SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack ISTRÄFF (Möklinta) S.A.D./SSI 21 Januari

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 35 totalt)
  • Författare
    Adam K
    Deltagare

Tack ledsen Janne, Marie, Block o alla som hjälpte till och var där och gjorde en superfin dag och träff.

/nya snövallsdräparkungen

jraberg
      Deltagare

-> adam, ledsen?
        Kan bara konstatera att dagens isåka var helt utomordentligt roligt och välorganiserat Tack alla som såg till att det flöt på!
        Att det blev ett byte i varvriktning kanske inte var planerat? men jäkligt nyttigt, då man slipper nöta varv efter varv åt samma håll 🙂
        Dessutom plogning under tiden som banan nöttes var ngt nytt för mig och MKT bra då kurvor tenderar att räta ut sig mot slutet av dagen.

Själv ägnade jag mig åt vänsterbromsträning och scandinavian flick. Gick sådär sista varven(ni som var där vet vad jag menar) innan mer näring fylldes på i overallen.
        Tack åxå Janne för att du visade hur en subaru ska tas 😀
        Nästa gång blir det Mer vänsterbroms och ännu mer ATTACK!
        Funderar på att montera bur runt bilen a’la radiobil(på tivolin etc) eller kanske skumgummi? 😛

Tack till ”bonden” som lånade ut sin sjö.
        Tack Janne för åkturen i min Egna bil!
        Tack Jerry för gåshuds upplevelsen i Din bil 😮
        Tack Grimlock för all snö jag fick på min vindruta 😉
        Tack Adam för tidsträningen jag fick

Listan kan göras längre men..
        Tack Alla för att ni gjorde dagen till var den var..
        Kanon! Tack!
        😀
        Vi saknade dig Simo! 😉

Edit. tack åxå för kaffet och eftersnacket, Jerry, Madde, Ozo, Adam och en till som jag redan glömt namnet på :/
        -JR 16 mil på 120 liter, soppasnål är den, bilen min }(

Grusdraparn
        Deltagare

Ååååhh dra på hel#$£e va sköj det va!

Åka fem varv, in och skruva ic-slang, åka tre varv, in och skruva ic-slang, åka fyra varv, in och skruva ic-slang, ett halvvarv, in och skruva ic-slang o.s.v…. 🙂

Kokarn hör hemma på is´n, så e d bara!

/Klas – på spritfest hemma hos Mr Black

Blocken
          Deltagare

Jättetack till Janne & plogare & co! Jädrar så ni slet i morse när vi satt i varma bilar på väg från Västerås till Kokarsjön…! 😮

Kul att se flera nya ansikten – ni behövs i klubben! 🙂

Det blev 13 mil på 95 liter… :+

/Black

Min STi

Adam K
            Deltagare

S.A.D. = ledsen

Blocken
              Deltagare

S.A.D. = ledsen

Näjjj!! Tvärtom!

/Maddis

daniel83
                Deltagare

Var väldig rolig dag idag faktiskt.
                  har aldrig haft så roligt med Imprezan på Is. Fast sen har man ju inte kört så mycket på is eller rättare sagt ingenting.

Tack Janne för att filmen som vi gjorde. Fick med din kommentar.
                  Tack också för kaffet Janne.

Tack Johan för lån av gummitop till domkraften.

Tack Block för köp av Isdäck.

Tack alla andra som var där och gjorde dagen vad den blev.

//Daniel – Isdäck är hur roligt som helst

Mats
                  Deltagare

Det var hur skoj som helst. Nu har vi visat att man kan åka R på vintern också.

Tack till ALLA.

Mats
                    Ta mera

SecretAgentMan
                    Deltagare

TACK!

/SGM

alrik
                      Deltagare

Tack för en kanondag, fint väder och massor av trevliga bilar och trevligt folk!

Mycket cred till folket bakom spakarna för dagen!

Blev 15 mil på tanken och reserven började lysa när man nästan var hemma.

Nu står bilen i garaget på avisning. Dock så fick man konka undan tre kubik ved innan bilen fick plats. 🙂

Uppkom lite konstigt ljud vid gassläpp och bromsning på vägen hem. Får hoppas att det bara är snö och is som ligger och irreterar någonstans.

/ Mikael – en aning orolig över bilen

Blocken
                        Deltagare

Uppkom lite konstigt ljud vid gassläpp och bromsning på vägen hem. Får hoppas att det bara är snö och is som ligger och irreterar någonstans./ Mikael – en aning orolig över bilen

No danger on the roof – samma här. Det blir bra när isen tinar 🙂

/Black – inte alls orolig

Blocken
                          Deltagare

Berätta gärna om era upplevelser, hur det var att köra/hur var fästet/hur var vallarna/däcken…/första gången? osv osv osv… 🙂

Det ryktas att Groooover fick en del bilder :7 Fler fotografer?

/AB

Min STi

SecretAgentMan
                            Deltagare

Ajaj, sicken huvudvärk man får av isåka och pizzahutt! 😮 😀

Banan var precis kanon, kanske lite ”kort” ibland, eller så bar det iväg så innih… när man fick i 3:an, att man glömde bort att få hejd på eländet och in i nästa böj. 😀

Vänstervarvet var betydligt mera lättkört, mest kanske beroende på böjen i mitten som nöp på slutet i högervarvskonfiguration…Svår Skit ™ det där.. Det var mera attackvänligt åt andra hållet liasom’!

Det var precis lika kul att åka med Göran som att köra själv faktiskt, förjäkla kul att du äntligen fick på lite riktiga däck polarn’!

/J

Blocken
                              Deltagare

Nån som har träningsvärk i armarna mer än jag? :+

Groover
                                Deltagare

Nån som har träningsvärk i armarna mer än jag? :+

Skulle vara i avtryckarfingret då 😉

Det ryktas att Groooover fick en del bilder Fler fotografer?

Jovisst. Har gjort ett urval som e redigerade o klara. Väntar bara på tillåtelse att att pilla i Värsterås galleri..

Många goa bweschtäll fick jag se :9

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 35 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.