SSC Allmänt snack Träffar Eftersnack: Isträff Väntholmen, Sthlm 13/3

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 41 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

😀 😀 :7 :7

Det var minst lika skoj den här gången, om inte skojigare!!

Tack Strat och jraberg för åkturerna!! (Och givetvis jensa, tjejerna fnissar fortfarande) :7 :7

Kan man skaffa lite såna däringa rakskurna drev bara för att få det där perverst härliga ljudet? :+

Slänger upp lite bilder och filmsnuttar när nån skapat ett album.

TTussen
      Deltagare

Jag var inte med sist men idag så! Det var skoj, trots att vi inte hade Imprezan utan rulltårtan 🙂 Lite läskigt dock när man blev omkörd av någon som var lite gasgladare än jag själv bara 😉

//TTussen

jraberg
        Deltagare

Ja, så var man hemma igen, mörbultad i hela kroppen och med ett nytt rekord.. i soppaförbrukning.. jag vet, jag ligger i lä med Block o grapparna men, 3,2L milen 😀 }(
          Helt enkelt SKITKUL!!! Tack för en fint plogad banan och för arrangemanget Strat..

Film kommer givetvis, och denna gången kan jag utlova åkturer i Alien,Strat och min bil.Kvaliten ja, stativet var typ 1,5 m för kort så det blev lite jobbigt att filma, men det är ju därför man kan klippa;-)
          Tack för hjälpen att filma Förresten Grid.
          Grid som förresten enligt mig har den häftigaste loggan på bakluckan, märkte det inte direkt men efter tag så..
          ”SUBBA” står det 😛 och ser ut att vara original..Snyggt!

Synd för BRustad som åkte på punka:o på isen..:o 😮
          Orsaken verkade vara överhettning:D 😛 😮
          hehe, ja jisses.

Nä, nu ska jag umgås lite med min andra hälft så man får åka fler gånger:9

Tja!
          -JR vi nollåttor kan åxå:P

Strat
          Deltagare

Tack till alla! Kul att det uppskattas 🙂 Hade själv hur kul som helst! Bra grepp var det idag, särskilt på morgonen. Tack för åkturen Johan. Ännu mer övertygad om isdäck till nästa år 😀

GRID
            Deltagare

Tack för idag, det var ännu roligare den här gången, tackvare bättre fäste på banan och åkturen med Jraberg med rallydubb, kulkul!
              Tack för att du fixar Strat!

Bildpreview
              [img]http://www.3dluvr.com/grid/temp/Photo/SSI2005_02/SSI_is02_01____.jpg[/mig]

Här har jag lagt upp dom första bilderna, kommer nog upp mer under veckan när jag haft tid att sortera och fixa till dom lite.
              http://www.3dluvr.com/grid/temp/Photo/SSI2005_02/

(om nån inte vill ha bilderna upplagda, eller om nån vill ha mer bilder på sin bil så är det bara å höra av er så fixar jag)

Guailo
              Deltagare

Tjosan!

Stort tack till alla som varit med och organiserat is-åkningen, det var tokroligt! 😀

Det gick lite yvigt till och från för min del, speciellt i början på lilla banan, hoppas jag inte gav någon hjärt-snörp. 😮

Den långa högfartsbanan hade mycket bättre grepp märkte jag, så jag tillbringade min största tid där. Får man säga det själv gick det rätt bra i slutet, även om planet körde ifrån mig när han la sig ovanför… 😛 Var det möjligtvis nån som fick med det på bild?

Att sen mötet med Seat’en slutade med en sprucken list är väl sånt man får lägga på nöjeskontot. Jag räknade lite på min förbrukning, jag kom 19 mil på tanken… Det var redigt drucket det. Kul också att se min gamla S2’a kika förbi, även om den ändrats en hel del sen jag ägde den.

*note to self: dubbdäck är det enda raka även om jag är imponerad av vad mina ms-däck klarade av utan att släppa alltför mycket*

Ha det!

Hoppas det blir mer körning innan våren kommer, jag har fått blodad tand – det är en sak som är säker. }( }( }( :7

Mvh,
                Peter

PS Kan nån tala om för Illern att det var inte honom jag syftade på när det talades om nån som blivit ifrånkörd av en ”Gubbe i 70års åldern”? 😛

Niklas
                Deltagare

Skoj skoj skoj!!! :7

Blev en halvkort visit då lille Max inte tycker det är så skoj att frysa på isen, eller egentligen damen som tyckte det blev kallt om fötterna. Nåja, det var skoj att få köra runt lite med mycket bättre fäste, och så fick damen en tur med Strat, hon var glad efteråt. Tyckte det var riktigt skoj.

Synd att uppslutningen inte blev lika bra denna gången.

Tack alla för ännu en trevlig dag på isen!

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album295

Niklas
                  Deltagare

>Film kommer givetvis, och denna gången kan jag utlova åkturer
                    >i Alien,Strat och min bil.Kvaliten ja, stativet var typ 1,5 m
                    >för kort så det blev lite jobbigt att filma, men det är ju
                    >därför man kan klippa;-)

Om du klipper bort något med min bil så vill jag ha allt oklippt också. Sällan jag får se och höra min egen bil ”från utsidan”. Hoppas det blir bra i lössnön – just for you. 😉

Guailo
                    Deltagare

Grid!

Du fick PM från mig om bilderna… =) :7 :7

/Peter

Niklas
                      Deltagare

Ooooooootroligt snygg bild på Stratens bil där på sladd i målkurvan. :7

jraberg
                        Deltagare

Alien>
                          funderar på hur jag ska göra, blev ju så nedrans stort sist.
                          Jag vill dock varna för att det nog tar en liten längre stund denna gången då jag kanske inte hinner editera allt i tid(ska editera bort alla nummerplåtar etc.)
                          Synd att soppan tog slut, annars hade jag gärna tagit med din gumma på en liten åktur med isdäCC åxå för att underlätta för dig när du försöker sälja in begreppet därhemma 😀

Om det är NGN som INTE vill ha sin bil med på filmen som var där PM’a.

-JR självklart så kan du få allt råmaterial med din bil på när jag e klar:-)

Niklas
                          Deltagare

Kalas! Skynd på, jag vill redan nu ha en länk där jag kan tanka ner filmen! 😀

Tror inte det blir så svårt att sälja in angående fulldubb. Hon hade förvånansvärt stor förståelse för min önskade (h)julklapp. 😀 😉 :*

Man kanske skall se om någon vill sälja sina nu när säsongen är över. Låta dem ligga och vila i förrådet tills nästa vinter.

syke
                            Blockerad

>Här har jag lagt upp dom första bilderna, kommer nog upp mer
                              >under veckan när jag haft tid att sortera och fixa till dom
                              >lite.
                              >http://www.3dluvr.com/grid/temp/Photo/SSI2005_02/

Finfina bilder Grid! Kul att man var med på en iallafall! Även om jag ser ut att vara på väg ut ur bilden! 😀

Niklas
                              Deltagare

>Finfina bilder Grid! Kul att man var med på en iallafall! Även
                                >om jag ser ut att vara på väg ut ur bilden! 😀

Så länge du inte är på väg ut ur bilen när det går för full på ställ så… 😉

syke
                                Blockerad

>Så länge du inte är på väg ut ur bilen när det går för full på
                                  >ställ så… 😉

Som min gamla farmor brukar säga:

”Har man inge’ grepp så får man åka på släpp'”
                                  :+

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 41 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.