SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack – Förarutbildning Västerås 17/9

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 54 totalt)
  • Författare
    thorlake
    Deltagare

Jag kan sammanfatta med ett ord. KALAS!
      Kalasväder, kalastrevligt folk, kalasbra instruktörer, kalasbra gasande, kalasdumma koner, kalas action, kalasgrön spenat som dammade bra.
      KALAS helt enkelt!

Nu ser vi fram emot all dokumentation i form av film och bilder.
      Vad skit som helt. Upp me det bara!

Stort tack till Blocken och Janne med Marina för en toppendag i V-ås solen/and by night.

FY FAN vad kul! (pardon my french)

/Johan ”Tomba” T-sjö 🙂

Adam K
      Deltagare

Kan Bara hålla med 😀 😀

alrik
        Deltagare

Stämmer in i glädjekören jag också.

Första gången man körde konbana och är nöjd över resultatet också, blir nog att fara till grängnäs 1 alt. 2 okt 😛

En toppendag var det helt enkelt.

/ Mikael

syke
          Blockerad

Stämmer in i lovsången. En UNDERBAR dag, dö-fränt! 😀

TACK till ni som anordnade och alla som var där och förgyllde dagen!

Strat
            Deltagare

Ännu en nöjd elev här. Tack gubbar, och Marina förstås! Skoj hela dan 🙂

STIred
              Deltagare

Skitskoj, Block, Janne, Marina (och alla andra som var med) tack för en mycket lärorik och rolig dag 😀 Sitter och garvar fortfarande

Janne vi får ta den åkturen nästa gång för det lär garanterat bli en nästa gång 🙂

Har några bilder som jag kommer lägga upp, är dock bortrest en vecka men kommer lägga upp dem så fort jag får tid..

daniel83
                Deltagare

Tack så mycket Block,Janne och Marina.
                  Fy f*n vad roligt jag hade det.
                  Även fast man snurrade.Men den bjuder jag på.

S**t skoj hade man.
                  vet inte vad man ska skriva.
                  Håller med föregående talare!

//Daniel

syke
                  Blockerad

Haha, märkte nu när jag gick upp för trapphuset att jag hade träningsvärk i vänsterbenet, undra varför?! 😀

Måste definitivt fixa bromsarna. Block fick lite väl mycket motion i instruktörs-skrämman. Kanske hade jag äkta ABS?? 😛 😀 😀

Kvarnis
                    Deltagare

Skitskoj, Block, Janne, Marina (och alla andra som var med) tack för en mycket lärorik och rolig dag 😀 Sitter och garvar fortfarande Janne vi får ta den åkturen nästa gång för det lär garanterat bli en nästa gång 🙂 Har några bilder som jag kommer lägga upp, är dock bortrest en vecka men kommer lägga upp dem så fort jag får tid..

Höll sig slangen till mappsensorn kvar btw ?? 🙂

thorlake
                      Deltagare

Den hängde läpp lite väl hotfullt om vi säger så. 😉

Eller var det fläskläpp av några hårda koner månne?

hir hir hir!

ExOrdis
                        Deltagare

Härliga tag!
                          Det är när plast och konor yr som man förhoppningsvis lär sig något.
                          I mitt fall är det ändå kört. :+

Lt Dan
                          Deltagare

En kabelstam hängde lös under bilen, några skrapmärken på bilen, ett trasig plastclips och 4:a ”lite” mer slitna däck blev resultatet av dagen. Det var det VÄRT!! 😀
                            Hade en en kanondag och jag lärde mig MASSOR. Längtar till nästa körträning 🙂
                            Stort tack till S.A.D gänget…ni är kanon och alla deltagare!!

Mvh Lt Dan – tidsskillnads dräpare

jraberg
                            Deltagare

Jag får tacka Alla för ett utomordentligt trevligt och enastående arrangemang. Fick en att tänka till lite rent säkerhetsmässigt och även inse att läppen därfram ser skitbra ut, men av åker den…

Hej !Vad är det för problem med läppen rent säkerhetsmässigt!!?mvh Mats N

körde lite väl aggresivt en vända i konbanan så jag råkade trycka till en skylt där det stog bromsa 😛 }( (kofångaren hänger lite snett den åxå)
                              Rekommendation från mig är att plocka bort läppen Innan konbana skall köras, så slipper man ”fläskläpp”. Annars satt den faktiskt kvar i 140(vågade inte mer)

Kabelstam som hänger lös.. *asg* ja, jisses vilka nördar vi är.Man skulle satsat på schack istället 😀

-JR ”ta mer”

Yonaz
                              Deltagare

Även jag tyckte det var en smula kul… FEL! Dä va en hel kasse kul 🙂
                                Blåsor i händerna är dö-fränt :+

Strat: Ses vi i helgen? 😉 Isf får du ta mera.

/J

Lt Dan
                                Deltagare

Jag får tacka Alla för ett utomordentligt trevligt och enastående arrangemang. Fick en att tänka till lite rent säkerhetsmässigt och även inse att läppen därfram ser skitbra ut, men av åker den…

Hej !Vad är det för problem med läppen rent säkerhetsmässigt!!?mvh Mats N

körde lite väl aggresivt en vända i konbanan så jag råkade trycka till en skylt där det stog bromsa 😛 }( (kofångaren hänger lite snett den åxå)Rekommendation från mig är att plocka bort läppen Innan konbana skall köras, så slipper man ”fläskläpp”. Annars satt den faktiskt kvar i 140(vågade inte mer)Kabelstam som hänger lös.. *asg* ja, jisses vilka nördar vi är.Man skulle satsat på schack istället 😀 -JR ”ta mer”

Haha jo du schack nörd skulle man va…NOT
                                  Tusan vad bilarna tål stryk :)och vad otroligt kul det är!
                                  Det e jobbigt det här, man börjar bli alldeles för beroende…hmmm…nya stolar, grövre krängare, r-däck…måste tänka på annat!
                                  /LtD

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 54 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.