SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack Gästrikland Max-träffen 29/10

• Detta ämne har 13 svar, 963 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av IMPREZA FOREVER.
Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Tack för en trevlig dag, riktigt kul att träffa lite nya ansikten & att PO behåller bilen! :7

/Lars -bilder kommer så småningom..

IMPREZA FOREVER
      Deltagare

Ja god orginalburgare trevligt sällskap och kallt som fan, Ja det sprang pingviner i Gävle idag.
        :9 :9 :9 :9
        Ja det låter gött när ett helt gäng boxrar drar iväg. :7 :7 :+ :+

LegacyLarsa
        Keymaster

Ja god orginalburgare trevligt sällskap och kallt som fan, Ja det sprang pingviner i Gävle idag.

En och en annan eskimå skymtades åxo.. 😉

Det är fin sång i kokarn din.. :7

/Lars

Kniven
          Deltagare

Hallåj!

Det var ett skönt gäng som dök upp! Nästa gång kanske vi inte behöver sitta på varsin sida av restaurangen? 😉

Det var kul att träffa, måste göras fler gånger! Är sån härlig syn när ett helt gäng kokare rullar på rad! :7

//Jocke

FeA
            Deltagare

Jag & Robban hade planerat in å komma vi å, men…

Var å köpte en vinterräser (740) i lördags som jag var å putsa å skruva på. Skulle starta den för att åka hem å duscha å bränna in till Gävle, men aset gick på 3 burkar..!
              Skulle rycka av tändkabeln från stiftet, då vart den i 4 delar. Den var så jäkla torr å gammal så jag kunde smula sönder den med fingrarna! }(
              Dom hade förmodligen suttit där sen -92…

Därför vart det så sent innan vi var klar, så de va ingen idé att åka in… 🙁
              Men men, det blir väl fler gånger! Väl mött då..!

LegacyLarsa
              Keymaster
                Kniven
                Deltagare

Härliga bilder!! :7

En av de första impreza-träffarna i Gästrikland? Lär i alla fall inte bli den sista!

Skall bli kul att se hur många kokare vi kan skramla fram till nästa gång.

Isåka på Hålldammen utanför Järbo i vinter???:-)

/Jocke – http://www.garaget.org/?car=18420

IMPREZA FOREVER
                  Deltagare

Härliga bilder!! :7En av de första impreza-träffarna i Gästrikland? Lär i alla fall inte bli den sista!Skall bli kul att se hur många kokare vi kan skramla fram till nästa gång.Isåka på Hålldammen utanför Järbo i vinter???:-)/Jocke – http://www.garaget.org/?car=18420

JA DET KAN JAG LOVA :+ :+ :+ :+ :+ Holldamit flatout :+ :+
                    Dubbfritt 🙁 🙁 men det ska nog gå det är ju bara bromsträckan som blir lite sämre men jag tror inte dubbade däck gör så stor skillnad
                    på sjön men det visar sig säkert.

Vi kan kanske ta en kaffe på orginal burgaren nån helg framöver?

IMPREZA FOREVER
                    Deltagare

En och en annan eskimå skymtades åxo.. ;-)Det är fin sång i kokarn din.. :7 /Lars

Tackar Tackar 🙂 🙂 🙂 Den har lite ork också så jag är helt
                      :+ :+ :+ :+ :7 :7 :7 :7 :7 :7 Det är knappt så jag behöver ställa
                      klockan när jag har förmiddag 😉 😉

IMPREZA FOREVER
                      Deltagare

Jag & Robban hade planerat in å komma vi å, men…Var å köpte en vinterräser (740) i lördags som jag var å putsa å skruva på. Skulle starta den för att åka hem å duscha å bränna in till Gävle, men aset gick på 3 burkar..!Skulle rycka av tändkabeln från stiftet, då vart den i 4 delar. Den var så jäkla torr å gammal så jag kunde smula sönder den med fingrarna! }( Dom hade förmodligen suttit där sen -92…Därför vart det så sent innan vi var klar, så de va ingen idé att åka in… 🙁 Men men, det blir väl fler gånger! Väl mött då..!

Den var säkert röd oxå 😉 😉

Stefan333333
                        Deltagare

Bra bilder, det är alltid lika kul att träffa lite nytt och gammalt folk.

Stefan333333
                          Deltagare

Man kanske måste ställa på pärlan över en helg i vinter och göra en liten sladd på sjön..Ska kolla om det är nå planer på att ploga Hålldammen i vinter, men det är det säkert…
                            Brukar dom ploga på Älgsjön i Gävle nå??

LegacyLarsa
                            Keymaster

Japp, se till att det plogas upp lite banor, så ska jag komma och åka skjortan av er 😛 😀 😉

/Lars

IMPREZA FOREVER
                              Deltagare

Japp, se till att det plogas upp lite banor, så ska jag komma och åka skjortan av er 😛 😀 😉 /Lars

Ja gör det! Jag åker efter och drar ut dig ur plogvallen i första böjjen 😀 😀 😉

/Björn
                                BROOOOOOOOOOMTCHH
                                GT-00

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.