SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: FjortisTräff i stockholms området!

Visar 6 inlägg - 46 till 51 (av 51 totalt)
  • Författare
    tIIMMY
    Deltagare

Tjo alla

Lite roligt att denna tråd fortfarande är igång! redigt kul faktiskt 🙂

Åkte runt lite med henke i hans sne40 den kvällen alla samlades… bakhjuldrivet är inte lika roligt som awd måste jag säga… herrejösses tråkigt men ett bra sätt att lära sig sladda på då det inte går lika fort =) får helt enkelt haka på johan nästa gång han åker ut så de går lite fortare :7

Mvh
      Tommie

MagicMike
      Deltagare

Tjena hörrni !

Jag var och sparkade igång min bil här efter all julledighet, så tyckte jag den luktade lite märkligt.
        Bränd olja liksom.
        Jaha, konstigt. Inbillning eller inte ?
        Så jag åkte ut en sväng på kvällskvisten.

Och kom till solvalla-parkeringen (jag bor ju där precis), och där har jag aldrig sladdat. Men om man åker upp för backen till vänster, så finns det en grusplan(?) som är ”ganska” stor, där jag var helt ensam ! Plus att det hade ju kommit nysnö. Fyfan vad roligt jag hade.
        Jag funderar på om vi inte skulle kunna samla ihop några av oss och kanske ha nån ”foto-session” där ?
        Jag vet inte vad jag har tänkt riktigt, förutom att när jag körde där på bredden och snön yrde – så tänkte jag, detta skulle bli bra bilder !
        Dock krävs det nästan dagsljus. Vilket gör att helgen är väl det enda som fungerar. Förutom för Tkarlsson som ’alltid’ har semester. Förutom när han jobbar. 🙂

Äsch, jag vet inte. Kanske inte finns något intresse. Att vara ute med kameran o fota när det är såhär kallt är inte speciellt roligt. Fingrarna börjar värka ganska fort.

Hrm. Nä, jag vet inte.
        Vad säger ni ?

//Micke.

Jajustja, doften försvann. Och har inte dykt upp igen. Så inget att grubbla på.

TKarlsson
        Deltagare

Semester? Jag? Jag tycker inte att jag gör annat än jobbar!
          Erm. Kom precis på mig själv att jag sitter på jobbet just nu, och surfar på vårat forum =)
          Men annars.. När jag inte kollar Top Gear. Eller facebook. Eller blocket. Eller youtube. Ja, ni vet. Då jobbar jag faktiskt!
          Tror jag..

Torsdag eller fredag på dagen kan jag vara ute och muppa mig i snön, och låta dig, Magiska Micke, ta lite idolbilder om du vill? =)

MagicMike
          Deltagare

Då jobbar jag faktiskt!Tror jag..Torsdag eller fredag på dagen kan jag vara ute och muppa mig i snön, och låta dig, Magiska Micke, ta lite idolbilder om du vill? =)

Puh.

T.K, kom in i matchen nu, det enda som fungerar är helgen skrev jag. Och vad svarar du, Torsdag/Fredag ?
            HAHAHA 🙂
            Du är ledig så ofta så du inte ens vet vad som räknas som vardag/helgdag ? :+

Den här helgen är dock körd för mig, då jag har beredskapsjour på jobbet.
            Men jag tycker nog vi ska försöka fota lite, men äsch, kanske får vänta tills IS-åkandet !

//Micke.

TKarlsson
            Deltagare

Hahaha! Typiskt. Det är inte lätt att hålla reda på alla dagar! =)

Isen it is!

Mumin
              Deltagare

jag är tok på. men inte denna är borta då 😛 annars kan vi ju ta en sjö :p kanske inte hit på lördag i dagsljus och skridskor åkare osv 😛

Visar 6 inlägg - 46 till 51 (av 51 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.