SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Hallå Sthlm träff 10 augusti

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Falkestal
    Deltagare

jag å tjejen får väl tacka för en trevlig kväll med likasinnade !
      Här e lite bilder ingen proffsfotgraf men men.
      (länkarna utbytta hoppas det funkar nu inte så haj på det här)

Mvh Anders Falkestål.

frippe
      Deltagare

får tyvärr inte upp bilderna här hos mig..

Blocken
        Deltagare

Härligt att styra upp en spontanträff så raskt! Bra jobbat alla inblandade! 🙂

/Block

…………………..
          Thai-Perr

Lefty
          Deltagare

Najs och bara WRXer… har ni mobbat alla som har GT eller ? 😀

Boki
            Deltagare

WHHHHAAAZZZZZ UUUUUUUP!!!!!!:P :9 🙂

RIKTIGT GLADA BLEV JAG O TJEJEN NÄR VI SÅG ALLA BILAR DYKA UPP!:-)

TJEJEN O JAG VILL TACKA O HÄLSA ALLA SOM KOM, JÄTTE TREVLIGT!

VI MÅSTE GÖRA SÅDANA SPONTANTRÄFFAR OFTARE 😉

SURBARBRO, NU LÅTER BILEN BRUTALT 😉

frippe
              Deltagare

WHHHHAAAZZZZZ UUUUUUUP!!!!!!:P :9 :-)RIKTIGT GLADA BLEV JAG O TJEJEN NÄR VI SÅG ALLA BILAR DYKA UPP!:-) TJEJEN O JAG VILL TACKA O HÄLSA ALLA SOM KOM, JÄTTE TREVLIGT! VI MÅSTE GÖRA SÅDANA SPONTANTRÄFFAR OFTARE 😉 SURBARBRO, NU LÅTER BILEN BRUTALT 😉

ja det var mkt mysigt 🙂

jasså så det blev ljuddämpare för na iaf! roligt.

/F

Niklas
                Deltagare

Najs och bara WRXer… har ni mobbat alla som har GT eller ? 😀

Vi med GT har alla flickvänner/sambos/fruar som inte tillåter oss hitta på hyss.

/N – toffel #456

syke
                  Blockerad

Huvva! Inga GT’s! Men trevligt verkade det iallafall!

Surbarbro
                    Deltagare

Hallå Grabbar och Tjejer!

Har varit borta från datorn ett tag,så jag missa snacket.

Tyckte att det var kul att så pass många kom, plus att så många flickvänner hängde med. Trevligt för mej, blir ju inte ensam tjej då.

Får sen extra tacka Boki och Noom, som fixade dämparen åt mej. Ni var fantastiska, som bara fixade bytet sådär snabbt. Även Disa som orkade att vänta. ( säjer bara en sak: Boki, se till att Disa får en dator, så hon kan gå ut på forumet själv).

Måste bara berätta. När Boki och Noom fixade ljuddämparen, så på skoj sa jag att nu behöver jag ingen dragkrok, som tar emot smällen, om någon kör på mej. Gissa vad som hände på söndagen. En Renault M Megane kör på mej när jag står vid rödljuset. Inte speciellt hård men ändå. Jag hoppa ut och fråga om han var medveten om att han körde på mej.Han föneka(det satt fyra killar i bilen).Vi åkte in på parkeringen,efter jag skrev upp hans nummer. Där hoppa han ur bilen och var inte speciellt trevlig. Jag visa honom färgen som var lös på hans spoiler.Det ösregna men han mena att det var en gammal skada. Visst sa jag då ligger ju färgbitar kvar. Ville inte bråka när de var så många. Kändes lite obehagligt. Kan inte se några märken på min bil. Tack Boki och Noom, för dämparen. Det hade säkert gått sämre annars.

Ser fram mot flera träffar.

MVH/ Catrine

Boki
                      Deltagare

Hallå Grabbar och Tjejer!Har varit borta från datorn ett tag,så jag missa snacket.Tyckte att det var kul att så pass många kom, plus att så många flickvänner hängde med. Trevligt för mej, blir ju inte ensam tjej då.Får sen extra tacka Boki och Noom, som fixade dämparen åt mej. Ni var fantastiska, som bara fixade bytet sådär snabbt. Även Disa som orkade att vänta. ( säjer bara en sak: Boki, se till att Disa får en dator, så hon kan gå ut på forumet själv).Måste bara berätta. När Boki och Noom fixade ljuddämparen, så på skoj sa jag att nu behöver jag ingen dragkrok, som tar emot smällen, om någon kör på mej. Gissa vad som hände på söndagen. En Renault M Megane kör på mej när jag står vid rödljuset. Inte speciellt hård men ändå. Jag hoppa ut och fråga om han var medveten om att han körde på mej.Han föneka(det satt fyra killar i bilen).Vi åkte in på parkeringen,efter jag skrev upp hans nummer. Där hoppa han ur bilen och var inte speciellt trevlig. Jag visa honom färgen som var lös på hans spoiler.Det ösregna men han mena att det var en gammal skada. Visst sa jag då ligger ju färgbitar kvar. Ville inte bråka när de var så många. Kändes lite obehagligt. Kan inte se några märken på min bil. Tack Boki och Noom, för dämparen. Det hade säkert gått sämre annars.Ser fram mot flera träffar.MVH/ Catrine

🙂 😉 :9 Det var så lite så. Blir lite för mycket med en till ”laptopp” 😉 o jag ser fram emot flera sådana träffar också :9 :9 🙂 skall bara återhämta mig ekonomiskt efter semestern först 😀 😀

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.