- Detta ämne har 67 svar, 3,029 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 7 månader sedan av ExOrdis.
-
FörfattareInlägg
-
18 augusti, 2003 kl. 09:14 #131704OzODeltagare
Lars-Åke Petersson Bil och Marin AB
Kullastigen 5
518 30 SanderedTel: 033-255530
Robinson?
Lotteriet? Känns lite Robinson… Dag 54: Kalle Kula vinner pristävlingen och Anders Lundin ger honom valet: antingen en stor familjepizza som hela lag Nord får dela på, eller en check till Kalle på 10.000:-(Lag Nord viskar “ta pizzan, ta pizzan”)
Kalle väljer glatt checken och lag Nord går hem hungriga som faen! 😀
OBS! -> ;););) (which means no offence)
Tydligast radiokommunikation
Supervisorn: “Är banan klar?”
Madde: “Nej! Jag måste mota bort UNGJÄÄÄVELN som står på krönet!” <- uttalas med brett Dalmål! Glömskast
Blocken + Maxan som glömmer sovsäckar. Liiite för kallt i augusti för att sova under bar himmel… 😮Ihärdigast
Hondorna på banan. Varv efter varv efter varv. Hur länge kan dom vara ute på banan egentligen? 🙂Imponerande
Vita Honda Integran – ruggigt grepp och fint spårval. YinYang-Wiklundh – snabb som faen! Även Hondaparet ute på långlopp! 😉Farligast front
Att se Jan-Erik i backspegeln är en syn för sig, med det däringa stenskottskyddera och läppera! 😀Fakir?
Vadan detta behov att gå på kol (läs: engångsgrill)? 😀Puckigast
Att slänga alla engångsgrillar i sopkontainern (mellan 0400-0600 på morgonen) och sen gå ner till camping-vakten och säga att det brinner i kontainern. Nähä? Konstigt?! 😛Våghalsigt
Att väcka en webbis klockan 0600 är våghalsigt. Grinig gammal gubbe blir ännu grinigare! 😉Gladast
Lokala Sheriffen fick ett gratisvarv runt banan. Han borde ha slagit på saftblandaren!Argast
Paret som tyvärr hamnade i stugan bredvid SSI. De höll inte samma partynivå och uppskattade inte alla tricks från Vilda Vallentuna(?)…Riktigt kul och mycket bantid om man så ville! Stort plus till återförsäljaren och till lotteriet. Tack för hårt jobb och alla ni som dök upp! U know who U R!
Finns mycket mer att skriva, får se om nåt hamnar i Dagboken. Ser fram emot bilderna från grillkvällen! 😉
“Id be unstoppable… if I could just get started!”18 augusti, 2003 kl. 09:18 #131744thehookDeltagareJa det var en trevlig helg det, även om det bara blev halva tiden för mig och ingen bankörning alls. Men det skall nog köras bana, tids nog ;).
Suveränt arrangerat, bra beställning av vädret även om det ju är ännu roligare att köra fyr-krafs i regn! 😀 Fast jag stod ju bara vid sidan av och då är det bättre med sol! Trailerqueen wannabe? :+ 😛
Kul att få träffa så många som man bara har läst om; Kvarnis, Blocken Subbarist, Äljen mfl mfl. Hade gärna pratat mer med dig Äljen men såg inte till dig efter ett tag, du kanske åkte hem tidigt? Eller så var det bara jag som stod med näsan ner i min huv som vanligt… 😛
Tack för trevliga drifting rundor Larsa och Griml0ck, vet inte vem som skrek mest, däcken eller jag. 😀 😀 Kanske att däcken vann, men det var nog bara för att de var fyra mot en!! Tjänsten skall återgälldas när tillfälle ges!
Efterfesten. Ja var skall man börja, jag har gått omkring med ett stort leende på läpparna ända sedan jag vaknade på Söndag morgon. Jag tror att utförsbacken började när Kaarlo plockade fram sin verktygslåda. Toppfarten var nog när Blocken vred om Ristos hals så att Beeker från mupparna kom fram!! 😀 😀 😛 Att ett sådan ljud kan komma ur en mänsklig strupe har förbryllat forskare världen över!
Blockens och Kjelles nattbad med efterföljande *censur* promenad och värmning över grillen krönte kvällen! Då var det lagomt att parkera!
Kepsmannen – ja så här efteråt kan man ju bara garva åt det hela! 😉
Blocken: Jo jag tänkte installera en ratt på “fel” sida också, samma typ av ratt som Maggie i Simpsons använder. Då kan man ju även släppa in en Volvoförare i bilen! 😉
Mvh / Krooken
18 augusti, 2003 kl. 09:42 #131751NiklasDeltagarethehook: Jepp, det begav sig hemåt ganska tidigt. Var i Götet redan 16:30. Väntade på Jerry och en åktur i hans supermobil, annars hade jag åkt ännu tidigare. Ville inte bränna hela lördagen på banan när tjejen satt hemma själv sista helgen på min semester och första dagen då vi var själva i lägenheten på över en vecka. Men nästa gång så skall vi snacka lite mer! 😉
18 augusti, 2003 kl. 10:35 #131709LegacyLarsaKeymasterFår tacka alla inblandade (och oblandade 😉 ), för ett bra genomfört ban-äventyr! 🙂
Nu är däcken slut (010 or) och ett par r-däck blir det nog till nästa säsong, om inte nån har en uppsättning hollywooddäck till salu för en billig penning!
