SSC Allmänt snack Träffar EFTERSNACK: Isåkning i Sala IGEN nu på (RÖD) Tisdag 6/1

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
  • Författare
    GRID
    Deltagare

Bra bilder, du lyckades möjligtvis inte fånga min vita GT?MvH Kristofer

Om det var mig du menade så har jag den här med mest action i, men skärpan på fronten är inte helt ok.
      http://www.3dluvr.com/grid/temp/Photo/cars/SSI_isracing09/SSI_Isracing09_12__.jpg

Marie Pott
      Deltagare

Jag har några bilder, som jag packat i en mapp på 16 MB. Du kan ladda ner den här: http://potts.se/stytun_impreza.rar
        Om du använder bilderna i nåt officiellt sammanhang så blir jag jätteglad om du skriver med Foto: Marie Pott 🙂

/Marie

Bra bilder, du lyckades möjligtvis inte fånga min vita GT?MvH Kristofer

Marie Pott
        Deltagare

Ja, så har mitt webbhotell trassel med album-servern och vet inte riktigt när de kommer igång igen, så tyvärr kan man inte kika på våra bilder just nu. 🙁
          Hoppas de inte tar allt för lång tid på sig…

halle
          Deltagare

Grymt roligt idag hoppas på fler vändor!! :7

Surbarbro
            Deltagare

Underbar dag!
              Dock lite strul i början, när ett av däcken läckte.
              Svettigt, men det löste sig.
              Nu är det inte bara Mamsen som har blodad tand.
              Tror att sonen fick det med.
              Kommer med glädje på nästa träff.
              Det är jättekul att träffa er alla och att det kom lite nya.

Tom hälsar och tackar alla!

/ Catrine :7

Krille_G
              Deltagare

Tack så mycket =)

Krille_G
                Deltagare

Tackar! =)

TKarlsson
                  Deltagare

Jeppe, jag orkar inte vänta på ett OK från tjejen.
                    Får jag låna dina isdäck så kommer jag i helgen också.
                    Jag kan slagga på soffan om hon blir arg =)

Grimlock, läser du detta så ska du veta att den här gången var det jävlar i mig min tur att frysa! Jag ska ta med mig en garderob med vinterkläder till helgen!

alrik
                    Deltagare

Grimlock, läser du detta så ska du veta att den här gången var det jävlar i mig min tur att frysa! Jag ska ta med mig en garderob med vinterkläder till helgen!

Jag tyckte Grimlock kunde kommit idag. Om han inte sett tjejen på 2 månader, vad spelar då en dag till för roll 😉 😀

/Mikael

tendency
                      Deltagare
                        alrik
                        Deltagare

Bilder lägger ni upp här —>>> Se ovanstående länk! Albumet som Janne skapade i reg Sthlm ska användas. (Jag har flyttat album som låg i den felaktigt skapade albumet)Edit: (Sorry Janne missade din post att du hade skapat. Vi måste ha postat ungefär samtidigt :))(Man måste vara inloggad för att lägga upp)/G_____::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

Tror du/någon som har rättigheter att flytta/skapa album skulle kunna göra så att man kan göra flera undermappar under ”Isåka Sala 4 och 6/Januari” mappen? Blir väldigt rörigt om flera ska skicka upp bilder i samma mapp.

/Mikael

alrik
                          Deltagare

Bilder lägger ni upp här —>>> Se ovanstående länk! Albumet som Janne skapade i reg Sthlm ska användas. (Jag har flyttat album som låg i den felaktigt skapade albumet)Edit: (Sorry Janne missade din post att du hade skapat. Vi måste ha postat ungefär samtidigt :))(Man måste vara inloggad för att lägga upp)/G_____::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

Tror du/någon som har rättigheter att flytta/skapa album skulle kunna göra så att man kan göra flera undermappar under ”Isåka Sala 4 och 6/Januari” mappen? Blir väldigt rörigt om flera ska skicka upp bilder i samma mapp. /Mikael

Kanon att det blev gjort. Fast man kan fortfarande inte göra ett underalbum under ”Isåka Sala 4 och 6/Januari” mappen. Kan bara lägga upp bilder och då blir de rörigt igen. Vore bra om man kan skapa en undermapp.

Fan vad jag är krävande känner jag 🙂

/Mikael

SecretAgentMan
                            Deltagare

http://iloapp.potts.se/data/_gallery/public/8/1231269637_resized.jpg

Uj…en 09 Husabergare…hårt värre. :7 Elitplåtar, Öhlinare – lär vara Johan Eklund det där, ruggigt snabb kille i skogen.

/J

OzO
                              Deltagare

Fast man kan fortfarande inte göra ett underalbum under ”Isåka Sala 4 och 6/Januari” mappen. Kan bara lägga upp bilder och då blir de rörigt igen. Vore bra om man kan skapa en undermapp

Nuuuuuuu borde det funka! 🙂 Sorry glömde fixa rättighet förut…

/G
                                _____
                                ::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

alrik
                                Deltagare

Fast man kan fortfarande inte göra ett underalbum under ”Isåka Sala 4 och 6/Januari” mappen. Kan bara lägga upp bilder och då blir de rörigt igen. Vore bra om man kan skapa en undermapp

Nuuuuuuu borde det funka! 🙂 Sorry glömde fixa rättighet förut…/G_____::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

Kanon, får tacka för det!

Nu är mina bilder från 6 jan uppe i galleriet. Alla bilder lätt fixade i PS med i princip bara Auto funktioner.

/Mikael

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.