SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack – Förarutbildning Västerås 17/9

Visar 9 inlägg - 46 till 54 (av 54 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Tycker INTE att vi behöver se resultat. 😛 😉

STIred
      Deltagare

Det var ingen tävling, men jag tror bestämt Strat var NÄST snabbast runt konbanan }(

Om jag inte minns helt fel så gick det inte ut på att vara snabbast utan på att ha jämnast varvtider 😉 😀

Trams, ingen spermie har någonsin vunnit på jämnaste varvtider. Snabbas vinner 😉 :+

Det intressanta är att de fem som hade jämnast varvtider(alla under 2 sekunder i varvskillnad) låg alla på runt samma bästa varvtid ungefär(har för mig det) Antar man att dessa körde på ca 85-90% av sin kapacitet för att köra så jämnt som möjligt, ja då får man rätt låga tider om man räknar om och ser vad det hade blivit om de hade kört 100%. Fast då hade man ju kört ner ett antal koner med på vartannat varv, vilket ju de andra gjorde }( }( 😉 }(

SecretAgentMan
        Deltagare

Det var ingen tävling, men jag tror bestämt Strat var NÄST snabbast runt konbanan }(

Om jag inte minns helt fel så gick det inte ut på att vara snabbast utan på att ha jämnast varvtider 😉 😀

Trams, ingen spermie har någonsin vunnit på jämnaste varvtider. Snabbas vinner 😉 :+

😀

ORD mr Holm! För att citera Janne ”Loffe” Karlsson – ”De’ e’ ju’ teevling?”.

:+

/J – tänker på SS-bataljer

simo
          Deltagare

Måste ju va enklare att åka 100% hela tiden….hur vet man när det är 85-90%??? 😮

/U – som aldrig hade mer än 15 hundradelars diff/*försök i SS

* Ett försök= 3 varv

STIred
            Deltagare

Måste ju va enklare att åka 100% hela tiden….hur vet man när det är 85-90%??? 😮 /U – som aldrig hade mer än 15 hundradelars diff/*försök i SS* Ett försök= 3 varv

Man måste ju iaf ha nåt att trösta sig med när man inte är snabbast 😉

Lt Dan
              Deltagare

Måste ju va enklare att åka 100% hela tiden….hur vet man när det är 85-90%??? 😮 /U – som aldrig hade mer än 15 hundradelars diff/*försök i SS* Ett försök= 3 varv

Hä S.A.Ds bana var inte bara slalom. Här var det schikaner (stavning?) och trånga kon kurvor. SS verkar enkelt i jämförelse 🙂 plus att vi var två på banan sammtidigt vilket gjorde att man ofta fick möte vilket störde fokus!

Ltd – ~30 hundradelars diff

syke
                Blockerad

HallonKlippt gräset idagHittade en svart plastkåpa som det står made in japan på.Kan det vara så att det saknas något på någons bil.Ring mig 070-593 63 63 eller maila jan.lindqvist@swedishactivedriving.seHaDeJanne

En kona rev ut min högra blinkers underifrån, kanske det var nån bit där som följde med??

Manor
                  Deltagare

Jag får tacka Alla för ett utomordentligt trevligt och enastående arrangemang. Fick en att tänka till lite rent säkerhetsmässigt och även inse att läppen därfram ser skitbra ut, men av åker den…

Hej !

Vad är det för problem med läppen rent säkerhetsmässigt!!?

mvh Mats N

jraberg
                    Deltagare

Jag får tacka Alla för ett utomordentligt trevligt och enastående arrangemang. Fick en att tänka till lite rent säkerhetsmässigt och även inse att läppen därfram ser skitbra ut, men av åker den…
                      Samt så vet jag några inklusive mig som får polera bort konrepor som hamnade på dörrarna 😀
                      Lite skador fick bilen, men helt klart värt allt trots min dåliga tid då jag hade parkeringsbromsen i, lite motvind och sol i ögonen o…..

Ser fram emot nästa äventyr.

-JR med sedvanlig huvudvärk men lika glad för det är jag
                      😀

Visar 9 inlägg - 46 till 54 (av 54 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.