12 mil blev på banan! och snittförbrukningen låg runt 2 liter/milen!!
Drifting är kul, nu när man börjar få lite koll på hur man gör!! 🙂
Ska försöka lära mig det i vinter åxo!
Får även tacka Kaarlo för defenetivt ssi:s bäste kock! :):):):):) av fem möjliga!
enda tråkiga är att man är hemma och är förskyld, hoppas ingen annan råkade ut för detta!
Blocka: hör av dig om det blir något om samköp, ang. kameror!
Glöm ej lördag 30:e, stäketgokartbana! 😉
/Larsa
18 augusti, 2003 kl. 10:52 #131743PODeltagareMan får tacka för en rolig dag och trevligt sällskap. Blev verkligen en heldag (inte bara för att man kom hem 22h senare än man åkte..:D)
Det är alltid lika roligt att åka på SSI-arrangemang..
Grillningen på kvällen var en trevlig tillställning.
Nästa gång stannar jag kvar som er andra…//PO
18 augusti, 2003 kl. 11:01 #131705OzODeltagare>>Att slänga alla engångsgrillar i sopkontainern (mellan
>>0400-0600 på morgonen) och sen gå ner till camping-vakten
>och säga att det brinner i kontainern. Nähä? Konstigt?! 😛
—-
>Fast…det blev ju rent utanför vår stuga…
—-Sant. Att det var städat när man vaknade var ett stort plus. Samt att vi fick luft i vår stuga.
Så det blir 2 plus av fem möjliga! 😀
“Id be unstoppable… if I could just get started!”18 augusti, 2003 kl. 11:05 #131710LegacyLarsaKeymasterDet rök ju rätt duktigt från den containern, men så här i efterhand så var ju han(galningen från vallentuna) rätt så komisk 😉 , han gav ju faan i trumpeten iallafall!! 😉
/Larsa
18 augusti, 2003 kl. 17:06 #131738griml0ckDeltagareKolla in minen på dessa 3 hungrig impreza ägare + kocken jerry 😀
Mr krook får ju torka sig om munnen 😛// grim – längtar redan till nästa säsong!
18 augusti, 2003 kl. 20:30 #131745Y-MALEKYDeltagareTja!
Passar på och tackar för en underbar banträff.
Samt frågar efter kille som jag tror heter Klas Dalek. Du hade tagit en snygg närbild på Hamed (Blå CRX) när han hade tappat kontrollen på kärran. Tror du att du kan maila över eller länka till bilden? För jag hittade inte den under galleriet.Mvh Yashar
18 augusti, 2003 kl. 21:22 #131720BlockenDeltagare>Tja!
>Passar på och tackar för en underbar banträff.
>Samt frågar efter kille som jag tror heter Klas Dalek. Du hade
>tagit en snygg närbild på Hamed (Blå CRX) när han hade tappat
>kontrollen på kärran. Tror du att du kan maila över eller
>länka till bilden? För jag hittade inte den under galleriet.
>
>Mvh Yashar**************
Tjena!
Mannen du frågar efter heter inte Klas! Han heter Anders och är en jädra go’ idrottskille. Han hälsar att han vet exakt vilken bild du menar och att den kommer upp snarast! Har du epost kan du PM:a mig så går det ännu fortare – som flecka’ sa 😉
/Blocken
19 augusti, 2003 kl. 16:46 #131746magnusrx7DeltagareVi wankeltokar tackar både på Svenska och Danska för en trevlig dag!
Hoppas oxå att vi kan göra nåt i samma stil nästa år.Jag tog ett gäng bilder som finns på SWR’s hemsida (http://www.autosite.se/wankel) under fliken “träffar”.
Håll till godo.
// Magnus
21 augusti, 2003 kl. 12:42 #131752NiklasDeltagareBlocken: Var är dina bilder då? Du brukar ju vara snabb… 😉
…eller förstörde jag hela rullen? 😀
24 augusti, 2003 kl. 09:38 #131732thomas200sxDeltagareÅ minna bilder ligger på http://web.200sx.nu/Galleri/traffar.asp där även lite nytt från JapMeet tillkommit…
:925 augusti, 2003 kl. 18:31 #131753NiklasDeltagareNya bilder tagna av mästerfotografen LaGGE:
http://217.215.51.104/aliendice/gallery_030816.htmlBara på min bil… :7
…men skall fixa alla hans bilder imorgon. Måste behandlas i PS först vilket gör det lite jobbigt… 😉
25 augusti, 2003 kl. 22:34 #131739griml0ckDeltagarefina bilder äljen! Önskar man fick sådana på sin egen.. får väl leja en fotograf jag med nästa gång 😛
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.