SSC Allmänt snack Träffar EFTERSNACK: Isåkning i Sala IGEN Lördag 10/1

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 57 totalt)
  • Författare
    Calder
    Deltagare

de finns B&B bervid sjön har jag sett på en skyllt nära å bra 😉

Denna kanske? http://www.rensmursbedandbreakfast.se/

Surbarbro
      Deltagare

Underbar dag!
        Det kan inte bli bättre.
        Fin bana, goda korvar med många skratt, underbara människor,
        allt är bara så :7
        Åka nästa helg? : Frågar sonen.
        Servicebilen växer. ( Nu när Leksaken inte får vara med)
        Hon kämpar på. Två chaffisar, det är inte lätt och sen lite
        övningskörning med Veronika, därimellan.

Tack Larsa för att du körde så lugnt med mig.
        Inte ens åksjuk, så nu får jag åka med Tom nästa gång.

Detta är livet!
        En underbar upplevelse.
        Fatta inte att det inte kommer fler.
        / Catrine

alrik
        Deltagare

tack igen för en riktigt bra dag.. synd för mej bara att handen inte funkar som den ska men alrik och min polare lär ju vara desto gladare för det.. hoppas det blir fler gånger.bilder kommer jag måste bara gå igenom dom kan ta lite tid men dom kommer!

Det gjorde inget att din hand inte ville vara med idag 😀 😀

Får lämna över kringlan i sommar till dig som tack!

Bilder från dagen kommer inte upp idag. Har börjat betat av bilderna från den 6 jan idag.

/Mikael

Groover
          Deltagare

Nu har jag lagt upp några bilder…..

// Bättre sämst än aldrig

Krille_G
            Deltagare

JApp de stämmer bra de! =)

FEED ME
              Deltagare

Quote Groover
                Nu har jag lagt upp några bilder…..// Bättre sämst än aldrig______________________________Sen , i sista böjen upp jämsides med Jerry- ja jäävlar…

Och dessa bilder är upplagda VAR?!?

Tack för en riktigt kul dag! Isracing är bland det absolut roligaste som finns!

Och det gick över förväntan att köra med framhjulsdrift och dubbfria vinterdäck! Mini Power! 🙂

alrik
                Deltagare

Quote GrooverNu har jag lagt upp några bilder…..// Bättre sämst än aldrig______________________________Sen , i sista böjen upp jämsides med Jerry- ja jäävlar…

Och dessa bilder är upplagda VAR?!?Tack för en riktigt kul dag! Isracing är bland det absolut roligaste som finns!Och det gick över förväntan att köra med framhjulsdrift och dubbfria vinterdäck! Mini Power! 🙂

Finns här.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album619

GRID
                  Deltagare
                    LegacyLarsa
                    Keymaster

Tack för en otroligt supertrevlig dag,kul att se både nya och gamla ansikten. Catrine, då får gärna åka med mer, vi får prova att ta i lite mer, så vi hittar gränsen.. 😉 det var år och dar sedan man var ute på isen, vänsterbromsningen satt fint, och med en del bra tips och guidning från groover(Olle) gick det ännu bättre.

Riktigt tjusiga bilder från både Groover och Grid, bra jobbat!

Bra genomfört Jeppe!!

/Lars

syke
                      Blockerad

Jag glömde skriva det, tack Jeppe och ni andra(?) för att ni orkar styra upp sånt här, uppskattas MYCKET!

jeppe
                        Deltagare

Bra att alla hade roligt 🙂
                          Jag trodde vi skulle bli fler med tanke antalet poster på tråden innan
                          men vi som var där hade iallafall jäkligt skoj
                          Det gick fint att köra framhjulsdrift med isdäck i fram och
                          vanliga däck bak
                          Brett e fett 😮 🙂

Vi hoppas på att kung bore är med oss så att vi kan
                          köra fler gånger kommande veckor

Larsa Tack för allt korvbröd som fick vara codriver på vägen hem

griml0ck
                          Deltagare

Ja de var kul o sladda runt som vanligt. Vissa körde ju baklänges i kurvorna med en framhjulsdriven bil så man försökte ju inte vara sämre 😉 Gick fin fint me vanliga däck oxo, provade ett varv på slutet. Var så trött när jag kom hem så jag somnade under middagen jag var bjuden på kl 1900 :+

MariaimprezaGT
                            Deltagare

detta var bland de roligaste ja nånsin har gjort!! speciellt med isdäcken. med hjulvinklar på 5 grader fram å 7-8 grader bak var de riktigt hopplöst med friktionsdäcken!

hade jag varit den religösa typen hade jag bett en bön varje dag om att de skulle bli tjock is utanför oss, men nu kan jag bara hoppas!!! 😛

när e nästa träff?? 😉

Maria

Skylifting is teh #### 😉

GRID
                              Deltagare
                                Oge
                                Deltagare

Faaan det såg ju riktigt bra ut på isen även igår :D.. Synd att jag inte hade råd att fylla på tanken igår.. Så jag drog på rally istället.. Men vafan jag hoppas på att det blir kallt igen! Då kommer jag!

Hörde också att det hade hänt en olycka på någon is i sala igår? Det var inte på Storljusen va? Alltså den sjön ni körde på? Det var tydligen en bil och en fyrhjuling som hade krockat så helikoptern fick komma och hämta en person, han blev rätt dålig.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 57 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.