› SSC › Allmänt snack › Träffar › EFTERSNACK! Gokart träff den 15 mars i GBG
- Detta ämne har 7 svar, 815 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 8 månader sedan av
specialized.
-
FörfattareInlägg
-
15 mars, 2008 kl. 06:29 #14579
Chewie
DeltagareTänkte vara lite förutseende och lägger upp en tråd där vi kan snackas vid efter att jag kommit i mitten ungefär och Just Try kommer satsa på att piska Dalek 😀 😀
Så prata på sen……
15 mars, 2008 kl. 16:21 #149882STIred
DeltagareTack för detta. Var skoj. Synd bara att dräparn är så jävla snabb, men han är söt så han är förlåten :*. Sen hade det behövts lite mer effekt i gokarterna tycker jag, det hade om inte annat gått fortare på rakan 😉 😀
/r-puss i ljumsken på specialized :7
16 mars, 2008 kl. 09:36 #149881Grusdraparn
DeltagareFasen va sköj det är med gokart, vi kanske skulle ställa upp i nått långlopp framöver? 🙂
Det var lite synd att jag fick en lucka med en gång när ni krigade om 2-4 plats, kunde lika gärna varit krig om 1-4 plats.Revansch utomhus på Bohusbanan eller kanske på Silles hemmaplan i Uddevalla? :9
Raul, det handlar inte om att deltaga utan att segra väl 😀 😀 Du får spinna ringar runt oss med kokartraktorn sen istället 😉
Vart det några goa kvällsaktiviteter sen?
/Klassekongo som slog på trumman fram till kl. 03.00
16 mars, 2008 kl. 17:52 #149883PetterSolberg
Deltagarejapp jag håler med dräparn.. riktigt sköj med gokart.. hoppas vi kör eller hittar på något annat snart igen.. Tack för en riktigt rolig dag..
Patrik
STi-06 PSE III16 mars, 2008 kl. 20:47 #149886challe
DeltagareVart det några goa kvällsaktiviteter sen?/Klassekongo som slog på trumman fram till kl. 03.00
Jodå det va det väl allt, vi va ett gäng som satt hemma hos magnus (just try), och smakade på hans smarriga öl :7 samtidigt som frölunda gjorde mos av det där lilla laget från karlstad
Så det va en perfekt avsluting på dagen.Tack för det Magnus 🙂
16 mars, 2008 kl. 22:25 #149885sille
DeltagareRiktigt skoj med go-cart e det….
Gött å få åka lite kokare igen… Tack för skjutsen
Varför inte köra både Bohus och Glimmingen????
Kan det bli bättre 😛 :717 mars, 2008 kl. 07:34 #149887Just try
DeltagareVart det några goa kvällsaktiviteter sen?/Klassekongo som slog på trumman fram till kl. 03.00
Jodå det va det väl allt, vi va ett gäng som satt hemma hos magnus (just try), och smakade på hans smarriga öl :7 samtidigt som frölunda gjorde mos av det där lilla laget från karlstad Så det va en perfekt avsluting på dagen. Tack för det Magnus 🙂
Håller med om att det var riktigt roligt att få köra av sig lite!! Hoppas också på körning snart igen, blir svårt att ta grusdräparn men någon måste ju vara jagad 🙂 .
Sen att dagen avslutades på bästa sätt med öl och frölunda seger gjorde ju inte avslutningen på dagen sämre!!! Tills nästa gång vi ses! Ha det riktigt gött gubbar!!!
17 mars, 2008 kl. 14:50 #149884specialized
DeltagareJa,riktigt skoj var det, även fast jag inte fick köra naken 😉
Kongas-Klas är grym 🙂
Kul att träffa er gubbar, det var ju ett tag sen…iaf för min del..
Hoppas det blir repris på Glimmingen eller den däringa andra utomhus-banan i vår 🙂Lördagskvällen spenderades med en redig spritfest med några kompisar… och efter den så visste man vad man skulle göra eller INTE göra på söndagen 😉
Raul >> saknar dig redan :7 😉
Jävla snö föresten…kokarn står hemma översnöad med sommardäck 🙁
Mvh.Mattias – Nu med VF35:a 🙂 http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
Efternamnen på mina flickvänner är Jpeg,mpeg och Avi 😉 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.