SSC Allmänt snack Träffar EFTERSNACK: Isåkning i Sala IGEN Lördag 10/1

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
  • Författare
    halle
    Deltagare

det förstår ajg att du tyckte 🙂
      filmningen från bilen blev bättre en väntat iallafall 😉

MariaimprezaGT
      Deltagare

Faaan det såg ju riktigt bra ut på isen även igår :D.. Synd att jag inte hade råd att fylla på tanken igår.. Så jag drog på rally istället.. Men vafan jag hoppas på att det blir kallt igen! Då kommer jag!Hörde också att det hade hänt en olycka på någon is i sala igår? Det var inte på Storljusen va? Alltså den sjön ni körde på? Det var tydligen en bil och en fyrhjuling som hade krockat så helikoptern fick komma och hämta en person, han blev rätt dålig.

nej ingen från vår träff !

Maria

Skylifting is teh #### 😉

Oge
        Deltagare

Okeeej! Skönt att höra!

jraberg
          Deltagare

ja vad kan man säga efter en ngt hektiskt fredag(sålde motorhuv,bytte krängare,köpte vinterdäck m.m allt inom 4timmar) och nervpressande/deprimerande färd från ok i sala(fick besked om att jag var behövde jobba=åka hem igen)

Isdäccen fick ligga på kylning och Sonen fick sig ngra varv och NÄ, det här var inte sista gången.
            Vinterdäck med dubb funkade bra om man bara ser till att åka på sladd hela tiden och balansera med v-foten.
            Sonen tjatade om att åka MEEEEERRAAAAA!!! Häftigt.. räknade med åksjuka eller nackproblem.. men icke..

Mkt trevligt arrangemang. Tack Adam för att du tipsade mig och Tack till Jeppe och alla er andra(ni vet vilka ni är, klappa er på axeln)) som fixade och trixade för att det här skulle gå av stapeln.

Får se om det blir isdäck nästa gång, är lite meckigare nu med en treåring på släp. Men Isåka ska det bara bli mer av!!!

edit. Kul att se dig igen Groover! hoppas det inte var sista gången.
            -Johan

alrik
            Deltagare

Nu finns mina bilder uppe. Lätt körde i PS, mestadels auto. Provade på lite beskärning också. Kom gärna med kritik.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album878

Får tacka Larsa för bullarna som håller mig vaken när jag pillar vid datorn.:)

/Mikael

tendency
              Deltagare

alrik
                Nu finns mina bilder uppe. Lätt körde i PS, mestadels auto. Provade på lite beskärning också. Kom gärna med kritik.http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album878/Mikael

Tyckte de flesta bilderna var riktigt sjyssta, men det var en som stod ut i mängden. GRYM!

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album878/DSC_4492.sized.jpg

Imprezan i garaget
                Capricen i garaget

Adam K
                Deltagare

Fantastiska bilder Grid!
                  Särskilt den med Minin, Grimlocks på bilden under, Porschen (fast bilen själv är lite tråkig i färgen!) och den näst sista du la upp, det är värt att tänka på bakgrunden!!

halle
                  Deltagare

fina bilder!!

Chewie
                    Deltagare

Vad håller han i handen? eller dricker han kaffe? 😀 😀

halle
                      Deltagare

jag skulle gissa på att det är en kamera.. men är inte säkar

syke
                        Blockerad

Det kan även vara ett mindre svart hål.

… han åkte inte runt banan, utan banan åkte runt honom.

GRID
                          Deltagare

Hehe det är en kamera, här är filmen som blev http://www.youtube.com/watch?v=4Mu9uWh2zjI
                            Skulle gissa att bilden togs vid 1:34 in filmen 🙂

alrik
                            Deltagare

Hehe det är en kamera, här är filmen som blev http://www.youtube.com/watch?v=4Mu9uWh2zjISkulle gissa att bilden togs vid 1:34 in filmen 🙂

En inte allt för vild gissning på skulle jag påstå

/Mikael

Janne248
                              Deltagare

Klubben fick detta mail idag (redigerat):

….Jag har lite bilder från i Lördags! Jag lovade att ladda upp dessa, har inte rensat nämnvärt mycket, och dom är helt oredigerade!

Runt 150 stycken bilder, 122 meg.

/../

Vänlig hälsning
                                Kalle Söderqvist

Har laddat upp dem till Galleriet.

TKarlsson
                                Deltagare

Aaaah! Guld! Äntligen kan jag göra tjejen glad och visa bilder på när hon kör 🙂

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.