Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 68 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Underbar bild på Strat Äljen! Lysande kameraarbete!

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_photo.php?set_albumName=album42&id=82_G

/J

Kvarnis
      Deltagare

Ja tack till alla som vär där 🙂

Jag har nu tömt bilen och slappat en stund och duschat…skönt ..:D
        Trots viss väghållning problem så averkades sita 25mil i kasnke ett mindre passade tempo…men jag blev less…;):D

Jag och visa av mina rumskamrater hade även lite svårt att sova…
        Var inte lite dryg resa hem…:( men som tur va ställde Blocken upp å körde å tjata en bitt var guld värt :):D

Sedan så var det kanon kul grillning på kvällen…men det enda med hög alkohalt som är kvar är Trä spriten…å tur är väl de ;):D
        Så det var lite lättare last på hemresan..hoppas det smakade 🙂

Ett stort tack till alla som rodde i hop träffen, både på dagen å kvällen ;):D

Å tack för åkturen Micke ..det gick undan i böjarna må jag säga 😀

Med x-tra tack till Madde å Jerry som lånade utt Görans rum på ;):D

Kommer säkert på nå mer å säga när hjärna kommit i göng 😉

Nja… nu ska jag nog sova en stund….jag är li..te..trö t ZZZzzzr..

Janne248
        Deltagare

>Mina bilder är uppe!

Man Alien nog borde du veta att detta inte är en MY03 STi. Det är väl “bara” en WRX.

Edit: Länken funkade dåligt.

OzO
          Deltagare

Nu har jag varit ute på verandan och staplat alla bord och stolar mot balkongdörren så när föräldrarna vaknar och öppnar den imorgon… får dom en liten nice surprice! *fniss* *fniss*

😉

x(

:+

Jag säger bara tack som f-n för helgen för nu måste jag slänga mig i säng innan jag dör av trötthet! 😀

Janne248
            Deltagare

Nu var banträffssäsongen över för i år. Min första säsong på bana också.

Skit bra/trevlig/rolig dag! Mycket bra annordnat! Eloge till alla som jobbar så hårt inom klubben!

På denna tredje och sista banträff för i år hade jag planerat att köra mer än dom tidgare två, men så blev det ej tyvärr. 🙁
              Mantorp; Första gången på bana & regn = ta det lugnt.
              Gälleråsen: Hade bara 18″ som jag var rädd om = ta det lugnt.

Men nu när man hade 16″ orginalare så tänkte jag ju få köra lite hårdare men efter 12~14 var på nybörjar passet så kommer korden fram. 🙁 Slutkört för den dagen. 🙁
              Nu får det bli R-däck 😀 eller så får man bli åskådare i framtiden. ;(

Jätte tack till SAM för åkturen!! trots att du sa att du körde “lugnt” så var det en upplevelse man lever länge på.

Grillingen på campingen var jätte trevligt, man skulle nog ha stannat kvar. Något att planera till nästa år kanske. Kan bara hålla med Patrik (Modulated). Rätt klubb & rätt bil. Grym stämning.

Dagens & kvällens nakna sanning finns att beskåda i galleriet.
              http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=Kinnekulle-2003,-Album:-Janne

Göran, du får väl kolla igenom och cencurera det som är opassande 🙂
              😮

Janne248
              Deltagare

No message

syke
                Blockerad

>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=Kinnekulle-2003,-Album:-Janne
                  >

Tror det har blivit något knas, när jag klickar på länken, så kan jag ändra i albumet..

Janne248
                  Deltagare

>Tror det har blivit något knas, när jag klickar på länken, så
                    >kan jag ändra i albumet..

Tror att Göran har albumet “ovanför” “öppet” så att alla som kan lada upp bilder kan ladda upp.
                    Göran lär nog flytta albumet och “stänga” det.

Bara min gissning.

Men bara alla håller fingrarna i styr och bara kollar på bilderna så skall det nog gå bra.

Niklas
                    Deltagare

>Man Alien nog borde du veta att
                      >detta
                      >inte är en MY03 STi. Det är väl “bara” en WRX.

Ojdå, hehe…blev lite fel där när allt skulle göras så himla snabbt. Tänkte på MY01/2an när jag skrev STI… 😉

Blocken
                      Deltagare

Goa bilder Janne!
                        http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Kinnekulle-2003,-Album:-Janne/Dsc04076_mirror.thumb.jpg
                        Jag gissar att Krooken har ratt på BÅDA sidorna!:D

/Mr Black

Edit: …men jag såg ingen drag-krook! 😉

Niklas
                        Deltagare

Antar att man inte vann något på lottdragningen då man inte hört nått, vem var det som fick fyra rullar lakrits?

Janne248
                          Deltagare

>Antar att man inte vann något på lottdragningen då man inte
                            >hört nått, vem var det som fick fyra rullar lakrits?

Gissa!? Ordis så klart!!!!

Janne248
                            Deltagare

>Vi tackar subaruhandlarn’ (Kjell får påminna mig om namnet)
                              >för en ENORM välgörning med en splitt ny Forester turbo som
                              >”safety car” och fina priser till lotteriet – jag hoppas att
                              >ni passade på att handla lite pryttlar från SWRT/Prodrive av
                              >honom!

Var det någon som tog ett visitkort? Son till någon på jobbet här vill köpa en flagga och lokal subbahandlaren kan ej fixa det. Om jag inte minns rätt så hade den där handlaren flaggor för 250:-

Niklas
                              Deltagare

Jag skulle också fått ett visitkort då vi skulle bytt info. Dock blev det väldigt stressat på slutet innan avfärd så det hann vi aldrig med. Någon som har info, eventuellt en hemsida där man kan kontakta dem?

Ordis vann? Tycker vi skall ge däcken till den som behöver dem mest nästa gång… 😀 😉

Blocken
                                Deltagare

>Var det någon som tog ett visitkort? Son till någon på jobbet
                                  >här vill köpa en flagga och lokal subbahandlaren kan ej fixa
                                  >det. Om jag inte minns rätt så hade den där handlaren flaggor
                                  >för 250:-
                                  >

http://www.bilochmarin.nu
                                  033-25 55 30

/AB

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.