SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Gelleråsen 08/08/10

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Manu_Sti
    Deltagare

Hej,
      Det var en ganska bra söndag, hoppas att alla kom hem utan problem, synd att regnet kom så tidigt, men vi fick köra en del på morgonen, iaf fick jag testa min ny PPG låda, och den är riktig bra, mycket bättre än original låda, mindre växling och mer kraft när man behöver.
      Det var kul att träffas hoppas att vi ses igen snart…

Jag såg att FMCS hade några bilder : http://fmcs.nu/forum/showthread.php?t=52033

benci
      Deltagare

Har filmat din Subaru (tror att det var din) under Lugna timmen plus några till.

Se under Eftersnack på rejsa.nu: 2008-08-10 Gelleråsen med FMCS, ( HQ-filmer med bulletcam )
        http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49041

Pedersen
        Deltagare

Himla trist med vädret men 3 pass hann jag iaf med. Andra året i rad eftermiddagen regnar bort på Gelleråsen.
          Bra blandning av gamla kändisar och nya ansikten från klubben, kul!
          Lite synd att inte fler passade på att köra, vi var 6 Imprezor (7 förare), men det verkade vara många som stannat hemma pga vädret. Gott om plats på banan var det iaf 😀

Lovade PA att lägga upp följande:

”Hej!

Jag vill bara tacka alla deltagare för en trevlig dag (trots det usla
          vädret) på Gelleråsen.

Jag mottager gärna ”ris/ros” via mail (per-anders.gustafsson@fmcs.nu) så
          att vi får möjlighet att förbättra oss till nästa gång!

På återseende…

/Per-Anders, ordförande och banträffsansvarig FMCS.”

alrik
          Deltagare

Hejsan! Var på en snabbvisit vid banan för att ta lite kort men gav upp efter en timme. Pratade lite med Piff och Puff och Andersson. Var tur att jag inte tog bilen för mina R-däck skulle inte fungerat pga snålt med mönster:-) Lägger upp bilder på tors alt. fre om det blev några vettiga. /Mikael

Andersson
            Deltagare

Ja hem kom man oxå med 90 mil till på mätaren. Synd bara att eftermiddagen regnade bort när man skulle börja köra, jäkla flaggvaktspass x( men jag fick prova några varv på lugnatimmen iaf.
              Tack alla för trevligt sällskap o särkillt bröderna Selin för stugvärmen. Hitta du glasögonen i morse eller 😉

MVH C Andersson / Mr Konjak
              ”Det var bättre förr…
              när kvinnor var kvinnor
              män var män och fikus
              var en krukväxt”

ldanda
              Deltagare

Hej!!

Nu har jag kört första ggn på bana det var riktigt roligt!
                Tack för tipsen och råden ja fick av Mr Konjak och Piff å Puff 🙂
                Nästa gång måste man ha riktiga bälten å racebelägg :9

¨Ha de gött!! Å plattan i mattan!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.