommade den här gamla tråden upp igen ?
Har inte den stackaren gjort sitt ? 🙂//M
15 december, 2009 kl. 15:33 #153026TKarlsson
DeltagareVinterdäcken är nu på! Undrar om det var någon som vågade vänta längre än mig? =)
Hoppas att dom håller luften också. Tyckte det gick ur lite.. Time will tell.Jadu, magiska Micke. Mumin fick ju syn på tråden och ville att vi skulle köra samma träff igen, fast i snön.
Kanske är det i den här tråden där vi youngsters i sthlm vågar hålla till, läs; spamma, snacka skit och strunta rent allmänt i rådande topic. Detta utan att de gamla rävarna som håller detta forum så kärt lägger sig i. 🙂Mumin; jag ringer efter träningen, så får jag se vart ni håller hus. Idag ska jag se om jag lyckas sparras utan att blodet sprutar, eller att man går smalben mot smalben. Det gör förjävla ont.
Om någon undrar vad jag pysslar med på kvällarna så är det bara MMA och inget annat. 🙂15 december, 2009 kl. 17:03 #153042Mumin
Deltagarehaha Karlsson då kommer du vara mör och gnälla ”aj mitt ben kan inte gasa fullt” 😛
slå en pling. alla andra är så klart välkommna 😛
15 december, 2009 kl. 21:05 #153043Mumin
DeltagareJahapp blev fler än väntat.. typ 7 eller 8 kanon kul grabbar som vanligt 😀
kul att micke svängde förbi också¨måste vi göra om fler gånger 😀
nästa gång lite foton kanske vem vet.. sen om det blii is körning så lär vi ju dra på den 😛Polisen kom förbi när vi rull hemmåt och karlsson fick lite panik där 😛 så han drog vidare till nästa indrusti.. bra där eller?;-)
16 december, 2009 kl. 10:26 #153058MagicMike
DeltagareHeltrevligt sammanfattar jag det !
Trots den korta stunden jag närvarade.
Så paff att jag träffade på er. Skönt att man känner er så ”bra” att man vet vart ni håller till. 😀Men, det var ju ett helvete att hitta ut från industriområdet. Höll på att få inte mindre än 3 volvobilar i sidan.
Men jag kom hem. Hel.Tack ska ni ha !
//Micke.
16 december, 2009 kl. 18:39 #153027TKarlsson
DeltagareDom där volvoidioterna ja. Titta först, gasa sedan. Inte tvärt om!
Alltid trevligt att träffa er i alla fall.
Mindre trevligt med polisen i hasorna 😛16 december, 2009 kl. 19:32 #153044Mumin
Deltagarekanon kul iaf 😛 nästa gång hoppas jag inte allt är uppkört.. kändes ju som att köra puckelpist förfan! men industrin var kanon inte parkeringa dock 🙁
mera blir det mera subbor vill se då!! vi va 7 totlat va? karlsson (wrx), micke (wrx), jag (GT), henke (GT), leffe (GT), kalleman (STI) vem har jag glömt? va vi bara 6?
16 december, 2009 kl. 21:35 #153028TKarlsson
DeltagareDet är ju värdelöst att man inte har kameran med sig när man åker ut. Svårt att hålla reda på alla. 7 (?) bilar, alla imprezor, och alla är blåa 😛
Och blåa ljus i backspegeln hela vägen hem också 😛
Jag längtar tills sjöarna fryser 🙂
5 januari, 2010 kl. 19:17 #153045Mumin
Deltagarekarlsson imorgon blir det lite åka:D galoppen är som en sjö 😀 jämn och fin + nysnö imorgon. ta med dig kamera så fottar eller filmar vi lite 😛 btw micke kom du med.. runt 20 tiden om ni kan…. kanske får med mig leffe igen får se… 😛
5 januari, 2010 kl. 23:13 #153029TKarlsson
DeltagareHaha! Den här tråden blir bara längre och längre!
Messa imorgon om det blir nå folk! Vilken tid hade du tänkt?5 januari, 2010 kl. 23:21 #153046Mumin
Deltagare20 tiden tänkte jag…. henke har ställt av sin GT nu kalleman kanske är på och gt leffe 😛 ta med dig micke så har vi iaf 3 – 4 imprezor 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.