SSC Allmänt snack Träffar EFTERSNACK: Isåkning Sala 1/2

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    TKarlsson
    Deltagare

Grymt att ni fick upp bilderna! Fina bilder och en del bjuder ju på skratt 😀

Yersinia
      Deltagare

Tack för fina bilder och filmer grabbar!

PPP
        Deltagare

Ja, kanonbilder! 🙂

Jag har en del också, ska se om jag kan få upp dem på något vis. Om det är någon som har en bild på mig (med svart hatt i grå WRX06) i en snövall (det fanns ju en hel del tillfällen), så PM’a mig. Skulle vilja ha den högupplöst! 😀

// Per

Surbarbro
          Deltagare

Kanon!

Önskar att jag var med, men det kommer antagligen fler tillfällen.

Då ska jag försöka att vara på plats.

Bara längtar.

Ses.

/ Catrine

alrik
            Deltagare

Tyvarr kunde jag itne narvara men olen pa gran canaria smakar gott!

/mikael

TKarlsson
              Deltagare

Då är det inte så jävla synd om dig i alla fall! 😛
                En annan fick gräva ut bilen ur snön i morse! Och jag bor fan i sthlm city! 😛

Calder
                Deltagare

Jo det var det roligaste jag gjort med bil på länge! Från början var banan lite ojämn sedan blev det bra (med vanliga dubbade däck) sedan när snön försvann då blev det lite halare, och isdäcks bilarna tog över 😀 Nästa bil relaterade köp blir mud flaps och riktiga israce däck… nån vacker dag… Och en fungerande micro på isen var en annorlunda syn… Kommer det bli grusvägskörning i sommarn via klubben? 😀

Hoppas givetvis på att det blir en gång till, men efter nästa löning för min del! 😉
                  Men lite grusåka till vår/sommar hade också varit kul! Finns det några bra ställe att köra på, med bra avåkningszoner?
                  Vi har förresten en gammal pullingarena, hade nog gått att snitsla upp en bana…

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.